Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli mieleen tasoteoria, kun mieheni sanoi...

Vierailija
05.07.2020 |

Perjantaina pidimme ihanan illan, joimme kuoharia, söimme hyvin, teimme kaikkea kivaa ja saunoimme, jolloin mies sanoi: "Melkein yhtä tärkeää kuin sinun kauneutesi, on se, että olet niin älykäs ja sivistynyt." Todellakin hätkähdin tuota sanaa melkein :) Totesin siihen, että kyllä minulle älykkyys ja sivistys on ulkonäköä tärkeämpää.

Niin, ja olen 50v, tasoteorian mukaan siis parasta ennen pvm mennyt aikoja sitten.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ystäväni työskenteli miesvaltaisessa yrityksessä (DI:t jne.) ja hätkähti, kun kyseisten, fiksuina pidettyjen miesten kriteeri naistenetsimisessä oli naisen ulkonäkö.

Ihmiset ovat erilaisia.

Naiset arvostavat koulutusta ja älykkyyttä ja menestyvät miehiä paremmin useimmissa opinnoissa. 

Miehet arvostavat naisissa lähinnä ulkonäköä.

Vierailija
22/38 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa kauniisti sanottu mieheltä. Outoa, että mammat saavat tuonkin väännettyä negatiiviseksi.

Minäkin olen 50+, ja sydäntä lämmittää, kun mie kehuu ulkonäköäni. Nuorena olisin ylimielisesti kohauttanut olkapäitäni, mutta nykyään en.

Mua ainakin häiritisis, jos pitäisi leikkiä, että olen epärealistinen. Tai siis AINA olen ennemmin älykkäämpi kuin kauniimpi.

N47

No, minä _tiedän_ olevani älykäs. Sanoi kukaan sitä tai ei. Kauneuden suhteen olen epävarmempi, koska tiedän myös ryppyni.

Mäkin ajattelen olevani älykäs, mutta siksi en pistäkään ulkonölle niin paljon painoa. Iis se on itselleni ikein jees, joten miksi jonkun pitäisi pitää minusta enemmän esim. kauniina? Minusta SE on tyhmää.

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu ystäväni työskenteli miesvaltaisessa yrityksessä (DI:t jne.) ja hätkähti, kun kyseisten, fiksuina pidettyjen miesten kriteeri naistenetsimisessä oli naisen ulkonäkö.

Ihmiset ovat erilaisia.

Naiset arvostavat koulutusta ja älykkyyttä ja menestyvät miehiä paremmin useimmissa opinnoissa. 

Tämä. Sen takia mies, joka arvostaa naisessa älykkyyttä, on kiinnostavampi. Tällä en tarkoita, että olisin jotenkin ruma tai ryppyinen. Se vaan ei ole niin tärkeää, vaikka ois kauniskin!

N47

Vierailija
24/38 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat erilaisia.

Kyllä se varmaan niin on, että miehille aika keskeistä on naisen hyvä ulkonäkö. Mutta myös muita asioita miehestä riippuen. Mun mies arvostaa juuri sitä mitä sanoikin arvostavansa, sen tiedän kyllä jo ennestään, mutta tuo sana "melkein" vain hätkäytti. Ap

Vierailija
25/38 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei näy tasoteoreetikoita mailla halmeilla, vaikka yleensä joku ilmaantuu lähes kaikkiin ketjuihin selittämään totuuksia. Johtunee siitä, ettei meitä vanhoja naisia ole ikään kuin olemassa tasoteorian mukaan. Ap

Vierailija
26/38 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei näy tasoteoreetikoita mailla halmeilla, vaikka yleensä joku ilmaantuu lähes kaikkiin ketjuihin selittämään totuuksia. Johtunee siitä, ettei meitä vanhoja naisia ole ikään kuin olemassa tasoteorian mukaan. Ap

Johtuu siitä, että tässä ketjussa ei ole mitään korjattavaa. Miehesi arvostaa ulkonäköä enemmän ja näin se menee.

Luonne on tosi tärkeä juttu, mutta ilman viehättävää ulkonäköä en halua edes tutustua naiseen ja selvittää sitä luonnetta.

Vierailija
27/38 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että tässä ketjussa ei ole mitään korjattavaa. Miehesi arvostaa ulkonäköä enemmän ja näin se menee.

Luonne on tosi tärkeä juttu, mutta ilman viehättävää ulkonäköä en halua edes tutustua naiseen ja selvittää sitä luonnetta.

No, niinhän hän sanoi, ei voi kieltää. Oletko tasoteorian asiantuntija, joka kirjoittelee tänne vai sivustaseuraaja tasoteorian suhteen? Ap

Vierailija
28/38 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tuo vähän häiritsee. Täytyy miettiä. Ap

Vierailija
29/38 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä on miettimistä kun tuo sama asia pätee 100% miehistä.

Sun täytyy tyytyä sokeaan mieheen jos haluat miehen joka arvostaa enemmän luonnetta.

Vierailija
30/38 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänne huomioiden vähän outo kommentti. Entä 15 vuoden päästä? Miten käy kun kauneus vääjäämättä rapisee?

Vierailija
31/38 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä on miettimistä kun tuo sama asia pätee 100% miehistä.

Sun täytyy tyytyä sokeaan mieheen jos haluat miehen joka arvostaa enemmän luonnetta.

En ole sanonut haluavani miestä, joka arvostaa enemmän luonnetta. Minusta ei ole mielekästä ajatella asioiden olevan joko - tai, vaikka painoarvoeroja on olemassa.

Olen myös aina ollut tietoinen siitä, että miehen lumoaa ulkonäkö niin, että hän voi unohtaa kaiken muun. Olen sen omin silmin nähnyt ja kokenutkin. Tunteet ja rakastuminen ohjaavat miestä huomattavasti enemmän kuin naista. Siis jopa poikkeuksellisen järkevää ja älykästä miestä. Miehestä tulee rakastuessaan täydin järjetön ja romanttinen hölmöläinen, joka käyttäytyy naurettavasti, mikä varmaankin pohjautuu biologiaan. Rakastunut mies hakisi vaikka kuun taivaalta naiselleen ja mikäli sitä tunnetta ei ole, ei naisen kannata suhdetta jatkaa tai edes aloittaa, koska suhde ei kestä. Ap

Vierailija
32/38 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikänne huomioiden vähän outo kommentti. Entä 15 vuoden päästä? Miten käy kun kauneus vääjäämättä rapisee?

Ei voi tai kannata kovin pitkälle ajatella, koska 15 vuoden kuluttua voimme olla jo kuolleita. Kauneuden lisäksi rapisee terveys molemmilla. Ap

Vierailija
33/38 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo liittyi tasoteoriaan? Siinä katsotaan, että ihmisenä et saa kumppania oman tasosi yläpuolelta (etkä alapuoleltakaan ota), joten nyt vain pitäisi tietää, minkätasoinen miehesi on?

Sinänsä typerä kommentti, kun huomioi ikäsi, nuorelle tuo olisi ihan jees-järjestys.

N47

En ole tasoteorian asiantuntija, ehkä se ei sitten liittynyt siihen. Se vain tuli mieleeni ensimmäisenä, koska tasoteoria korostaa naisen ulkonäköä ensisijaisena preferenssinä.

Miksi kommentti on typerä ikäni huomioiden, tarkoitatko, että kommentti onkin tasoteorian vastainen? Niinhän se taitaa ollakin! Kommentti itse asiassa todistaa tasoteoriaa vastaan. Ap

Tämä jäi selventämättä. Kommentti on sikäli tasoteorian vastainen, että ikäiseni nainen ei voi olla miehen mielestä kaunis niin kuin useammissa kommenteissakin vihjattiin.

Rakkaus saa kuitenkin näkemään rakastetun kauniina, vaikka hän ei sitä olisikaan. Tasoteorian kannattajat ehkä eivät jaksa uskoa, että kukaan voisi rakastaa heitä, koska heillä ei ole siitä kokemusta. En minäkään uskonut rakkauteen ennen kuin sain siitä kokemusta. On ihme, kun kohtaa todellista rakkautta, ainakin minulle henkilökohtaisesti. Ap

Vierailija
34/38 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-keskusteluissa kaunis nainen on henkilö, johon on ripustettu mahdollisimman runsaasti erilaista lisävarusteita ( kynnet, rinnat, hiukset, huulet jne) ja jolla ikää on noin 25 v max. Älyä ei aiheellisesti mainita.

