Miehesi on kaveriporukan kanssa mökillä, lähettää sinulle kuvan saunan terassilta erään seurueen naisen intiimipaikassa olevasta tatuoinnista
Miten reagoisit? Tekstinä "Hahhah sullakin pitäisi olla tollanen! :D"
Kommentit (45)
En ymmärrä, mieheni oli samanlainen tosikko. Olin kaveriporukan kanssa viettämässä mökkiviikonloppua ja laitoin hänelle kuvan, jossa kaverimiehen vehkeessä luki löysänä ollessa NYSÄ ja juhlakunnossa Niilo Ylermi Södeström, Ääneskoski. Kauhea metakka kun viimein sunnuntai-iltana krapuloiltani pääsin kotiin. Päätin, että tuollainen tosikko ei enää jatkossa tule yksiinkään bileisiin mukaani vaan saa joka viikonloppu hoitaa lapsia kotona.
Kaveriporukan kanssa, mitä siellä tekee alastomat naiset? Kuva ei minua haittaisi, vaan se, että miksi siellä on myös alastomia naisia? Olisi ehkä viimeinen mökkireissu ukolla.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mieheni oli samanlainen tosikko. Olin kaveriporukan kanssa viettämässä mökkiviikonloppua ja laitoin hänelle kuvan, jossa kaverimiehen vehkeessä luki löysänä ollessa NYSÄ ja juhlakunnossa Niilo Ylermi Södeström, Ääneskoski. Kauhea metakka kun viimein sunnuntai-iltana krapuloiltani pääsin kotiin. Päätin, että tuollainen tosikko ei enää jatkossa tule yksiinkään bileisiin mukaani vaan saa joka viikonloppu hoitaa lapsia kotona.
Mitä hemmettiä sä täällä vielä teet? Sun pitäis olla jossain käsikirjoittajapiireissä tekemässä huumoriohjelmia! Nyt kolahti mulle! Tuolla aiemmin kun syyteltiin huumorintajuttomaksi! ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastaisi mitään, estäisin numeron ja se suhde olisi siinä.
Luppaat vaan.
Kuten sanottu, juntit ei kelpaa. Ei etenkään kirjoitustaidottomat.
Noh noh. Miksi väheksyt meitä juntteja? Näppärä kirjaviisas voi olla kuka vaan mutta junttius on ansaittava.
Tuo menisi kyllä yli minun itsetunnon ja huumorintajun. Kenellä se kipupiste sitten mikäkin on.