Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin viileillä ilmoilla olen nukkunut loistavasti ja olo on tosi energinen!

Vierailija
05.07.2020 |

Ihanaa, olin niin kyllästynyt helteisiin - kunpa loppukesä olisi tällaista viileää!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ensi viikko on kylmä ja sateinen.

Vierailija
2/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän Suomen ilmasto sopii sinulle hyvin. Suurin osa vuodestahan on viileää tai kylmää. Mikä ihmeen tarve sinulle tuli kertoa tämä asia? Halusit ilmeisesti vain ärsyttää niitä, jotka pitävät lämmöstä. 

Minä kaipaa jo helteitä takaisin, jaksoin käydä pitkillä kävelyillä joka päivä. 

Vierailija
4/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päin vastoin. Helteillä olin energinen ja tuli tehtyä hirveästi kaikkea ja oltua ulkona. Nyt vaan väsyttää eikä jaksa tehdä mitään.

Vierailija
5/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nää säät aiheuttaa alakuloisuutta. Suomessa on melkeen koko vuoden tollasta harmaata ja koleeta, olis kiva että edes kesällä olis hyvä sää.

Vierailija
6/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi kerroit tämän meille? Itse lähden kesäisin aina ulkomaille näitä säitä pakoon, mutta nyt ei sekään valitettavasti ole mahdollista, tai on kai mutten vielä arvaa lähteä.

Vierailija
7/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä jos edes joku tykkää 😂 mun lähipiirissä ei kukaan ole innoissaan näistä säistä mitkä nyt tuli. Ne helteet oli ihania tai olis edes +20 ja aurinkoista.

Vierailija
8/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja näillä keleillä haluaa jo nussia. Helle ei enää syö seksihaluja pois.

Pakkasilla on parasta panna.

Vierailija
9/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla näin kylmää heinäkuussa? 🙄

Vierailija
10/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän Suomen ilmasto sopii sinulle hyvin. Suurin osa vuodestahan on viileää tai kylmää. Mikä ihmeen tarve sinulle tuli kertoa tämä asia? Halusit ilmeisesti vain ärsyttää niitä, jotka pitävät lämmöstä. 

Minä kaipaa jo helteitä takaisin, jaksoin käydä pitkillä kävelyillä joka päivä. 

Ei ollut tarve ärsyttää, halusin vaan katsoa, mitä muut ovat mieltä.

Ja kyllä, Suomi on ihannemaani - kylmyys ja raikkaus sopivat hyvin mielenmaisemaani - voihan toki aurinkokin paistaa silti, kunhan ei ole uuvuttava helle. Ap.

Vierailija
11/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihanaa lähteä nyt ulkomaille +40 asteeseen 😍

Mä tykkään kunnon kesästä! Toivottavasti syksyllä pääsis jo lähtemään matkalle, silloinkin etelässä vielä +25.

Vierailija
12/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla näin kylmää heinäkuussa? 🙄

Ihanan raikasta! =D

Vierailija
13/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän helteitä edes ollut kauaa, muutamat päivät oli hellettä. Suurin osa kesäkuusta oli juurikin sellaista täydellistä aurinkoa ja +23 astetta. Sen haluaisin takaisin.

Vierailija
14/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja näillä keleillä haluaa jo nussia. Helle ei enää syö seksihaluja pois.

Pakkasilla on parasta panna.

Okei.

Vierailija
15/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa tehdä näillä säillä mitään. Olen vaan ja odotan josko hyvät säät palaisi takaisin.

Vierailija
16/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle nää säät aiheuttaa alakuloisuutta. Suomessa on melkeen koko vuoden tollasta harmaata ja koleeta, olis kiva että edes kesällä olis hyvä sää.

Hassua, juuri päinvastoin minulla - olen aina kesäkuumalla tosi masentunut ja kiukkuinen, en saa nukuttua enkä tehnyä yhtään mitään.

Oikein innolla odotan aina kuulakasta, vilpoisaa, kaunista ja värikästä syksyä. Silloin ei haittaa vaikka aurinko paistaakin, päinvastoin.

Vierailija
17/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, onneksi ne helteet loppuivat! Jaksaa taas tehdä kaikenlaista. Aivan mahtavat ilmat olleet nämä viimeisen viikon ilmat. Pieni sade silloin tällöin ei haittaa yhtään. Pääasia, että lämpötila on siellä 20 asteen tuntumassa eikä paljon sen yli.

Vierailija
18/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asunto tulee helteillä liian kuumaksi, joten näin on parempi vaikka en niin sateisesta ja tuulisesta säästä välitäkään.

Jos olisi sisällä viileää, tykkäisin helteistäkin. Nyt saa taas nukuttua kun on hämörää ja viileämpää. Meillä saisi sisällä on mun puolesta viileämpääkin.

Vierailija
19/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö hellehullut, miksi näitä aloituksia on pakko tehdä? Siksi, etä helteellä saa lukea hehkutusta niistä! Miksi ette silloin vain ole ihan hiljaa ja nauti?

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi