Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Lapsivesien menosta?

Vierailija
25.04.2013 |

Multa on aina puhkaistu kalvot vasta synnytyksien yhteydessä. Nyt kun LA taas lähestyy, kiinnostaisi ajan kuluksi tietää onko kellään mennyt vedet joissain "noloissa" paikoissa :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla kerroilla synnytys lähti käyntiin vesien menolla. Ekalla kerralla olin suurvittuuntunut kun yli viikko oli jo mennyt yli LA:sta, ei mitään synnytystä ennakoivia merkkejä, ei siis niin mitään. Lähettiin sitten vitutusajelulle miehen kanssa sairaalassa käymään. Ottivat tutkimukseen ja siinä kun jouduttiin odottelemaan useampi tunti kuului 'poks' ja supparit lähtivät käyntiin.

Toisella kerralla olin kahden vaiheilla aamupäivällä että viitsiikö sairaalaan vielä lähteä kun pesukoneessa oli 1/2 h pesuaikaa jäljellä. Kun äiti oli kumminkin tulossa olemaan esikoisen kanssa ja lupasi laittaa pyykitkin, lähdettiin miehen kanssa sairaalaan (kun kerran oli tullut töistäkin ja kaikkea). Onneksi ei jääty odottamaan pesukonetta, olin juuri ehtinyt sairaalan vaatteisiin kun vedet meni ja lapsi syntyi siitä sitten 2 h kuluttua.

Itse olin kuulemma semmoinen, että olin lojunut useita päiviä kohdussa ilman lapsivettä (äiti oli kyllä sairaalassa, mutta annettiin olla)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä