Miehet;miksi en saa kielihoitoa
Meillä hy seksielämä muuten miehen kanssa, mutta esileikkiä en saa. Pyyntöjö ja toiveita mutta ei. Voiko olla joku syy miksi mies ei halua antaa? Itse annan suihinottoja jatkuvasti ennen yhdyntää mutta en vain saa itse.
Kommentit (33)
Et anna sillekkään, näin se menee. Muu kun ei tehoa.
Syitä varmaan yhtä monia, kuin miehiäsi. Paha sivusta sanoa. Minä käytän varmaan yhteensä selvästi enemmän kieltä, kuin kullia. Jos toinen vain vaatii jatkuvasti seksiä ja temppuja, mutta ei jaksa kiinnostua lainkaan minun tyydyttämisestäni, vaan passiivisesti nauttii alla ”kun se tuntuu vain niin hyvältä”, niin kyllä se aika nopeasti alkaa syömään miestä. Ja sitten ei jaksa panostaa enää niin paljoa itsekään jatkossa (ja erohan siinä sitten tulee).
Ei niillä kiloilla ole tuossa mitään tekemistä. Hygienialla ehkä, mutta epäilen vahvasti, ettei johdu siitäkään.
Oletko sanonut suoraan haluavasi kielihoitoa? Meistä kaikki kun ei hallitse ajatustenlukua sujuvasti.
Entä saatko muuten mielestäsi riittävästi nautintoa? Kyse voi olla ajattelemattomuudesta, toinen voi kuvitella sinunkin nauttivan yhtä paljon kuin itse nauttii ja olettaa sen sitten riittävän. Se kun monelta tuppaa toisen halut kiimassa unohtumaan ja viimeiset rippeetkin huomioimisesta roiskahtaa tulemisen myötä ja vaihtuu ajatuksiin jostain aivan muusta.
Kerro rehellisesti hänelle mitä haluat sinulle tehtävän ja anna siihen useampi yritys, kerro myös jatkuvasti mikä tuntuu hyvälle. Siten toinenkin oppii tuntemaan ja voi tarjota ns. paremmat kyydit.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Et anna sillekkään, näin se menee. Muu kun ei tehoa.
Näin se menee. Kun koukutin vaimon pillun nuolemiseen tuli siitä jatkossa ns pakollista ja edellytys naimisille. Vastapalveluksi vaimo imuttelee aina ennen naintia ja välillä muutenkin ottaa suikkareita loppuun asti.
Siksikin oltu pitkässä parisuhteessa kun on winwin tilanne.
Jos mies ei tee sitä mitä nainen haluaa on tyhmä, eikä ymmärrä omaa etuaan.
Toiset ei vaan tykkää suuseksistä - jotkut ei tykkää antaa, jotkut taas ei halua saada. Kaikkia variaatioita on sattunut kohdalleni. Jotkut naiset sanovat, että heitä nolottaa suuseksin saaminen. Itse tykkään todella paljon antaa kielihoitoa, mutta en juuri välitä suihinotosta - ei se tosin isommin haittaakaan.
Siis en tainnut kertoa tarpeeksi tarkkaan. Annan miehelle usein suihinoton ennen yhdyntää. Ja myös jos on kuukautiset eikä mies halua seksiä annan siuhoitoa. Mutta minä en saa vaikka kuinka pyydän ja kerron että tarvitsen alkuun enenmän että pääsen mukaan. Mutta ei. Syytä en saa vaikka kysyn suoraan. Suihkussa käyn päivittäin ym. En ymmärrä. Koen että mies pitää minua likaisena.
Ap
Siis mitä tapahtuu kun sanot "voisitko nuolla minua". Mies raivostuu ja lähtee pois? Ei sano mitään ja esittää että olet ilmaa? Sanoo että turpa kiinni ja haarat auki? Kai se nyt JOTAIN sanoo että miksi ei?
Sano sille että haluat puhua vakavasti. Istukaa alas ja sanot että olet miettinyt teidän seksielämää. Että sinua surettaa kun tunnet että hän pitää sinua likaisena, mikä tää juttu nyt on. Vaadi joku vastaus, älä luovuta jos mies vaihtaa aihetta ja selittää romaanin verran aiheen vierestä. Sitten vaan sanot että "okei, hyviä pointteja, voidaan puhua tosta vielä lisää. Mutta palaan siihen mun ekaan kysymykseen, tää on mulle todella tärkeä asia. Eli mikset halua nuolla, onko se sulle vastenmielistä ja jos on niin miksi?"
Itsekäs kuten useimmat miehet. Älä todellakaan anna sille mitään. Ei pillua ei mitään hoitoa. Oppii ajastaan. Ja jos ei vaihda. Moni haluaa paikalleen!
Jotkut ei vaan välitä nuolla. Eksä oli sellainen. Koskaan ei nuollut, eikä kyllä ollut koskaan puhetta edes siitä. Nuorempana en itsekään niin siitä piitannut. Eikä johdu hygieniasta ja hoikkakin olen. Ja itse otin suihin, jossain vaiheessa kyllä lopetin, kun en tosiaan saanut vastapalvelusta. Seksi muuttui muutenkin melko tylsäksi ja väheni määrätkin. Eroon se sitten johti, kun itsellä tuo huono seksielämä ajan myötä vaikuttaa muuhunkin.
Minullakin oli yksi seurustelukumppani, joka alussa joskus antoi suuseksiä, mutta se hiipui kokonaan. Suihin olisi pitänyt olla ottamassa joka kerta, kun sekstailtiin. Asiasta kysyttäessä hän vain sanoi, ettei tykännyt suuseksin antamisesta. No se seksielämä ja seurustelu kuivui aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs kuten useimmat miehet. Älä todellakaan anna sille mitään. Ei pillua ei mitään hoitoa. Oppii ajastaan. Ja jos ei vaihda. Moni haluaa paikalleen!
Täällähän lähdetään laukalle ihan parhaiden palstaperinteiden mukaan, vai onko nyt kenties meneillään jotkut "korjaa kaikki kostamalla" -viikot? Lähdetään nyt liikkeelle ihan siitä perusasiasta, että seksi ja kaikki mitä sen aikana tehdään on täysin vapaaehtoista ja omaan haluun perustuvaa kummallekin osapuolelle, jopa silloinkin kun osapuoli on mies. Samaa mieltä?
Hyvä. Sitten kun tuo asia on ymmärretty molemmin puolin, niin parin on mahdollista keskustella, että miksi toinen ei halua tehdä asiaa äx, tässä tapauksessa sitä nuolemista. Sitä emme täältä palstalta voi kertoa, vaan ainoastaan ap:n mies sen tietää, ja olisi tietysti kovasti suotavaa että mies tämän tiedon ap:llekin jakaisi. Uskon kuitenkin, että se keskustelu on mahdollista vain, jos tuo perusasia on kirkkaana mielessä: ei ole pakko, mutta asian perustelun on velkaa. Jos ilmassa leijuu jonkinlainen syytös tai ajatus siitä, että on ikäänkuin "velkaa" sen syystä tai toisesta inhoamansa suorituksen, niin ei ole keskusteluun hyvät lähtökohdat.
