Aikuiset naiset, joilla on lapsekas ääni: miten miehet suhtautuu teihin?
En varmaan ole ainoa nainen, jonka ääni on melko korkea, heleä ja muutenkin lapsekkaan kuuloinen. Minua on mm. luultu puhelimessa lapseksi, vaikka käyn neljättä kymmenettä.
Noin muuten olen melko tavallisen näköinen ja hieman ylipainoinen äiti-ihminen. En ole mitenkään erityinen tyyppi. Mutta jostain käsittämättömästä syystä miehet tuppaavat ihastumaan minuun mm. työpaikalla ja muissa yhteyksissä, monenlaisia nolojakin kohtaamisia ja treffipyyntöjä on tullut vastaan vuosien varrella.
En kerta kaikkiaan ole ymmärtänyt, mitä nuo miehet minussa näkevät, mutta nyt olen alkanut miettiä että onko ÄÄNENI se mihin miehet ihastuvat yhdessä lyhyen varteni kanssa? Lapsellinen ääni, lyhyys ja pyöreä naama... Ne kaikki kun viehättävät monia miehiä ihan tutkitusti. Ajatus vähän kammottaakin, ymmärrätte varmaan.
Millaisia kokemuksia teillä muilla lapsenäänisillä naisilla on?
Kommentit (5)
En tiedä, mutta nyt kun luin aloituksesi, niin tajusin monta yhtäläisyyttä. 😂 Myös minua on luultu asiakaspalvelussa lapseksi, kysytty äitiä tai isää puhelimeen. Hämmennys oli suuri kun kerroin olevani ihan täysi-ikäinen. Ja myös monet miehet ovat ihastuneet minuun, vaikka vakaassa parisuhteessa olenkin vuosia elänyt. Ehkä niillä sitten on joku yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Olen muutenkin lapsellisen näköinen ja ujo, joten olen melko näkymätön suurimmalle osalle miehistä. Usein he haluavat "aikuisen naisen".
Niin, kumpi se nyt oli, miehet ihastuvat sinuun kaikkialla vai he haluavat "aikuisen naisen"??
Toisaalta itse olen pitkä ja hoikka, vaikkakin monen lapsen äiti ja ikääkin jo jonkun verran. En sitten tiedä mikä on taustalla. 😅
T. 2
Olen muutenkin lapsellisen näköinen ja ujo, joten olen melko näkymätön suurimmalle osalle miehistä. Usein he haluavat "aikuisen naisen".