Parhaan tuoksuinen nestemäinen pyykinpesuaine?
Tykkään että pyykinpesun jälkeen vaatteet ja lakanat tuoksuvat hieman, tiedän että jotkut pitävät hajusteettomista. Mutta teille jotka pidätte tuoksuista, mikä on paras?
Kommentit (39)
Nestemäinen Ariel oli joskus paras, kunnes sitä päätettiin muuttaa. Nykyisin käytössä Perlana.
Pyykinpesuaineena Omo ja huuhteluaineena Noora royal orchid
Vierailija kirjoitti:
HUH rohkeaa tehdä tästä keskustelu. Yleensä saa hyökkäyksen siitä kuinka kaikki haisee kamalalta, hajusteherkät haukkuvat sinut täysin pas kaksi ihmiseksi, kerrotaan kuinka itsekäs mulk ku olet ja vielä kerran kuinka pas kalta kaikki haisee. Paitsi etikka. Etikka on ainoa sallittu. Etikka käy kaikkeen.
Mutta asiaan! Sininen OMO. Bioluvil ok. En pidä itse mistään kukkatuoksuista.
En kyllä itse ymmärrä että miksi asiallisten keskustelujen joukossa on näitä jotka haukkuu kaiken ja kaikki. Mutta meitä ihmisiä on moneen junaan.
Jokaisella on omat mieltymykset, eikä niitä mielestäni tarvitse lytätä. :)
Mutta hei, onko jollain kokemusta tästä Bio Luvil Blackista? Mitä mieltä?
Nyt joku "olehyvä" appelsiini menossa.
Ei se huonokaan ole.
Vaasan ekosopista tilasin.
Mut laitan useimmiten hajustamaton nestemäinen rainbow + eteerinen öljy,,esim. Lemongrass tai citrusöljyt.
Tulee mahtavat pölläykset. 😁
Kun ei ole löytynyt hyvää, jossa ei ois sitä "methylisothializinonea" tjsp, kirvelee silmiä kauheesti.
Surf, kaikki värit on ollut hyviä mitä olen käyttänyt, punainen ehkä parhain
Bio Luvil Sport ja huuhteluaineista Softlan omena. Muita en enää käytä.
Vierailija kirjoitti:
HUH rohkeaa tehdä tästä keskustelu. Yleensä saa hyökkäyksen siitä kuinka kaikki haisee kamalalta, hajusteherkät haukkuvat sinut täysin pas kaksi ihmiseksi, kerrotaan kuinka itsekäs mulk ku olet ja vielä kerran kuinka pas kalta kaikki haisee. Paitsi etikka. Etikka on ainoa sallittu. Etikka käy kaikkeen.
Mutta asiaan! Sininen OMO. Bioluvil ok. En pidä itse mistään kukkatuoksuista.
Joo, mulle kävi näin, kun kysyin kokemuksia Lumme -pesuaineista. Sain heti haukut niskaan todella mielipuolisilta vaikuttavilta ihmisiltä. Onneksi myös yhden asiallisen vastauksen.
Ja itse käytän Sertoa. Pesee hyvin ja tuoksu ei ole liian voimakas. Tykkään siitä, että pesuaineessa on mieto tuoksu.
Serto color tai sport. Myös lumme metsä ok. Perlana sport myös. Laitan ohjetta vähemmän eli ei tule lemupommia.
Mutta sitä en tajuamiksi niin moni käyttää ulkomaisia omoja ja bio luvileja. Suosikaa suomalaista. Serto, Lumme, Erisan jne
Meilläkin suosikki on ehdottomasti pesuaine nimeltä Heti oikeanlaista kemiaa - etikassa sen salaisuus. Siis tuoksu on aivan täysosuma. Mieto ja hyvä. Pyykistä tulee miellyttävää ja puhdasta. Ei ärsytä ketään. Kokeilemisen arvoinen, itse en osta muita enää.
Niin ja tuo Heti... on kotimainen kans!
Serton kirjopesuaine oli pitkään käytössä. Miellyttävä tuoksu joka ei käy pahasti ainakaan omaan hajuherkkään nenääni. Semmoinen raikas, melkein kuin ulkona tuuletetun pyykin tuoksu.
Miinusta tulee hinnasta, siksi ostan nykyään Lidlistä tuoksutonta tuon sijaan.
Lumme pioni? Millainen jälkituoksu jää pyykkiin.
Lumme Metsälle ääni myös täältä. Pionikin on ihan ok.
Lidlin nestemäinen Formil Sensitive. Kiva puhdas tuoksu. Hajusteettomillakin on aina oma hajunsa, ja tuosta pidän.
Surfia en ainakaan ikinä enää osta. Nyt kokeilen täältä, mitä on suositeltu.
Ei sinua kukaan usko, kun et osaa nimeäsikään kirjoittaa. Sehän on
Nico Petteri!