Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOF:n Ike... siis oikeesti ????!!!

Vierailija
26.04.2013 |

Kauheeta paskaa. Ei osaa laulaa yhtään.

Kommentit (37)

Vierailija
22/37 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin, minä olen ikivanha ja en ymmärrä mitään nykyajan musiikkibisneksestä. Ja olen jämä'htänyt jonnekin alkuhämärään, jossa solistit lauloivat kappaleensa yhdellä kerralla levylle ilman vippaskonsteja (Virta ja kumpp.) Mutta vaikka ääni onkin samettia, se ei riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei osaa laulaa. Mun tyttäreni, jolla on todettu useamman ihmisen taholta olevan absoluuttinen sävelkorva, piteli korviaan. Musta taviksestakin Ike oli aivan surkea. Moni hyvä karaoketähtikin päijittäisIken.

Vierailija
24/37 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ike oli ihan sairaan hyvä ja takuulla keikkaa pukkaa enemmän kuin niille kolmelle muulle yhteensä!

Vierailija
25/37 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulle tuli ihan mieleen, että lauloiko Ike tänään tahalleen huonosti. Ei mun mielestä aiemmin ole sentään noin huono ollut. Elastinen haluaa Iken Rähinä Recordsin talliin, joten oisivatko pelanneet niin, ettei Ike vie koko pottia.

Vierailija
26/37 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt tiedä lauloiko se kuitenkaan niiin huonosti kuin te täällä vouhkaatte.

Mutta kateltaa tätä! Parhaat!

http://www.ruutu.fi/ohjelmat/the-voice-of-finland/suomalaisen-rbn-tulevaisuus-kuumat-ike-ikegwuonu-ja-elastinen

Vierailija
27/37 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti Ike huononi loppua kohti ja sehän on selvää taktikointia. Elastinen haluaa Iken omaan yhtiöönsä. Ikellä on tosi huippu ääni, mutta laulaa ei osaa kummoisesti. No sehän nykyään riittää kun on näköä ja onhan se autotune keksitty! Oikeesti kisan paras oli Inga ja uskonpa että häntäkin pikapuoliin kuullaan levyllä ja tsädäm: Elan levy-yhtiössä.

Junttikansa äänesti Antin voittoon ja Antti saa palkkioksi surkean levytyssopimuksen. Saa nähdä pärjääkö 80-luvun hevilaulajan äänellä miten pitkään. Varmasti hyvä tyyppi ja sarjassaan ihan mallikas laulaja. Eipä tuota kisaa kukaan oikeasti hyvä laulaja tule ikinä voittamaan, osaavat sen verran junailla.

Vierailija
28/37 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 23:14"]

Junttikansa äänesti Antin voittoon ja Antti saa palkkioksi surkean levytyssopimuksen. Saa nähdä pärjääkö 80-luvun hevilaulajan äänellä miten pitkään. Varmasti hyvä tyyppi ja sarjassaan ihan mallikas laulaja. Eipä tuota kisaa kukaan oikeasti hyvä laulaja tule ikinä voittamaan, osaavat sen verran junailla.

[/quote]

Aivan.

Vierailija
29/37 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedoksenne vaan kaikille ike faneille, ikellä on ääntä MUTTEI TARPEEKSI.. ja kun tossa kilpailussa tai laulutaidossa ylipäätään ei kyse ole pelkästä äänestä!!!!!! URVOT.... :D

Vierailija
30/37 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 23:04"]

Siis mulle tuli ihan mieleen, että lauloiko Ike tänään tahalleen huonosti. Ei mun mielestä aiemmin ole sentään noin huono ollut. Elastinen haluaa Iken Rähinä Recordsin talliin, joten oisivatko pelanneet niin, ettei Ike vie koko pottia.

[/quote]

kyllä se on ollu just noin huono koko ajan.

Vierailija
31/37 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 23:34"]

tiedoksenne vaan kaikille ike faneille, ikellä on ääntä MUTTEI TARPEEKSI.. ja kun tossa kilpailussa tai laulutaidossa ylipäätään ei kyse ole pelkästä äänestä!!!!!! URVOT.... :D

[/quote]

Haha, voi urvo sentään! :)

Vierailija
32/37 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pysynyt eilen nuotissa. Pitäis olla Voice of Finland ja neljän finalistin joukossa yksi vetelee nuotin vierestä, et hyvää päivää! Ihan karaokesarjaa.

No eipä tähtivalkutkaan häntä laulullisista lahjoista kehuneet.

Vierailija
33/37 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 23:04"]

[/quote]

On mun mielestä aikaisemminkin laulanut yhtä huonosti, kamalaa kuunneltavaa.

Vierailija
34/37 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan mielestä Ike ei osaa laulaa. Tai ehkä se osaa laulaa, mutta ei sen ääntä kuule lainkaan. Jotenkin tosi onnetonta. Emilia olisi saanut voittaa.

Vierailija
35/37 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iken äänelle sopii lempeän rauhalliset, englanninkieliset slovarit tai r´n b -tyyppinen musiikki. Ei siis mikään suomiräppi tai -reggae. Elan kanssa laulettu duetto oli kamalaa kuunneltavaa, Ela loisti ja Ike jäi surkeasti hänen varjoonsa, vaikka Ela kuinka yritti antaa tilaa. Mutta ei Elakaan uskonut Iken voittoon, kun puhui vaan levynteosta ja tulevaisuuden yhteistyöstä.

Ike ei osaa vielä laulaa, mutta oppii varmasti. Ääni ja olemus on ihan mieletön, laulutaito paranee tunteja ottamalla ja harjoittelulla. 

Vierailija
36/37 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa, enpä ollu uskoa korviani kun Ike vetäisi biisiään nuotin vierestä, ja pahasti... tuijotettiin mieheni kanssa toisiamme järkyttyneenä. Kyseessä on sentään laulukilpailun  finaali.

Eipä ole hääppönen ollut muutenkaan koko kaveri. Moni paljonpaljonpaljon parempi on pudonnut kisasta: Jepu, Inga..ja sitten jää Ike joka ei osaa laulaa. Onkohan formaatissa kenties jotain vikaa kun tällaista pääsee käymään.

Tai sitten tosiaan jotain juonintaa takana, aivan sama, mutta Ike on aivan surkea.

Vierailija
37/37 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myötähäpeää aiheutti Paulan kiemurtelu ja kähinä... Aargh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän