Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, varpaankynsi irtoaa!

Vierailija
26.04.2013 |

Huomasin, että isovarpaan kynsi on puoleenväliin asti irti. En ole satuttanut kynttä mihinkään, mutta yhdet ballerinat, joita pidän töissä on tosin niin matalat, että pitkään pidettyäni alkaa varpaita painaa.

Mistä ihmeestä kynnen irtoaminen voi johtua ja eikö uuden kynnen pitäisi olla jo näkyvissä, kun vanha irtoaa? Mulla ei oo.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eix kellään oo ikinä irronnut varpaankynttä?

Vierailija
2/2 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla irtosi varpaan kynsi vajaa 6v sitten. Aloin ihmettelemään kun yhtäkkiä rupesi mustumaan vaikka mitään ei ollut mukamas sattunut. Nettiä tutkittuani totesin ettei se vamma ihan lähiaikoina ole sattunut vaan kuluu aika pitkä aika ennen mustumisen aloittamista, siis kuukausia. Mulla oli pieni poikani pudottanut leikkiauton varpaalle ja se osui silloin siihen kynnen ja ihon rajalle. Ja sattui ihan hemmetisti tapahtuessaan. Tämä tapahtui melkein puoli vuotta ennen kuin kynnessä alkoi näkyä mitään muutoksia.

Aikansa kynsi teki irtoamistaan. Niin kauan kuin se oli vielä kiinni edes kohtuullisesti jostain kohdin en nähnyt alla uutta kynttä vaikka kuinka kurkin. Lopulta kun viimeinenkin nurkka kynnestä irtosi niin alle oli kasvanut uusi kynsi, hyvin hennon ja ohuen oloinen, mutta selkeä kynsi kuitenkin joka sitten vahvistui aikanaan entisenlaiseksi. Loppuaikoina ennen irtoamista jouduin laittamaan laastaria/teippiä kynnen ympärille ettei olisi jäänyt koko ajan sukkiin kiinni ja "tökkinyt", se meinaan sattui ihan tosissaan kun pikkasen aina repesi enenpi irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla