Raskauspahoinvointia uudestaan rv39+?!
Koko raskauden ollut enemmän tai vähemmän kuvottava olo, nyt 39+6 yhtäkkiä oli suu täynnä oksennusta ja ei muuta kuin vessaan ja on ihan tajuttoman huono olo... Ei tiedä mitenpäin pitäisi olla....
Inhottavaa =(
Kommentit (8)
Tai sitten synnytys on käynnistymässä ihan pian. Minä oksentelin aamuyön, ja pian supistukset sitten alkoivatkin.
Mulla alkoi ensin supistukset, mutta pahoinvointi *oksentelu* tuli heti perään. Ja viikkoja oli sama 39+0. ;)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 22:29"]
Onko sinulla ollut verenpaineet normaalit? Entä onko ollut proteiinia virtsassa? Turvotusta?
Ettei vain ole raskausmyrkytys kyseessä...
[/quote]
Minä olen oksennellut koko raskauden ja verenpaineet erinomaiset, ei turvotusta ja ei proteiinia virtsassa. Jotkut vain voivat huonosti ja joskus olo helpottaa keskiraskaudessa ja alkaa taas yrjöttää kun synnytys lähestyy.
Mulla on 33. viikko ja ollut pari viikkoa uudestaan kuvottava olo. Kärsin ekan kolmanneksen rajusta pahoinvoinnista ja tuntuu tulleen jossain määrin takaisin. Varsinkin aamut on hirveitä. Esikoisesta kärsin pidempään pahoinvoinnista, mutta ihan loppuraskaudessa sitä ei enää ollut. Synnytyksessä sen sijaan oksensin kaiken mitä yritin syödä tai juoda.
Muutama supistus tuli ja meni, nyt jäljellä närästys ja pahoinvointi ja väsymys... Ja selkäkipu... Jos sitten vaan yrittäisi saada nukuttua.. Ja ei haittaisi ollenkaan jos synnytys tästä alkaisi!
Närästys voi aiheuttaa pahoinvointia myös loppuraskaudessa. Jos ei löydy närästyslääkkeitä niin maito yleensä helpottaa.
mulla tuli raskauspahoinvointi uudelleen joskus rv 37 maissa, kesti muutaman päivän ja oli ihan samanlaista ällötystä kuin alkuraskaudessa :( Raitis ilma, lenkkeily jne sai olon vähän siedettävämmäksi, mutta ruoka ei maistunut, ällötti ja etoi hajut jne aivan kuin alkuraskaudessa. Ohi meni ja vauva syntyi loppujen lopuksi rv 40.
Onko sinulla ollut verenpaineet normaalit? Entä onko ollut proteiinia virtsassa? Turvotusta?
Ettei vain ole raskausmyrkytys kyseessä...