Komea ja tavoiteltava mies on ehkä jopa 50-vuotias, mutta lentäjä/lääkäri/kirurgi.

Henkisiä avuja ovat lahjananto- ja muut ylläpitokyvyt.

Mikään noin vallankumouksellinen, kuin että nainen voisi mitenkään olla kaunis ikivanhana viisikymppisenä ei voi mennä läpi!

Äly ja luonne eivät nekään kerää suuremmin mielenkiintopisteitä täällä eivätkä luonnollisesti ollenkaan, kun kyseessä kaiken lisäksi on Vanha nainen.

JLo onneksemme vuosi vuoden jälkeen taistelee oikeudesta olla näkyvä säilyttäen sinnikkäästi ulkonäön ajalta "parasta ennen" -päivämäärää.

Vierailija
35/38 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva-keskusteluissa kaunis nainen on henkilö, johon on ripustettu mahdollisimman runsaasti erilaista lisävarusteita ( kynnet, rinnat, hiukset, huulet jne) ja jolla ikää on noin 25 v max. Älyä ei aiheellisesti mainita.

Komea ja tavoiteltava mies on ehkä jopa 50-vuotias, mutta lentäjä/lääkäri/kirurgi.

Mikään noin vallankumouksellinen, kuin että nainen voisi mitenkään olla kaunis ikivanhana viisikymppisenä ei voi mennä läpi!

Äly ja luonne eivät nekään kerää suuremmin mielenkiintopisteitä täällä eivätkä luonnollisesti ollenkaan, kun kyseessä kaiken lisäksi on Vanha nainen.

JLo onneksemme vuosi vuoden jälkeen taistelee oikeudesta olla näkyvä säilyttäen sinnikkäästi ulkonäön ajalta "parasta ennen" -päivämäärää.

Pauliina Littorin, Satu Silvo ovat kauniita yli viisikymppisenäkin.

Vierailija
36/38 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein yhtä tärkeää...?

Oliko tuon tarkoitus olla kehu, lähinnä on loukkaus.

Tykkäisikö mies jos sanoisi saman ja kauneuden tilalle laittaisi vaikka lihakset?

Miksi ei tykkäisi. Mielestäni on tekopyhää tämä "ei saa olla kiinnostunut ulkonäöstä". Itse naisena olen kiinnostunut miehistä, jotka ovat pitkiä, lihaksikkaita ja komeakasvoisia. Aviomieheni valitsin kyllä toisin, nimittäin hänen arvojensa perusteella. Mutta se oli tyhmä valinta, koska en pidä hänen "sielustaan" enkä ulkonäöstään, niin eipä meidän avioliitossa juuri ideaa ole...

Vierailija
37/38 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että enemmistö palstan miehistä on suht nuoria miehiä mikä selittää paljon. Ei heidän kuulukaan nähdä huomattavasti vanhempia naisia kauniina. Toisaalta kaunista naista luullaan usein nuoremmaksi kuin hän on, kun taas miesten silmin vähemmän viehättävä nähdään "viisikymppisenä". Ap

Vierailija
38/38 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein yhtä tärkeää...?

Oliko tuon tarkoitus olla kehu, lähinnä on loukkaus.

Tykkäisikö mies jos sanoisi saman ja kauneuden tilalle laittaisi vaikka lihakset?

Miksi ei tykkäisi. Mielestäni on tekopyhää tämä "ei saa olla kiinnostunut ulkonäöstä". Itse naisena olen kiinnostunut miehistä, jotka ovat pitkiä, lihaksikkaita ja komeakasvoisia. Aviomieheni valitsin kyllä toisin, nimittäin hänen arvojensa perusteella. Mutta se oli tyhmä valinta, koska en pidä hänen "sielustaan" enkä ulkonäöstään, niin eipä meidän avioliitossa juuri ideaa ole...

Ulkonäkö on tärkeimpiä valintaperusteita minusta, koska muuten seksi ei voi toimia pitkän päälle. Se ei kuitenkaan tarkoita välttämättä yleisten kauneusnormien mukaista ulkonäköä, vaikka kauneimpien ja komeimpien onkin helpointa löytää kumppaneita. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi