Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhempi mies?

Vierailija
26.04.2013 |

Olen siis 20-vuotias nainen ja ihastunut itseäni vanhempaan n35 vuotiaaseen mieheen. Onko noloa laittaa sähköpostia ja pyytää kahville? Mitä edes laittaisin siihen viestiin?

toivottavasti edes joku vastaisi asiallisesti.

-Jenna

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina laitoin viime yona s-postia yhdelle vanhemmalle miehelle, pyysin kahville. Ei minusta yhtaan noloa.

t. Juulia

Vierailija
2/16 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä laitoit siihen viestiin? ihan vaan "moikka, olisi kiva joskus mennä kahville?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin kiinnostaa tietää miten muut tekee aloitteita.itselle se on aina ongelma....

Vierailija
4/16 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä turhia miettimään, kerrot vain olevasi 20-vuotias, ja kolmevitonen on heti erektiossa. Nuori liha kiinnostaa aina.

Vierailija
5/16 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei kyllä kauheen hyvin tunneta, ollaan moikkailtu kun töissä ollaan törmäilty. :) pelkään vaan ettei se muista mua ja ihmettelee keneltä tuli viesti :D

-Jenna 

Vierailija
6/16 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helppoa minusta olisi. "Moi, lähtisitkö käymään kahvilla? Olisi kiva nähdä sinua ja jutella" tms. Vaikeuksia voi tulla että jos kysyy: " Miksi?" mutta eiköhän tuo "kiva" kerro kaiken :) jos pakko on vastata niin sanot, että haluaisit tutustua paremmin koska tunnut kivalta/mukavalta/kiinnostavalta mieheltä.

t. Se vanhempi mies (38)

Vierailija
7/16 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 15:51"]

me ei kyllä kauheen hyvin tunneta, ollaan moikkailtu kun töissä ollaan törmäilty. :) pelkään vaan ettei se muista mua ja ihmettelee keneltä tuli viesti :D

-Jenna 

[/quote]

Liitä itsestäsi semmoinen duckface poseerauskuva liitetiedostona, eiköhjän se sitten arvaa kuka on kyseessä.

Vierailija
8/16 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis olla samassa työpaikassa vaan nähdään mun työpaikalla välillä kun hänellä on kokouksia. Haittaako jos en tiedä onko se naimisissa?

Vierailija
9/16 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 15:51"]

Aika helppoa minusta olisi. "Moi, lähtisitkö käymään kahvilla? Olisi kiva nähdä sinua ja jutella" tms. Vaikeuksia voi tulla että jos kysyy: " Miksi?" mutta eiköhän tuo "kiva" kerro kaiken :) jos pakko on vastata niin sanot, että haluaisit tutustua paremmin koska tunnut kivalta/mukavalta/kiinnostavalta mieheltä.

t. Se vanhempi mies (38)

[/quote]

kiitos asiallisesta vastauksesta:)

-jenna

Vierailija
10/16 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 15:52"]

Ei siis olla samassa työpaikassa vaan nähdään mun työpaikalla välillä kun hänellä on kokouksia. Haittaako jos en tiedä onko se naimisissa?

[/quote]

Ei minun mielestä ainakaan. Rohkeutta!

Vierailija
11/16 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin juuri kirjoitin viestiini: olet minusta ihan mukava mies. Lahdetaanko kahville? Minusta on parasta sanoa asiat suoraan.

Vierailija
12/16 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 15:57"]

Noin juuri kirjoitin viestiini: olet minusta ihan mukava mies. Lahdetaanko kahville? Minusta on parasta sanoa asiat suoraan.

[/quote]

Kiitos. Aion nyt rohkaistua ja laittaa viestin. Jännittää!

Vierailija
13/16 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin "moikka, haluaisitko lähteä kahville joskus?" -Jenna 

Vierailija
14/16 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten mitä vastasi. Seksi on ainakin (yleensä) parempaa vanhemman miehen kanssa ;)

Vierailija
15/16 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 16:11"]

Laitoin "moikka, haluaisitko lähteä kahville joskus?" -Jenna 

[/quote]

Ihan hyvä viesti. Kyllä sen "vanhempi mies tajuaa". jos sille ei sovi niin a) se on herrasmies ja vastaa että valitettavasti ei käy koska seurustelen/ olen homo/ ... b) jos se ei ole herrasmies niin jättää vastaamatta. Tai sitten vastaa, kiitos kutsusta olisi kiva nähdä sinua. Mennäänkö kahville... ja herrasmies maksaa... :)

t. Se vanhempi mies

Vierailija
16/16 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä tykkää nuoremmista naisista:)