Kenestä tasavallan presidentti 2024?
Kommentit (25163)
Vaatisi sen on oikeasti rikollinen, gangsteri tai mafiooso. Sitten vankilassa OLO on jotenkin takuttavissa. Muuten ei.
Oikeita rikollisia kohtaa loukkaavaa laittaa tavallisia kansalaisia huvikseen vankilaan. Menee uskottavuus Koko rangaistukselta.
Rikolliselle, gangterille ja mafioosolle pieni tuomio on uskottava status.
Tavalliselle kansalaiselle SE on vain kidutus kokemus.
Kansalaisia vaan laitetaan huvikseen vankilaan tosta vaan. Tutkintavankeus EI ole edes rikosta.
Ihan vitsi puuhaa.
Koitetaan lavastaa rikoksiin tutkintavankeuden aikana se vasta onkin suuri vitsi.
Onko vankien puheissa sittenkin gotta suurin OSA on vaan lavastettu rikokseen ilman rikosta ollenkaan.
Varmuuden vuoksi kannattaisi vaan armahtaa kaikki vangit suomessa.
En oikein usko suomessa olisi rikollisia ollenkaan.
Lavastellaan jotain mororisti ukkoja huvikseen rikollisiksi. En usko MC porukan edes olevan rikollisia. Harrastaa vaan mopolla ajelua kuten itse kertovat. Itse ainakin uskon sen tarinan.
Motoristi ukko tarina olisi ollut jokseekin uskottava Kun kuulin jotain IT- ja pelialan heppua lavastellaan vankilaan. En usko motoristienkaan olevan rikollisia.
Kohta poliisit keksii tarinan joo toi Pelitalo on rikollis liiga. IT- Pelialan gagsteri porukka. Joopa Joo.
Supercell on varmaan sitten joku jengi kan's ja Rovio
Supercell MC ja Rovio MC jengit.
Joopa joo. Poliisien huhaa juttuja.
Tollasia idiootti juttuja suomen poliisit sitten kertoo. Vaikeasti vammasia urpoja ei muuta.
Mieti vaikeasti vammainen KRP Joo supercell ja rovio on MC liigoja. Noin vammasia noi poliisit on.
Joku vammanen vartija kertoo vartioimisliike supercell ja vartioimisliike rovio.
Joku pahasti aivovammanen idiootti.
Vammasilla aina kuvitellaan kaikien muidenkin olevan vammasia jos itse on.
Paikallislaitokset sitten ihan idiootti tasoa verrattuna KRP:n tasoon.
Paikallislaitoksen pomo samalla viivalla kuin joku KRP:n perus jamppa.
Paikallislaitokset ihan turhia.
Krp:n ja supon toimi pisteet vaan Koko suomeen.
Peruslaitokset alas.
Rikollinen, gagsteri on ihan oikea ammatti. Vankila on osa uraa. Ei tavalliselle kansalaiselle.