Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaisin vielä lapsen

Vierailija
05.07.2020 |

Puolison kanssa ollaan kuin kämppiksiä. Seksiä ehkä 1-2 x vuodessa. Olen 35v ja meillä on 6v lapsi. Olisin halunnut vielä yhden lapsen mutta, kun mies ei ikinä halua läheisyyttä.

Mies kuljettaa kännykkää kuin suurinta aarretta, mukana suihkussakin. En ole kysynyt miksi näin. Olen miettinyt onkohan sillä toinen tai sitten vaan viestittelee jonkun kanssa. Olen myös miettinyt onko sillä sukupuolitauti ja ei halua tartuttaa. Tilanne muuttui noin 2v sitten sitä ennen sentään sain ainakin kerran kuussa.

Elämäni jotenkin masentaa ja ahdistaa.. En haluaisi rikkoa perhettä mutta olen aika onneton. Olisin tosiaan halunnut isomman perheen ja lapsikin kysellyt pikkusisaruksen perään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin voimaantunut nainen tekisi, alat seksisuhteeseen jonkun ihanan random tyypin kaa ja leivotte Kermakakkua riittävän usein niin eiköhän lapsesi saisi sen toivomansa sisaruksen.

Ja jos mies alkaa kyselemään tai epäilemään jotain niin vastaat vain että naisella on oikeus omiin tunteisiin jne.

Vierailija
2/5 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän tuossa itse kirjoita miksi mies ei halua. Ei halua kapaloita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin naismaista jos ei mene hyvin niin lisää lapsia? Voi hyvää päivää! Ja sitten ihmettelet ettei mies innostu.

Vierailija
4/5 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki uus perhe

Vierailija
5/5 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooh, mulle tuli ihan villi ajatus! Mitä jos puhuisit miehesi kanssa omista tuntemuksistasi, pettämisepäilyistäsi ja eroaikeistasi?