Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: onko sinulla ulkonäkökriteerit miehelle?

Vierailija
26.04.2013 |

Onko sinulla ulkonäkökriteerit miehelle? Jos on, niin vastaako puolisosi näitä kriteereitä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli ja tarkat ja sellaisen miehen otin sitten. Myöhemmin olen ehkä vähän katunut, mutta hyvä mies on kuitenkin ja hyvä kroppa edelleen.

Jos nyt ottaisi uuden miehen näin 40+, ei se ulkonäkö välttämättä olisi mikään seikka vaan enemmänkin luonne ja taloudellinen tasapaino.

Vierailija
22/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan ulkonäkökriteereitä ollut. Sanotaan vaikka, että 95% miehistä kelpaisi minulle ulkonäöllisesti ja se 5% karsiutuu silloin, jos ovat pelottavan näköisiä.

Minun kriteerit miehelle on älykkyydessä ja luonteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa vain se 1% eli ne, jotka ovat riittavan vaarallisen nakoisia. Sellainen tietty katse saa meika tyton liekkeihin.

Vierailija
24/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja tuli yksi juttu mieleen... Yleensä en tykkää komeista miehistä. Yleensä tosi komeilla miehillä on jotenkin sellainen vähän vinksahtanut luonne. Liekö siitä syystä, että kaikki naiset on juosseet perässä.

Vierailija
25/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Ja vastaa kriteereitäni. Luonteeltaankin mitä ihanin.

Vierailija
26/27 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla hintelä, nörttimäinen, feminiiminen. Mutta toisaalta ei punaniska-bodari tai lihava. Eikä pitkähiuksinen tai silmälasipäinen.

Mieluiten atleettinen, kalju, vähän partaa, siististi pukeutuva

Vierailija
27/27 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tykkään lyhyistä ja hintelistä miehistä, ja feminiinisistä piirteistä miehissä, pitkistä hiuksista tykkään tosi paljon, usein tykkään myös silmälaseista, nörtit on jees, rastapäiset hipit on jees, taitelija- ja älykkötyypit on jees. Nää on kuitenkin vaan ulkonäkömieltymyksiä, ei parinvalintakriteereitä. Olen seurustellut sekä ulkoisesti näiden mieltymysteni mukaisten miesten kanssa että ulkoisesti ei näiden mieltymysteni mukaisten miesten kanssa, silloin kun ovat täyttäneet ne oikeat parinvalintakriteerini, jotka eivät liity ulkonäköön, vaan ajatusmaailmaan  ja luonteeseen. Suhteen onnellisuuteen tai seksin laatuun ei ole vaikuttanut se, onko mies alunperin vastannut ulkonäöltään ihanteitani. Jokaista kumppania olen oppinut pitämään kauniina tunteiden syvetessä, vaikkei ulkonäkö olisi aluksi miellyttänyt minua.