Vanhempi mies?
Olen siis 20-vuotias nainen ja ihastunut itseäni vanhempaan n35 vuotiaaseen mieheen. Onko noloa laittaa sähköpostia ja pyytää kahville? Mitä edes laittaisin siihen viestiin?
toivottavasti edes joku vastaisi asiallisesti.
-Jenna
Kommentit (16)
Mitä laitoit siihen viestiin? ihan vaan "moikka, olisi kiva joskus mennä kahville?"
muakin kiinnostaa tietää miten muut tekee aloitteita.itselle se on aina ongelma....
Mitä sitä turhia miettimään, kerrot vain olevasi 20-vuotias, ja kolmevitonen on heti erektiossa. Nuori liha kiinnostaa aina.
me ei kyllä kauheen hyvin tunneta, ollaan moikkailtu kun töissä ollaan törmäilty. :) pelkään vaan ettei se muista mua ja ihmettelee keneltä tuli viesti :D
-Jenna
Aika helppoa minusta olisi. "Moi, lähtisitkö käymään kahvilla? Olisi kiva nähdä sinua ja jutella" tms. Vaikeuksia voi tulla että jos kysyy: " Miksi?" mutta eiköhän tuo "kiva" kerro kaiken :) jos pakko on vastata niin sanot, että haluaisit tutustua paremmin koska tunnut kivalta/mukavalta/kiinnostavalta mieheltä.
t. Se vanhempi mies (38)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 15:51"]
me ei kyllä kauheen hyvin tunneta, ollaan moikkailtu kun töissä ollaan törmäilty. :) pelkään vaan ettei se muista mua ja ihmettelee keneltä tuli viesti :D
-Jenna
[/quote]
Liitä itsestäsi semmoinen duckface poseerauskuva liitetiedostona, eiköhjän se sitten arvaa kuka on kyseessä.
Ei siis olla samassa työpaikassa vaan nähdään mun työpaikalla välillä kun hänellä on kokouksia. Haittaako jos en tiedä onko se naimisissa?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 15:51"]
Aika helppoa minusta olisi. "Moi, lähtisitkö käymään kahvilla? Olisi kiva nähdä sinua ja jutella" tms. Vaikeuksia voi tulla että jos kysyy: " Miksi?" mutta eiköhän tuo "kiva" kerro kaiken :) jos pakko on vastata niin sanot, että haluaisit tutustua paremmin koska tunnut kivalta/mukavalta/kiinnostavalta mieheltä.
t. Se vanhempi mies (38)
[/quote]
kiitos asiallisesta vastauksesta:)
-jenna
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 15:52"]
Ei siis olla samassa työpaikassa vaan nähdään mun työpaikalla välillä kun hänellä on kokouksia. Haittaako jos en tiedä onko se naimisissa?
[/quote]
Ei minun mielestä ainakaan. Rohkeutta!
Noin juuri kirjoitin viestiini: olet minusta ihan mukava mies. Lahdetaanko kahville? Minusta on parasta sanoa asiat suoraan.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 15:57"]
Noin juuri kirjoitin viestiini: olet minusta ihan mukava mies. Lahdetaanko kahville? Minusta on parasta sanoa asiat suoraan.
[/quote]
Kiitos. Aion nyt rohkaistua ja laittaa viestin. Jännittää!
Laitoin "moikka, haluaisitko lähteä kahville joskus?" -Jenna
Kerro sitten mitä vastasi. Seksi on ainakin (yleensä) parempaa vanhemman miehen kanssa ;)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 16:11"]
Laitoin "moikka, haluaisitko lähteä kahville joskus?" -Jenna
[/quote]
Ihan hyvä viesti. Kyllä sen "vanhempi mies tajuaa". jos sille ei sovi niin a) se on herrasmies ja vastaa että valitettavasti ei käy koska seurustelen/ olen homo/ ... b) jos se ei ole herrasmies niin jättää vastaamatta. Tai sitten vastaa, kiitos kutsusta olisi kiva nähdä sinua. Mennäänkö kahville... ja herrasmies maksaa... :)
t. Se vanhempi mies
yleensä tykkää nuoremmista naisista:)
Mina laitoin viime yona s-postia yhdelle vanhemmalle miehelle, pyysin kahville. Ei minusta yhtaan noloa.
t. Juulia