Miten oikeasti päästä hullusta ja mustasukkaisesta exästä? Vinkkejä?
Niin eli miten. Lastensuojelu ei auta, poliisi ei auta. Kokeiltu on monet kerrat. Puhelimessa estot, ettei pääse soittamaan raivari puheluita.
En pysty nyt muuttamaan toiselle paikkakunnalle. Eikä se ratkaise mitään? Koska kyllähän hän pitäisi oikeuksistaan isänä kiinni.
Turvakoti ei auta mitään. Ainoa mikä on auttanut jos joku muu on kanssani mahdollisimman paljon. Mutta ysyävillä ja sukulaisilla loppuu voimavarat jo. Enkä pysty uuteen suhteeseen.
Mitä voi tehdä?
Kommentit (30)
Onko narsisti ? Tuo muuten toimii ,että joku riski mies käy " juttelemassa kahden kesken ". Ainakin mulla toimi , ei jäänyt enää muuta keinoa kun puheet ei minun kautta tehonneet. Pelkureita ne on , kiusaa niin kauan kunnes raja löytyy. Voimia kesään.
17, ahaa. Nyt ymmärsin. Ehdotin hänelle joskus että näkisommekö jossain tietyssä paikassa kaupungilla ja lapset vaihtuu siinä, jos ei tapaamispaikkaa halua. Ei suosty. Kerrostalon alaovella kuitenkin sopii. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin jo tärisen, kun pitää mennä parkkipaikalle vastaan klo 17, kun tuo lapset :( Ap
Miten tuollainen ukko muka saa tavata lapsia valvomatta? Eikö sinun turvakotiasiointisi ole siihen vaikuttanut mitenkään?
No ei mitenkään :( Hän kertoo sossuille kuinka äiti pukee lapsille liian vähän vaatetta, laittaa huonoa ruokaa, kotona on liian likaista yms ja saan aiba vaan perhetyötä. Perhetyöntekijät ktllä uskovat minua. Ap
Voihan perhetyöstä kieltäytyä. Perhetyötä voi myös pyytää noihin lasten vaihtoihin. Lisäksi rikosilmoitus jokaisesta turhasta ls-ilmoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin jo tärisen, kun pitää mennä parkkipaikalle vastaan klo 17, kun tuo lapset :( Ap
Miten tuollainen ukko muka saa tavata lapsia valvomatta? Eikö sinun turvakotiasiointisi ole siihen vaikuttanut mitenkään?
Tässä on tilanne nyt esitettynä vain yhden osapuolen lasien läpi katsottuna ja isä olla ihan kyllin hyvä isä lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
17, ahaa. Nyt ymmärsin. Ehdotin hänelle joskus että näkisommekö jossain tietyssä paikassa kaupungilla ja lapset vaihtuu siinä, jos ei tapaamispaikkaa halua. Ei suosty. Kerrostalon alaovella kuitenkin sopii. Ap
Minkä ikäisiä teidän lapset on, kun siitä eivät osaa itsekseen kotiinsa tulla?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko käyneet lastenvalvojalla sopimassa vaihtopaikat yms? Onko asiat kirjattu sopimukseen? Tai onko oikeuden määräys? Älä siis ehdota mitään, vaan vaadi, että asiat kirjataan vaihtopaikan mukaan turvalliseen paikkaan. Jos ei lastenvalvojalla tule sopimusta aikaan, niin vie asia oikeuteen.
Oletko kirjannut jokaisesta tapaamisesta päivämäärineen, miten hän on hankaloittanut vaihtoa?
Onko sinulla asianajajaa? Oletko hankkinut sellaista esim. oikeusaputoimistosta?
Siis miten tämä konkreettisesti näkyy muuten kuin räyhäämisenä puhelimessa? Haukkuu sinua lasten kuullen? Stalkkaa kotipihalla, työpaikalla, kaupungilla, jne...
Vierailija kirjoitti:
Onko narsisti ? Tuo muuten toimii ,että joku riski mies käy " juttelemassa kahden kesken ". Ainakin mulla toimi , ei jäänyt enää muuta keinoa kun puheet ei minun kautta tehonneet. Pelkureita ne on , kiusaa niin kauan kunnes raja löytyy. Voimia kesään.
Itse olen myös tähän turvautunut kun exä jatkoi häiriköintiä ja uhkailuja lähestymiskiellosta huolimatta. Se lähestymiskielto kun on vain paperin pala jolla pyyhkiä vaikka hanurinsa. Muutaman satasen köyhdyin mutta se oli pieni hinta siitä että saan elää rauhassa. Mikään virallinen taho ei pysty estämään näitä mustasukkaisia, häiriköiviä, vainoavia, uhkailevia, omaisuutta tuhoavia ja jopa väkivaltaisia exiä. Uhrin täytyy kadota, piilotella ja pelätä. Sitten vasta kun tapahtuu jotain todella pahaa tai se pahin mahdollinen, virkavalta ja oikeus puuttuu asiaan ja silloin on jo liian myöhäistä.
Varman provon merkki on se, kun AP keksii ongelman jokaiseen ratkaisuun ja neuvoon.