Onko lasun paikka?
Kun yh-äiti menee lähipuistoon kaverinsa kanssa klo 20 ja juo siellä kaljaa klo 2 asti yöllä. Kotona 11- ja 8-vuotiaat lapset.
Kommentit (21)
Kyllä. Lapset on joskus yönkin yksin kun äiti on yötöissä.
Ap
Onko lasun paikka kun kuuden äiti jatkuvasti jurrissa eri miesten seurassa? Lapset yksin seikkailevat pitkin kyliä.
Lasu paikalle. Lapsi parat ovat varmasti erittäin traumatisoituneita ja pelokkaita, järkyttyneitä että aikuinen tekee noin.
Onko lasun paikka kun yksi äiti kulkee pusikossa puiston lähellä kiikari kourassa kaiket yöt?
Ei tuo normaalia ole. Lasu ehdottomasti. Kerro kuten asia on, älä suurentele, tai jätä mitään kertomatta.
Lapset yöllä keskenään - heitteillejättö - voi soittaa hätänumeroon.
Saattaa juoda muutenkin runsaasti...
Vierailija kirjoitti:
Onko lasun paikka kun yksi äiti kulkee pusikossa puiston lähellä kiikari kourassa kaiket yöt?
Lasulla eteenpäin.
Miksi syyllistät yyhoon? Varmasti raskasta. Mitä jos auttaisitkin joskus?
Se että lapsilla ei ole isää, niin koeputkivauvojako ne on?
Lapsilla lienee kännykät. Moni 11v kaitsee ameriikoissa pikkurahasta.
Mun 16-v lapsesta tehtiin lasu, kun olin töissä viikonlopun, ja hänellä oli saman ikäinen kaveri kylässä. Tekivät ruokaa yhdessä, pelasivat ym. Joku oli saanu päähänsä, että mun jälkikasvu joutuu viettämään niin paljon aikaa yksin...
Jos tuota ei nyt kovin usein tapahdu niin mitä sitten. Lapset on erilaisia. Itse olin 8-vuotiaana vauvanvahtina monta kertaa ja sain siitä vähän rahaa. Siivosin myös ja laitoin ruokaa. Mitä ihmeen nössöjä lapsista oikein kasvatetaan? Ai niin, loukkaantujien sukupolvea.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuota ei nyt kovin usein tapahdu niin mitä sitten. Lapset on erilaisia. Itse olin 8-vuotiaana vauvanvahtina monta kertaa ja sain siitä vähän rahaa. Siivosin myös ja laitoin ruokaa. Mitä ihmeen nössöjä lapsista oikein kasvatetaan? Ai niin, loukkaantujien sukupolvea.
Äidillä saattaa myös olla alkoholiongelma, jos täytyy lähteä juomaan öiksikin. Ihan eri asiasta kyse, kun tuo selityksesi.
Lasun voi tehdä aina, kun epäilee että lapsilla ei ole kaikki hyvin. Sinun ei tarvitse olla asiantuntija eikä varma asiasta. Lasulla saat toimivaltaiset viranomaiset tarkistamaan asian ja varmistamaan, että lapsilla on asiat kunnossa ja hyvä olla.
Koululaiset saa jo jättää yksin kotiin. Äiti on lähellä ja lapset varmaan soittaa tai menee äidin luo, jos tulee jotain yllättävää. Ellei lapset näytä kärsivät, muista, että on paljon epätäydellisiä koteja eikä se tarkoita, että asialle mitään voisi. Monesti lasusta on lapsille haittaa, kun sillä vain stressataan vanhempaa. Joka ei tee mitään laitonta. Maailmaa ei voi parantaa, meidän verorahoja voi kyllä tuhlata turhaan selvittelyyn.
On.