Mitä pidätte tuollaisesta hiusmallista naisella?
Kommentit (12)
Minulla on hyvin samantapaiset hiukset joista pidän todella paljon. Olen pieni ja siro kasvoiltani, joten lyhyet hiukset sopivat mainiosti.
Miksi lyhyitä hiuksia aina arvostellaan tällä palstalla? Itse olen nähnyt todella harvalla naisella kauniit, pitkät hiukset. Ei ole järin naisellista päätä myöten menevä tukka, joka on ohkaisella ponnarilla niskassa. Vielä nolompaa on blondattu, hamppuinen hiuslisäke. Eri asia toki paksu, kiiltävä ja hyvin laitettu pitkä tukka. Se on upea.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 13:29"]
" ei sovi suomalaiselle...." voi helvetti akat teidän kanssa. Kun suomessa on varmaan yli 2miljoonaa akkaa niin mistä voitte sanoa ettei sovi suomalaiselle naiselle? Enkä tarkoita pelkästään tätä hiusmallia vaan yleisesti, täällä haukutaan AINA me suomalaiset naiset. MIKSI???
[/quote]
Just niin. Suomalaisten pitää aina tuntea jotakin alemmuutta kaikessa, ettei vaan ylpistyttäisi. Kyllä Suomessakin kauniita naisia ja komeita miehiä riittää siinä missä jossakin muussakin maassa.
No ei nuo ainakaan seksikkäät ole. Kaukana siitä.
Kauniit hiukset, mutta komppaan kakkosta.
Eikä Michelle minusta niinkään seksikäs ole, on kyllä äärimmäisen kaunis.
Omalla kohdalla tuollaiset rikotut hiukset alkaisivat sojottaa omaa elämäänsä joka suuntaan. Joo, suomalaisen naisen komentti mutta mun mielestä ei ole järin käytännölliset.
Sopii tuolle.
Mulla on ollut erittäin lyhyet hiukset jo yli 20 vuotta ja joo, miehet tykkää.
Naamataulun pitää olla nätti ja painon kohdillaan, ettei näytä rekkalesbolta. Michellelle sopii kyllä.
Sopii just ja just Michellelle tai jollekin Audrey Hepburnille; siis jos nainen on paitsi todella kaunispiirteinen kasvoiltaan myös naisellinen ja siro. Sellainen gasellimainen kaunotar.
Yleisesti ottaen tuo tukka itsessään on kuitenkin mielestäni melko ruma ja sopii harvalle.
Tuo ei sovi kaikille eikä tuon kaunottaren yllä huokunut seksikkyyttä ollenkaan. Kaunis nainen, mutta ehkä jokin toinen kampaus toisi oikeasti häneen seksikkyyttä.
Joillekin sopii, joillekin ei. Michellelle ok, Halle Berrylle sopii ja varmaan joillekin muille. Mielestäni sellaisille, joilla on korkeat poskipäät ja sirot ja kauniit piirteet. Ei siis kovin monelle suomalaiselle...
Haluaisin tuollaiset, mutta olen pallonaama, voin vain kuvitella, kuinka pahalta näyttäisin...
" ei sovi suomalaiselle...." voi helvetti akat teidän kanssa. Kun suomessa on varmaan yli 2miljoonaa akkaa niin mistä voitte sanoa ettei sovi suomalaiselle naiselle? Enkä tarkoita pelkästään tätä hiusmallia vaan yleisesti, täällä haukutaan AINA me suomalaiset naiset. MIKSI???