Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies murjottaa kun naisella on menkat.

Vierailija
26.04.2013 |

Siis mitä ihmettä tää on? Onko muilla näin käyttäytyvää miestä? Vuosien varrella tilanne on vain pahentunut ja nyt kun vielä on kierrot lyhentyneet ja välillä tulee jopa 15 päivän kiertoja, niin mies ei tunnu ymmärtävän ettei tämä minun syytäni ole. En kai minäkään halua vuotaa pahimmassa tapauksessa 2 kertaa kuussa! En kuulu niihin joilla vuoto on niin niukkaa ettei se häiritse seksin harrastamista. Itselläni on niin kovat alavatsakivutkin etten voi kuvitellakaan seksiä silloin. Eikö mies todellakaan voi sitä 3-4 päivää vaikka sitten itse hoidella itsensä, jos todella tuska on niin kova? Mielestäni outoa syyllistää naista ja olla hänelle ilkeä kys. asian takia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että miestäsi kuitenkin seksi kiinnostaa. Oma mieheni on vain helpottunut kun mulla on menkat, melkein hyppii innosta kun vaimo ei vonkaa. Itse olen myös menkkojen aikaan niin kipeä ettei seksi tule kysymykseenkään..

Vierailija
2/13 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota suihin? vai särkeekö hammasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakaramainen mies ap:lla. Mutta kyllä minä hakisin jo apua, jos menkat tulis noin usein!

Vierailija
4/13 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhoitoa? Käsihoitoa? Omaa hoitoa? Kumma juttu, jos ei mies muutamaa päivää ilman pärjää.

Vierailija
5/13 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa! minä ehdotan omaa hoitoa jos on niin helkkarin tiukkaa.

Vierailija
6/13 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen lähteä kalaan.

Vierailija
7/13 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä takia naisen tulee aina tyydyttää mies, vaikka olisi menkat meneillään? naista ei kyllä seksin aikana jakseta tyydyttää. (sori puran vähän omaa ärsytystä :D) antaa miehen yksin sitten purkaa paineitaan.

Vierailija
8/13 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut apua tähän mutta mitään syytä tai selitystä ei löydy. Olen kohta 40 ja ilmeisesti kierrot alkavat lyhentyä jo vuosia ennen vaihdevuosien alkua. En tajua, miksi mies ei kertakaikkiaan voi tyydyttää tarpeitaan itse sen aikaa. Miksi minun pitäisi ottaa suihin, eikö terve mies muutamaa päivää pärjää ilman? Joskus olen miehen tyydyttänytkin, mutta siitä jää kyllä hieman paska fiilis kun ei itse saa mitään. Ap

Vierailija
9/13 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 13:53"]

Käske sen lähteä kalaan.

[/quote]

Miksi lähteä kalaan, jos lahna on jo haavissa ??

Vierailija
10/13 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi lähteä karvalammelle pystypilkille.

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 13:53"]

Käske sen lähteä kalaan.

[/quote]

Miksi lähteä kalaan, jos lahna on jo haavissa ??

[/quote]

Vierailija
11/13 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä taas toooosi kypsiä "aikuisia" kirjottelemassa.

Vierailija
12/13 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on, jos nainen haluaa ja mies ei. Kuinka monen mies antaa suuseksiä, tai tyydyttää naisen käsin? 

Vierailija
13/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakara

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme