Lintsaako lapsesi tänään koulusta pitäen Bieber -vapaan?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 10:16"]
Opetatte lintsaamaan?
[/quote]
Juuh. Alusta asti olen opettanut, että koulussa on tärkeintä oppia ja viihtyä, ei se, että siellä vietetään tietty tuntimäärä päivässä.
No ei toki. Lambert vapaan kyllä otti maaliskuussa.
Ei, olis räkäisesti nauranut ja kierinyt lattialla, jos joku moista olisi ehdottanut. Joku Bieber on jotain niiiin noloa, että...
Tähän toki vaikuttaa, että lapseni on 12-v poika.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 10:16"]
Opetatte lintsaamaan?
[/quote]
En opeta :) mutta jos lintsata tarvii, täytyy tietää se oma vastuu ja sen seuraukset.
Toivottavasti lapseni eivät koskaan ole näitä fanittaja-tyyppejä. Se on todellakin niin noloa, oli sitten kyse tyttö- tai poika-fanista.
Itsekään en ole koskaan fanittanut ketään tuollaisella innolla, sehän on järjetöntä =)
Ei voi olla niin kauheaa, jos joku yksittäinen koulupäivä jää välistä!
9: Ei se nyt mitenkään kauheaa ole jos yksi koulupäivä jää välistä. Ei tietenkään. mutta sillä on väliä mikä se syy on. En opeta lapsilleni, että on ok olla pois koulusta (lapsen työpaikalta) milloin milläkin syyllä. Fiksu syy ei ole se, että haluaa tehdä jotain muuta kivempaa. Sitä varten on loma-ajat. Oikea syy sen sijaan oli olla pois sairaana, lääkärikäynnin vuoksi, hautajaisten takia jne. Ehkä perheen yhteisen lomamatkan vuoksi joku päivä, mutta harvoin. Ei sen takia, että juostaan konserteissa ja fanittelemassa, shoppailemassa, harrastuksissa tms.
Ei ole poissa koulusta, mutta puolet koulun oppilaista kyllä. Wilmassakin oli aamulla merkintä että paikalla :)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 10:48"]
9: Ei se nyt mitenkään kauheaa ole jos yksi koulupäivä jää välistä. Ei tietenkään. mutta sillä on väliä mikä se syy on. En opeta lapsilleni, että on ok olla pois koulusta (lapsen työpaikalta) milloin milläkin syyllä. Fiksu syy ei ole se, että haluaa tehdä jotain muuta kivempaa. Sitä varten on loma-ajat. Oikea syy sen sijaan oli olla pois sairaana, lääkärikäynnin vuoksi, hautajaisten takia jne. Ehkä perheen yhteisen lomamatkan vuoksi joku päivä, mutta harvoin. Ei sen takia, että juostaan konserteissa ja fanittelemassa, shoppailemassa, harrastuksissa tms.
[/quote] Kyllä mä olen ollut töistä pois useammankin kerran ns. turhasta syystä eli vaikkapa joku konsertti. Asian olen AINA saanut sovittua työnantajan kanssa joten miksi lapsi ei voisi olla pois koulusta jos hoitaa kuitenkin päivän tehtävät? En kannata lintsausta, mutta joskus "elämä" menee koulun ohi!
Eivät ole. Ehdottivat sitä kyllä, mutta en päästänyt. Olisin päästänyt sillä ehdolla että olisivat kysyneet itse opettajalta lupaa. Yritän opettaa lapsia rehellisyyteen. Töistä ei lintsata, vaan sieltä voi olla pois kun asiasta sopii etukäteen rehdisti. Antaa aika typerän kuvan vanhemmista jos lasten annetaan lintsata vanhempien siunauksella. Eri asia on, jos opettajalta pyydetään reilusti lupa.
Tosiasiassa en ole ihan selvillä päivän kuviostaan. Lippu konserttiin on ja sinne nyt ainakin kavereidensa kanssa menee. En ymmärrä mitä varten siellä jotkut on menneet jo aamulla jonottamaan eihän siellä mitään lippuja voine enää olla myynnissä??!!
Ei lintsaa, ei ole mikään Bieber-fani vaikka onkin täsmälleen kohderyhmää, 14-v tyttö. Hänen luokaltaan lintsaa tänään kuulemma 6 tyttöä ja huom, emme edes asu Helsingissä emmekä edes kovin lähellä pk-seutua.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 11:10"]
Eivät ole. Ehdottivat sitä kyllä, mutta en päästänyt. Olisin päästänyt sillä ehdolla että olisivat kysyneet itse opettajalta lupaa. Yritän opettaa lapsia rehellisyyteen. Töistä ei lintsata, vaan sieltä voi olla pois kun asiasta sopii etukäteen rehdisti. Antaa aika typerän kuvan vanhemmista jos lasten annetaan lintsata vanhempien siunauksella. Eri asia on, jos opettajalta pyydetään reilusti lupa.
[/quote]
Ap:n tyttö kertoi opettajalleen asiasta eilen, mutta on se silti mielestäni lintsaamista.
Ei, mutta itse kyllä lintsaan. Justin Bieber on ihana!
t. Mamma 30v.
Opetatte lintsaamaan?