Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: onko sinulla ulkonäkökriteerit miehelle?

Vierailija
26.04.2013 |

Onko sinulla ulkonäkökriteerit miehelle? Jos on, niin vastaako puolisosi näitä kriteereitä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisia kriteereitä, mutta toivomuksia kyllä. Mielellään 160-200 cm pitkä, painoindeksi 18,5-45, kaksi silmää, yksi nenä jne. Puolisoni täyttää kriteerit.

Vierailija
2/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan oli. Ei mitään tiettyjä tarkkoja kriteereitä tyyliin pituus, hiustenväri, lihaksikkuus, mutta ajattelin että miehen täytyisi olla sellainen että koen hänet silmääni viehättäväksi tavalla tai toisella. 

Kuitenkin tutustuin sitten töissä mieheen, joka oli minusta ulkoisesti jopa epämiellyttävä (lyhyt, hintelä, päältä jo kaljuuntuva) ja kaveruuden kautta sitten häneen lopulta ihastuin, ulkonäöstä huolimatta. Eli lensi kriteerit metsikköön kun löytyi henkisesti oikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En voisi olla yhdessä lihavan miehen kanssa.

Vierailija
4/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON! Selviytyjät-Jarkko. <3

Vierailija
5/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nätti, hoikka ja urheilullinen nainen joten kyllä haluan myös mieheni olevan omaan silmääni hyvännäköinen, siisti, urheilullinen ja atleettinen. Kokonaisuus kuitenkin ratkaisee ja miesmakukin on muuttunut vanhemmiten. Ennen en esimerkiksi katsellut kaljuja miehiä mutta sitten löysinkin nykyisen mieheni joka on kalju. Sopii hyvin atleettiselle, pitkälle, rotevalle ja komealle miehelleni.

Vierailija
6/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä: en tykkää ruipeloista, eli täysin lihaksittomista pullonkaula- tyypeistä, mutta en myöskään syöttöporsaan näköisistä.

En myöskään tykkää karvanaamoista, vähän sänkeä saa olla mutta kunnon parta -not not eikä viiksiä.

Siinäpä ne vaatimukset tai toiveet.

Vierailija
7/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain se, että miestä kehtaa katsella arjessa. Ei tarvitse olla mikään huippuatleetti, vaan tavallinen mies, joka miellyttää silmää. Mieheni on komea myös muiden mielestä, joten hän tavallaan ylittää kriteerini.

Vierailija
8/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kriteerit ropisee kun tapaa sen sydämen valitun. Mutta saahan niitä toki olla.

Vierailija
9/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Pitää olla pitkä ja pilkettä silmäkulmassa. Pituudella tosin ei ole niin väliä.

Vierailija
10/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran että itseäni ei saa olla kuin korkeintaan 2 senttiä lyhyempi jos on lyhyt ja mikään  liiallinen kukkakeppi ei saa olla. Ihastun oikeastaan monennäköisiin ihmisiin, tällä hetkellä mieheni on melko tavallisen näköinen ei mikään superkomistus mutta rakastan häntä juuri sellaisena kuin on ja pidän häntä täydellisenä ja haluttavana enkä vaihtaisi muuhun :)

Vierailija
11/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jonkinlaiset mutta ei todellakaan niin tiukat kuin miehillä näyttää olevan. Sellainen sisäinen kriteeri ulkonäön suhteen kuitenkin on, että jos mies on kovasti arvostelemassa naisten ulkonäköä ja vielä tosi kliseemäisellä tavalla, pitäisin miestä junttina. Juntit eivät kelpaa.

Vierailija
12/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erittain tiukat kriteerit. Ensinnakaan laski on totaalinen turn off. Toiseksi miehen silmissa on oltava vaarallinen, elaimellinen katse.

Vierailija
13/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Miehen tulee olla isokokoinen, karvainen ja hyvähampainen. Juuri kuten oma ukkoni on.

Vierailija
14/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No periaatteessa pidän tummista miehistä. Omani kuitenkin sattuu olemaan vaalea tai ehkä hieman punertavatukkainen. Että näin. :)

Tosi lihavaan on vaikea kuvitella ensisilmäyksellä ihastuvansa. Jotenkin elintavat lieneis silloin hyvin erilaiset. ja rehellisyyden nimissä eipä se silmääkään viehätä. enkä mäkään siis mikään huipputimmi atleetti ole, en odota mieheltä mitään normaalista poikkeavaa. pömppöä en kammoksu. puhun siis oikeesti lihavuudesta.

Vierailija
15/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kriteerit. Yli 170cm pitkä täytyy olla, lyhemmät ei kiinnosta yhtään. 170cm pitkä voisi kiinnostaa olettaen että ei ole laiha kukkakeppi jonka 3-vuotiaskin jaksaisi nostaa seinälle.

Noin yleisesti epäsiisti olemus on totaali turn off. Vaikka mies olisi kuinka komea naamasta tai vartaloltaan, mutta likaisissa tai rikkinäisissä vaatteissa, rehottavalla tukalla ja parralla... Ei ei ei.

Vierailija
16/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan joo, se, että pitää miellyttää mun silmää :) Mulla on aika laaja maku, ja viime kädessä se on persoonallisuus, joka sytyttää ulkonäönkin. Oon perinteisesti tykännyt lyhyistä miehistä jostain syystä (tosin oma mieheni on aika pitkä, 187 cm). Mulle ehkä toimii paremmin hintelä kuin roteva, mutta tapauksen mukaan! Lyhyt tukka - siis semmoinen ihan siili tai kalju - ja parta on mun silmissä plussaa.

Muuten, monet yhdistää laihuuden ja lihaksettomuuden pullonkaulahartioihin - pullonkaulahartiat on luuston ominaisuus, toki sitä voi kompensoida saliharjoittelulla. Oma mieheni on painoindeksiltään 19 ja hän on tosi leveäharteinen.

Vierailija
17/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kunhan on mun mielestä hyvännäköinen. Mutta se onkin sitten ainoa kriteeri. Hyvännäköisiä kun on niin monia erilaisia

Vierailija
18/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa että toivoisin että mies on mua pidempi, eli reilusti yli 180 cm. Mutta kaikki kriteerit on kyllä saanut unohtaa, yksin jäin.

Vierailija
19/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Saa olla korkeintaan 2cm minua lyhyempi (tämä kriteeri raakkaa vajaat puolet miehistä pois, koska olen tosi pitkä), pitää olla minua painavampi (ei kovin vaikeaa) ja minua karvaisempi (helppoa). Lisäksi pitää tuoksua houkuttelevalta hikisenä (tämä on vaikea kriteeri täyttää). Oma mies täyttää kyllä nämä kriteerit :)

Vierailija
20/27 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut se tilanne että niitä kriteerejä on ventovieraiden suhteen, mutta jos kyse on miehistä jotka oikeasti tunnen niin sitten niitä ei edes muista.

Mieheni ei vastaa ulkonäkökriteereitäni nyt, eikä varsinaisesti vastannut niitä suhteemme alussakaan (vaikka kumpikin meistä oli kyllä paljon nätimpiä silloin). Rakastuin hänen persoonaansa. Melkein ensisilmäyksellä.