Itse inhoan yli kaiken sellaista ajatusta vaihtokaupasta, että kun minä teen asiaa äx, niin sinun on velvollisuus tehdä samaa takaisin, halusit tai et. Minun ajatukseni menevät niin päin, että teen sellaisia juttuja joista tiedän toisen nauttivan, ja sen vuoksi että saan mielihyvää siitä miten toinen nauttii. En odota mitään vastapalvelusta, minun "palkkani" on se hyvä olo minkä saan toisen nautinnon näkemisestä. Konkreettinen esimerkki liittyen ketjun aiheeseen: olen nuollut vaimoni tuhansia kertoja 25 vuoden aikana. Itse kuitenkaan en ole saanut suikkaria koskaan, siis tarkoitan oikeasti KOSKAAN koko elämäni aikana. Siltikään ei tulisi mieleenkään vaatia vaimoltani suikkaria koska muka olisin "ansainnut" sen, sillä tiedän ja ymmärrän miksi hän ei sitä tee. Hänen painostaminen siihen olisi totaalisen väärin. Jos alkaisin pihtaamaan tämän vuoksi, niin se olisi vähintään yhtä paljon omaksi kuin vaimonikin vahingoksi, se olisi kamalaa.
Tämä sanottuna, ymmärrän kuitenkin että on ihmisiä, joille seksi on vain itsetyydytyksen muoto, joka palvelee vain omaa nautintoa. Ehkä ap:n mies on yksi heistä, ehkä ei, mutta ainoa oikea tapa selvittää se on kysyä suoraan, että "Etkö halua tehdä minulle hyvää? Miksi et?" ja vaatia vastaus siihen. Seksisuorituksen vaatiminen millä tahansa perusteella on se väärä tapa.
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän lähdetään laukalle ihan parhaiden palstaperinteiden mukaan, vai onko nyt kenties meneillään jotkut "korjaa kaikki kostamalla" -viikot? Lähdetään nyt liikkeelle ihan siitä perusasiasta, että seksi ja kaikki mitä sen aikana tehdään on täysin vapaaehtoista ja omaan haluun perustuvaa kummallekin osapuolelle, jopa silloinkin kun osapuoli on mies. Samaa mieltä?
Hyvä. Sitten kun tuo asia on ymmärretty molemmin puolin, niin parin on mahdollista keskustella, että miksi toinen ei halua tehdä asiaa äx, tässä tapauksessa sitä nuolemista. Sitä emme täältä palstalta voi kertoa, vaan ainoastaan ap:n mies sen tietää, ja olisi tietysti kovasti suotavaa että mies tämän tiedon ap:llekin jakaisi. Uskon kuitenkin, että se keskustelu on mahdollista vain, jos tuo perusasia on kirkkaana mielessä: ei ole pakko, mutta asian perustelun on velkaa. Jos ilmassa leijuu jonkinlainen syytös tai ajatus siitä, että on ikäänkuin "velkaa" sen syystä tai toisesta inhoamansa suorituksen, niin ei ole keskusteluun hyvät lähtökohdat.
Itse inhoan yli kaiken sellaista ajatusta vaihtokaupasta, että kun minä teen asiaa äx, niin sinun on velvollisuus tehdä samaa takaisin, halusit tai et. Minun ajatukseni menevät niin päin, että teen sellaisia juttuja joista tiedän toisen nauttivan, ja sen vuoksi että saan mielihyvää siitä miten toinen nauttii. En odota mitään vastapalvelusta, minun "palkkani" on se hyvä olo minkä saan toisen nautinnon näkemisestä. Konkreettinen esimerkki liittyen ketjun aiheeseen: olen nuollut vaimoni tuhansia kertoja 25 vuoden aikana. Itse kuitenkaan en ole saanut suikkaria koskaan, siis tarkoitan oikeasti KOSKAAN koko elämäni aikana. Siltikään ei tulisi mieleenkään vaatia vaimoltani suikkaria koska muka olisin "ansainnut" sen, sillä tiedän ja ymmärrän miksi hän ei sitä tee. Hänen painostaminen siihen olisi totaalisen väärin. Jos alkaisin pihtaamaan tämän vuoksi, niin se olisi vähintään yhtä paljon omaksi kuin vaimonikin vahingoksi, se olisi kamalaa.
Tämä sanottuna, ymmärrän kuitenkin että on ihmisiä, joille seksi on vain itsetyydytyksen muoto, joka palvelee vain omaa nautintoa. Ehkä ap:n mies on yksi heistä, ehkä ei, mutta ainoa oikea tapa selvittää se on kysyä suoraan, että "Etkö halua tehdä minulle hyvää? Miksi et?" ja vaatia vastaus siihen. Seksisuorituksen vaatiminen millä tahansa perusteella on se väärä tapa.
M50
Olipa hyvää tekstiä kerrankin. Meillä minä saan suuren nautinnon siitä kun näen miten saan mieheni naittimaan. Mutta toisinpäin ei homma toimikkkaan. Tarvitsen enenmän. Ja mies ei ole halukas sitä minulle antamaan.. miksi? En ymmärrä miksi et halua antaa rakkaallesi hyvää? Ja mies ei avaa asiaa minulle vaikka olen pyytönyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Olipa hyvää tekstiä kerrankin. Meillä minä saan suuren nautinnon siitä kun näen miten saan mieheni naittimaan. Mutta toisinpäin ei homma toimikkkaan. Tarvitsen enenmän. Ja mies ei ole halukas sitä minulle antamaan.. miksi? En ymmärrä miksi et halua antaa rakkaallesi hyvää? Ja mies ei avaa asiaa minulle vaikka olen pyytönyt.
Ap
Miten siis mies ei avaa asiaa? Ahdistuuko se aiheesta niin paljon että poistuu huoneesta? Vai etkö uskalla kysyä suoraan ja kysyä sitten lisätietoja, jopa vaatia vastausta? Miehen ei tosiaan tarvitse tehdä sellaisia asioita joista ei tykkää, seksi ei ole mikään pakko ja uhrautuminen. Mutta isompi ongelma on toi sun tunne, että oot likainen tai ällö, kyllä siitä täytyy puhua. Älä luovuta, tivaa sitä vastausta (ei seksin aikana) ja keskustelkaa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Ap
Millainen keskusteluyhteys teillä muuten on, seksistä ja asioista yleisemminkin? Onko tabuja tai vaiettuja asioita enemmän, vai onko tämä aihe poikkeus muiden joukossa? Tunnetko että miehesi pystyy yleisesti ottaen kertomaan suoraan ja rehellisesti omista ajatuksistaan, tuntemuksistaan ja mieltymyksistään? Onko mahdollista, että mies ikään kuin häpeää sitä, ettei rohkene ryhtyä suuseksiin tai ei rohkene kertoa syistään? Vaikuttaako hän siltä (ihan objektiivisesti, ei niin että miltä hänen kieltäytymisensä saa sinut itse itsestäsi ajattelemaan) että jotenkin oikeasti inhoaisi paikkojasi (kyllähän hän kuitenkin seksiä suostuu harrastamaan, joten ei se kovin kammottavaa voi olla...)
Jollakin konstilla sinun nyt vain pitäisi pystyä pusertamaan miehestä vähän enemmän irti.
Ei se mitään kostoa ole, jos haluaa samaa mitä antaa toiselle!
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään kostoa ole, jos haluaa samaa mitä antaa toiselle!
Se on kostoa jos sen vuoksi alkaa pihtaamaan. Ja se taas on seksin ostamista, jos käsittää suihinoton maksuksi nuolemisesta!
Jotkut vaan on sellaisia, ettei sitä vastausta saa irti kirveelläkään. Kuten eksäni. Istui vaan hiljaa, vaikka asiasta kysyi useamman kerran. Niin miten siinä sit pakotat toisen puhumaan. Ainut mitä saattoi sit sanoa oli, et älä jankkaa. Tuollaista miestä en kyllä ikinä enää huoli, pitää osata puhua seksistä sekä muistakin asioista, vaikka ne olisi vaikeitakin.
Viestin 11 kirjoittaja.
Käytkö pesulla riittävän usein? Paljonko on kertynyt kiloja?