Miten oikeasti päästä hullusta ja mustasukkaisesta exästä? Vinkkejä?
Niin eli miten. Lastensuojelu ei auta, poliisi ei auta. Kokeiltu on monet kerrat. Puhelimessa estot, ettei pääse soittamaan raivari puheluita.
En pysty nyt muuttamaan toiselle paikkakunnalle. Eikä se ratkaise mitään? Koska kyllähän hän pitäisi oikeuksistaan isänä kiinni.
Turvakoti ei auta mitään. Ainoa mikä on auttanut jos joku muu on kanssani mahdollisimman paljon. Mutta ysyävillä ja sukulaisilla loppuu voimavarat jo. Enkä pysty uuteen suhteeseen.
Mitä voi tehdä?
Kommentit (30)
Mustasukkaisuus on luulosairaus. Huono vielä ettei asiasi enää kuulu exälle eli syyttä mustasukkainen. Jos on hyvä isä niin vie lapset hälle muutamaksi viikoksi. Saa muuta ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Oppia elämään asian kanssa.
Just näin. Elämällä sitä omaa arkeaan iloineen ja suruineen ja oppia laittamaan rumat sanat käyttäytyjän puutteellisuuden piikkiin.
Maksa muutama satanen muutamalle tuttavamiehelle pienestä juttutuokiosta sosiopaatin kanssa. Tämä toimi aikanaan minun kohdallani. Vainoaminen loppui siihen, eikä väkivaltaakaan tarvittu.
Vierailija kirjoitti:
Maksa muutama satanen muutamalle tuttavamiehelle pienestä juttutuokiosta sosiopaatin kanssa. Tämä toimi aikanaan minun kohdallani. Vainoaminen loppui siihen, eikä väkivaltaakaan tarvittu.
Tältä minusta tuntuu. Jos olisi joku mies, hän lopettaisi. Koska mm kun isäni on täällä, hän on ihan erilainen. Kerran hän sai selville, että olin käynyt kahvilla yhden miehen kanssa, soitti tälle miehelle ja miten kävi... manipuloi tämän miehen puolelleen ja lopulta he haukkuivat yhdessä minua. Hän saa kenet tahansa puolelleen. Ap
Eli kyllä hän saa ne sukulaismiehetkin puolelleen. Hän kertoo miten hakeudun turhaan turvakodille ja että en ole ollut parisuhteen aikana yhdestä työstä rehellinen kun en uskaltanut kertoa. Ap
Tänäänkin jo tärisen, kun pitää mennä parkkipaikalle vastaan klo 17, kun tuo lapset :( Ap
Et pysty muuttamaan? No hyväksy sitten tilanne, mutta muutto kauas olisi paras vaihtoehto.
Sairasta kuinka paljon tämmösiä ukkoja on.
Mustasukkaisuus alkoi vasta saatuanne lapset?
Mitäpä, jos vaihtaisitte lapset poliisilaitoksella? Tämä ei ole ilkeilyviesti, vaan yksi ystäväni tekee näin, ja hyvin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin jo tärisen, kun pitää mennä parkkipaikalle vastaan klo 17, kun tuo lapset :( Ap
Isäsi menee vastaa jos lapsesi on liian pieniä vielä tulemaan parkkipaikalta yksin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuus alkoi vasta saatuanne lapset?
Kyllä, se alkoi kun odotin toista lastamme. Hän alkoi seurata minua huoneesta toiseem niin että tuli supistuksia ja menin turvakodille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä, jos vaihtaisitte lapset poliisilaitoksella? Tämä ei ole ilkeilyviesti, vaan yksi ystäväni tekee näin, ja hyvin toimii.
Se on varmaan tapaamispaikka. Hän suostu sinne. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollainen ukko muka saa tavata lapsia valvomatta? Eikö sinun turvakotiasiointisi ole siihen vaikuttanut mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan tapaamispaikka. Hän suostu sinne. Ap
Mitä tarkoitat tapaamispaikalla?
lapset ovat viikko ja viikko kummallakin vanhemmalla. lapset vaihtavat vanhempaansa poliisilaitoksen aulatilassa. Siis siinä, missä odotetaan vuoroa esim. ajokortin uusimiseen yms. Mitään viranomaista ei ole nakitettu tähän hommaan, mutta poliisilaitos on vain turvallisempi paikka vaihtaa kuin jokin parkkipaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollainen ukko muka saa tavata lapsia valvomatta? Eikö sinun turvakotiasiointisi ole siihen vaikuttanut mitenkään?
No ei mitenkään :( Hän kertoo sossuille kuinka äiti pukee lapsille liian vähän vaatetta, laittaa huonoa ruokaa, kotona on liian likaista yms ja saan aiba vaan perhetyötä. Perhetyöntekijät ktllä uskovat minua. Ap
Miten tuo mustasukkaisuus siis noissa vaihtotilanteissa näkyy? Vaihtakaa lapset mieluummin vaikka ison kaupan infon edessä.
Olisit miettinyt ennenkuin rupesit horoksi
Oppia elämään asian kanssa.