Kenestä tasavallan presidentti 2024?
Kommentit (25163)
Vierailija kirjoitti:
Venäjän mafia tai itämafia on nimitys, jota käytetään Venäjän tai koko entisen Neuvostoliiton alueen järjestäytyneestä rikollisuudesta.
Otamme tuon Suomi paskan rahat.
Ryssiä vihataan nyt enemmän kuin koskaan. Tarkoittaa myös sinua itäblokin ihmettä.
Teitä itäblokin ihmeitä vihaa nyt koko suomi ja OIKEISTO hallitus. Ry$$ät ei pääse pollareiksi. Usko jo. Hullu.
Pelottaako jo?
Luulisi oikeasti pelottavan PJOTRin Mafia kaverit.
Venäjän mafia tai itämafia on nimitys, jota käytetään Venäjän tai koko entisen Neuvostoliiton alueen järjestäytyneestä rikollisuudesta.
Itäblokin maat olivat: Neuvostoliitto ja sen miehittämät Viro, Latvia ja Liettua sekä Bulgaria, Itä-Saksa, Puola, Romania, Tšekkoslovakia ja Unkari. Nämä kommunistien yksinvaltaisesti hallitsemat maat kuuluivat sekä sotilasliitto Varsovan sopimukseen ystävyydestä, yhteistyöstä ja keskinäisestä avunannosta että talousliitto Keskinäisen talousavun neuvostoon (SEV).
Sellainen on PIOTR HAPANKAALI LEHTONEN
CV:stä osoite ja lappuja naapureille asuu DESANTTI seinän takana! HYI!
Tää idiootti kehui että on vakooja soluttautunut secun tullin ja risen järjestelmiin. Sitten pönttöpää ihmettelee kun tulee tuomio ja joutuu hullujen huoneelle. HAHAHAHA
Vihaa minua ja hauku tuhoan maasi pian Koko voimalla pieni Suomi paska.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisiko joku, mihin presidenttiä tarvitaan?
Puolustusvoimien ylipäälliköksi ja ulkopolitiikasta vastaavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin psykopaatti tienaa miljoonat helposti.
Isäni joi itsensä hengiltä. En tappanut häntä. Nyt seuraavaksi äitini laittaa ennakkoperintöä. Mummini kuoli 2020 ja toinen mummi on kohta lähdössä. Rahaa on tulossa enemmänkin. Poliisilta on lupa kantaa rajattomasti kaasua missä vaan. Kerroin että miljonääriä vainoaa sekopää. Tule vaan juttusille niin kaasut naamaan ja potku munille. Sitten paukutan sinua pakaroiden väliin. Joka on sinulle tuttua. Koska sinut on raiskattu ennenkin.
Siitä vaan yrittämään, lättyyn tulee ja kovaa.
Herra iso herra Mr President antoi federaation passin Pjotr pojulle varmaan tiesit.
Sellasta voimaa olisi sitten.
Tajuatko Suomen pikku paska paljon voimaa on Pjotr pojulla takana.
Joltain vanhalta kenraalilta kysyttiin, onko suomessa venäläisiä ja jos on, kuinka paljon.
Kenraali vastasi, että kyllä niitä toista miljoonaa on.
Sitten kysyttiin, missä ne on.
Kenraali vastasi; Ne on pitkin rajalinjaa, noin kahden metrin syvyydessä.
Alat kinnioittamaan minua Suomi paska tai Suomi tuhotaan alkaako pikku paska tajuamaan mitta suhteet.
Olen Federaation kansalainen alat kunnioittamaan minua ja kaikki muita.
Vierailija kirjoitti:
Alat kinnioittamaan minua Suomi paska tai Suomi tuhotaan alkaako pikku paska tajuamaan mitta suhteet.
Lopeta jo pelle. Kunnioitus ansaitaan ja siksi sinä et tule sitä koskaan saamaan.
Usko pois joko Suomi alkaa kunnioittamaan tai Suomi lakkaa olemasta.
Muistutan Federaatiolla on ydinaseita ja paljon.
Muistutan Federaatiolla on oikeus ja velvollisuus suojella kansalaisiaan kaikkialla.
Pystykö Peter Marks samaan? Niin aivan. Et pysty. Ole hiljaa surkimus. Pelaa vaikka pasianssia sillä halvalla 2000 euron surkealla läppärilläsi. Tosi Tekijöillä on 5000 euron Dell Rugged Extremet tai Panasonicin Toughbookit. Nolasit itsesi Kellokoskella pätemällä jollain Gigantin perusläppärillä.
Piotr Marko Lehtonen pitää virtuaalista oppituntia näitä videoita hullu lisäili Youtube tililleen ja käveli koulussa ympyrää tiedän kuka oli kuvaaja.