Kenestä tasavallan presidentti 2024?
Kommentit (25163)
Vierailija kirjoitti:
Pelottelu on toisten manipulointia pelkäävään mielentilaan. Pelottelua on kauhutarinoiden kertominen, yllättäminen ja huutaminen kovalla äänellä tai tahallaan tehty asioiden vääristeleminen huonompaan suuntaan.
Pelottelitko koulussamme oppilaita? Liittykö tämä harhasi siihen?
Lisäksi hänet on tuomittu vuonna 2006 ampuma-aserikoksesta ja laittomasta uhkauksesta 80 päiväsakkoon.
Tuomion mukaan mies oli osoittanut toista henkilöä kaksipiippuisella haulikolla ja uhannut tappaa. Uhkauksensa tehostamiseksi mies oli ampunut haulikolla ilmaan.
Tuolloin sakkojen määräksi mitattiin 560 euroa.
Kohta rukoilet minua polvillasi.
Pian tulen luoksesi laitan aseen ohimollesi ja sitten rukoilet minua polvillasi.
Uskotko jo?
Tajuatko olet seuraava joka rukoilee minua polvillaan.
Oi suuri ja mahtava jumalan poika.
Santeri ja Saksan Seisoja Voima (koira) odottaa. Koira pitäö turvassa.
Murskaaja jumala kirjoitti:
Lisäksi hänet on tuomittu vuonna 2006 ampuma-aserikoksesta ja laittomasta uhkauksesta 80 päiväsakkoon.
Tuomion mukaan mies oli osoittanut toista henkilöä kaksipiippuisella haulikolla ja uhannut tappaa. Uhkauksensa tehostamiseksi mies oli ampunut haulikolla ilmaan.
Pian tulen luoksesi laitan aseen ohimollesi ja sitten rukoilet minua polvillasi.
Uskotko jo?
Tappajakoirani puree. Itse kouluttamani.
Kummitusjuna on huvipuistolaite, jonka tarkoituksena on viihdyttää huvipuistokävijöitä pelottelemalla heitä erilaisilla keinoilla.
Näitä ovat mm. valo- ja äänitehosteet, tekosavu ja erilaiset nuket ja hahmot, kuten mm. luurangot, kummitukset, zombit ja muut kauhuhahmot.
Uskotko jo?
Olet seuraava? Mikä seuraava? Ensimmäistäkään ei ole niin ei voi olla seuraavaa vielä. Opettele suomea.
Vierailija kirjoitti:
Kummitusjuna on huvipuistolaite, jonka tarkoituksena on viihdyttää huvipuistokävijöitä pelottelemalla heitä erilaisilla keinoilla.
Näitä ovat mm. valo- ja äänitehosteet, tekosavu ja erilaiset nuket ja hahmot, kuten mm. luurangot, kummitukset, zombit ja muut kauhuhahmot.
Kummitusjuna ei kulje nervanderinkadulle enää. Sori. Kipahatut myyty loppuun.
Hitman 3 - Official Gameplay Trailer
Mr. Hitman kirjoitti:
Uskotko jo?
Hörhö sekoili amfetamiinipäissään, ajoi auton ojaan (pinkki punto), hakattiin ja tuli pari tuomiota. Sellanen hitman.
Vierailija kirjoitti:
Hitman 3 - Official Gameplay Trailer
Hitmania käytettiin myös seksuaalisesti hyväksi. Tosin ei omassa kodissaan.
Exä oli tosi pettynyt kun näki kuvat mitä hän laittoi nettiin seksi jutut. Aika tuhti tyttö ja hoikka poika. Hassun näköinen pariskunta. Aika häviäjän näköisiä. Exä sanoi että likainen vanha talo. Äiti heitti ulos. LukkoLiike avasi oven. Kevyt suojaus.
Sellanen kalju mies on tuo hitman. Joku agentti.
En ymmärrä miksi kävi näin. Poliisi sanoo mies vaarallinen on siis oltava vaarallinen. Minä pelkään. Siksi aseenkanto lupaoikeus ja poliisi sanoi ammu kaksi rintaan ja yksi päähän. Poikkeus suojelulupa-ase. Glock 19.
Joku puhui jopa olisi presidentti en vaan keksi kuka se olisi.
Vierailija kirjoitti:
Sellanen kalju mies on tuo hitman. Joku agentti.
Surkea agentti. Kalju kiinnittää liikaa huomiota. Epä realisti nen pe li.
Halla ahoa ei kukaan äänestä ku purra kussu muroihin oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Joku puhui jopa olisi presidentti en vaan keksi kuka se olisi.
Markus Johansson sanoi olen reformin listoilla ollut ja kokoomuksen mutta ei helmiä sioille. Jättäytyi leikistä. Koska Lahtisen vaalikamppanja alkaa?
Kello käy. Äänestän.
Vaaralliseksi arvioitu henkilö leimautuu erittäin vahvasti, joten on aiheellista edellyttää vahvaa näyttöä, ennen kuin ihminen voidaan leimata vaaralliseksi.
Pelottelu on toisten manipulointia pelkäävään mielentilaan. Pelottelua on kauhutarinoiden kertominen, yllättäminen ja huutaminen kovalla äänellä tai tahallaan tehty asioiden vääristeleminen huonompaan suuntaan.