Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette anaalisekstaa, hiveleekö koskaan mies seksin aikana peppureikääsi?

Vierailija
26.04.2013 |

Onko mies koskaan yrittänyt painaa sormeaan hiukan sisälle pyllyyn? Piditkö siitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää peppureiän hivelystä saati sormen sinne laittamisesta. On joskus koitettu mutta ei ole tosiaan mun juttu. Ei tunnu mitenkään hyvältä. 

Vierailija
2/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan! Homma loppuisi sillä kertaa siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kumpaakin. Tykkään kyllä, mutta ajatuskin että pikkusormea suurempi sinne menisi ei tunnu yhtään mukavalta ajatukselta.

Vierailija
4/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillehan tämä kysymys oli, mutta suuseksin aikana on ihana nuolla rakkaani ryppyreikääkin ja kun on riittävän märkä niin sormi ei tunnu miltään. Ja kyllä nautinto on ihan selvä myös naiselle ainakin tässä vaiheessa. Eihän sinne ilman liukkaria kannata kuitenkaan työntyä ja tosiasiassa mies nauttisi eturauhasen takia pajon enemmän anaaliseksistä :) . Moni nainen on valitettan kielteinen periaatteista anaaliseksin suhteen.

Vierailija
5/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. :) Yllättävää ett joku ei tee niin...

Vierailija
6/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen tällä hetkellä miehen kanssa joka ei peppujuttuja halua, ei siis koske siihen reikään millään eikä tämä asia juurikaan mua vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän