Kenestä tasavallan presidentti 2024?
Kommentit (25163)
Demokratia on vaan sellaista.
Demokratia yksi kertoo asiat ja kysyy onko kaikki samalla kannalla.
Jos +50% kansalaisista on sitten asiat on niin.
Oppii suomessakin poliisit demokratian voiman.
Kansalaiset sattuu vihaamaan suomen poliisia. Eli 8000 idioottia jotka pukeutuu idiootti asuun.
Tollanen 8000 idiootti poliisin joku terrori toimi kanslaisia kohtaan kukistetaan Kansan voimalla.
Aika idiootti saa olla jos uskoo suomen poliisin olevan kansalaisten puolella.
Suomen poliisi on jokaisen kansalaisen pahin vihollinen.
Sabotoivat kanslaisten asioita huvikseen.
Hupsista kohta kaikki vihaavat suomen poliisia julkisesti. Joukko voimaa.
Kohta kansalaiset uskaltavat kertoa julkisesti kuinka suomen poliisit ovat kiusanneet ja kiduttaneet kansalaisia huvikseen.
Julkisesti kuinka suomen poliisit tekee iskuja kansalaisten koteihin. Laittomia toimia.
Aseistautinut porukka tulee kotiisi rikkoo paikat tappaa tai vangitsee omistajan. Varastaa omaisuutta. Eli suomen poliisit.
Ulkomailla termi tuollaiseen on terrorismi suomessa puhutaan poliisi toimi.
Samat ongelmat ne on suomessakin terrorismi on vaan valtion palvelu.
Tottakai on kansalaisia jotka hurraa suomen poliisille. Hienoa Kun viattomia kiduttavat.
Itse en kunnioita suomen poliisia tippakaan. Halveksin tuollaista.
Jokainen joka kehuu suomen polisiia ansaitsee kuolla.
Mieti poliisin lapsia joutuvat valehtelemaan vanhempiensa ammatit. Kukaan ei halua kertoa minun vanhempani on vammasia poliiseja.
Minun paska vanhempani teki iskun sinun kotiisi ja rikkoivat omaisuuttasi. Tajuan miksi vanhempani kuolevat.
Sellasia kansalaisia arvostan jotka sanoo rehellisesti minun vammaiset vanhemmat on poliiseja. Minun vammainen veli on poliisi.
Muista aina sana vammainen.
Jokainen tajuaa ei kannata toisen kotiin aseellisia iskuja suorittaa. Sellasesta tulee kosto isku omaan kotiin.
Suomessa on 5,5 miljoonaa kansalaista. Jos +50% on sen kannalla lopetetaan poliisi niin me lopetetaan poliisi.