Kenestä tasavallan presidentti 2024?
Kommentit (25163)
Laitetaan asetelmat oikein JUMALA vs apina ottelu.
Aatella samanlainen ihmiskuori apinalla ja jumalalla ompa hassua.
Kouluttamaton, laiska, osaamaton, taitamaton, heikko, pelokas kaikin puolin luuseri apina olet.
Toiset polveutuu suoraan JUMALASTA. Vaatii paljon uhrauksia. Vaatii sen sinun on oltava Paras, taitavin ja ahkerin aina.
Apina on joo minulla on kookos olen iloinen ja pieni risu kasa jossa nukkua.
Toisilla on hieman isommat tavoiteet.
Annat apinalle banaanin ja tossa nukkimis paikka. Jatkossa teet duunia minulle jos haluat huomisen banaanin apina.
Aika laittaa ihmiset siihen luokkaan johon kuuluvat.
Noin sun duunisi apina on baanani palkka hommia verrattuna minun hommiini. Opi paikkasi apina.
Alle miljoonan euron vuosi tulon ihan baani palkkoja.
Realismi miten maailma toimii ja on aina toiminut fiksut on super rikkaita ja muut ei ole.
Jos olisit oikeasti fiksu et valittaisi huonoa palkkaa huono palkkasilla aloilla.
Tajuaisit aha tuolla alalla tienaa tai tuon Alan liiketoimilla tienaa.
Sitten opiskelisit kunnolla niin paljon jotta osaat kunnolla asiat.
Sitten alat tienaamaan kunnolla.
Fiksu voi auttaa heikompia ja koittaa hieman parantaa palkkoja jotta kaikilla olisi perusasiat kunnossa.
Noi haaveilut omakotitalo (velaton) luxus autot. Luxus puhelimet. Paljon rahaa.
Ne vaatii joko tuuria tai taitoa.
Joko voitat tuurilla paljon rahaa tai hankit taidolla paljon rahaa.
Kannattaa aloittaa ihan 15 vuotiaana ammattilukio IT- ja peliala esimerkiksi. Alkaa olemaan realismia miljoona tienestit.
Muussa tapauksessa aika haaveilua on ilman ammattia ilman koulutusta ja osaamista haaveilla omasta firmastaan.
Ihan sen takia on olemassa sellainen kuin oppivelvollisuus 18 vuotiaaksi ja ammattilukio.
Jos sinun apina vanhempasi ei sinua osaa neuvoa okein.
Nolaat perheesi olemalla kouluttamaton tollo.
Nolaat itsesi olemalla kouluttamaton, laiska ja osaamaton.
Et tajua tosi asioita. Olen jumala sinun rinnallasi apina.