Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elävät tuntemanne lapsettomat yli 40-vuotiaat miehet?

Vierailija
04.07.2020 |

Kysymys otsikossa. Vakaa päätökseni on elää itsekseni hautaan asti. Seurustelukuvioista olen aina jäänyt ulkopuolelle sekä myöskin kaveriporukoissa olen tuntenut itseni ulkopuoliseksi. Harvempi on vapaaehtoisesti jutellut kanssani. Nyt olen 35-vuotias, koulutuksena ins.amk ja kohta myös valmis DI. Tällä hetkellä ns. elän työlle.
Voisi jopa sanoa, että työ on elämän tarkoitus. Jotkut aina joskus ihmettelevät ja kyselevät, erityisesti vanhempi sukupolvi, joille lapsettomat ihmiset ovat oudompia ja vieraampia. Otaksun, että tulevaisuudessa kaltaisiani on vain enemmän ja enemmän.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kovin montaa, mutta tuntemillei työ on tosiaan elämän tärkein sisältö. Työ ja raha. Vapaa-aikaa ei välttämättä edes ole paljoa, mutta se mitä on, menee joko urheillessa tai ryypätessä.

Vierailija
2/33 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat mukavimpia tyyppejä, joita tunnen. Erittäin seurallisia ja supliikkeja, mutta jotka nauttivat omasta vapaudestaan ja tekevät juuri niitä asioita joista pitävät. Ei turhaa lapsiperhe-elämää riippakivenä syömässä hyvinvointia. Aikamoisia visionäärejä. Valinta on selkeästi heille sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peurusduunia, urheilua, siellä vanhempien luona pyörimistä eli lapsuuden kodissa kovin kiinni.

Vierailija
4/33 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo melkein viisikymppinen vela-mies. Eihän se erakkomaisuutta tarkoita. Minulla on vaimo ja paljon kavereita. Käyn töissä, ulkoilen, harrastan, matkustelen, mökkeilen jne. Minulla on vain paljon enemmn vapaa-aikaa ja rahaa kuin perheellisillä kavereillani.

Vierailija
5/33 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on yksilöitä, elämän saa käyttää mihin haluaa. Yksi tuntemani mies opiskelee, harrastaa paljon ja käy töissä. Hän myös seurustelee tällä hetkellä, mutta on pysyvästi lapseton. Ensimmäinen seurustelusuhde tuli nelikymppisenä. 3 muuta miestä on siinä samanlaisia, että eivät käy töissä eikä ole koskaan olleet vakavassa parisuhteessa, mutta on aktiiviset sosiaaliset kuviot ja harrastukset. 

Vierailija
6/33 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunia, harrastuksia ja reissua. Vapaus joka heillä on aivan käsittämätön, kämpät yms maksettuja, rahaa ei kulu mihinkään ja duuniviikko voi olla lyhyempikin. Eikä todellakaan mitään aikamiespoikia tms vaan energisiä, hyvissä duuneissa olevia miehiä.

Kateeksi käy, ei muuta voi sanoa.

Vierailija
7/33 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekeydy luuseriksi töhertelet tussilla jotain tatuointeja  kehoosi ja olet niin alla päin naiset valuvat sinut saadessaan. tietenkin eri nimellä

Vierailija
8/33 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 50v mies. Harrastuksena urheilu. Käy töissä, urheilee ja välillä vetää kännin. Todella pinttynyt tapoihinsa eli pyykkiä pestään tiettynä päivänä ja siivotaan just sinä tiettynä päivänä. Kiva mies, mutta tosi rasittavaa kun mitään rutiineja ei voi muuttaa. Ei naista tällä hetkellä

Vierailija
9/33 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppyyn meneviä ovat kaikki tuntemani yli 40v lapsettomat miehet. Milloinkaan ei ole myöskään tarvinnut elämässä huomioida toista joten itsekkäitä myöskin. Kaavoihinsa kangistuneita. Joustamattomia.

Lienevät kuitenkin onnellisia valitsemallaan tiellä joten kaikki hyvin.

Vierailija
10/33 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yltäkylläisyydessä ja naisia rakastavana. Nytkin voisin mennä vinkuttamaan jotakin naista, mutta ei vedän kalsarikännit ja pidän mammoille seuraa palstalla.

mies52v

Vierailija
11/33 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu vanhempien luona, käy töissä, pelaa ja harrastaa liikuntaa. Äiti passaa ja tekee kaikki kotityöt.

Vierailija
12/33 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta pannut kirjoitti:

tekeydy luuseriksi töhertelet tussilla jotain tatuointeja  kehoosi ja olet niin alla päin naiset valuvat sinut saadessaan. tietenkin eri nimellä

Juu jos haluaisin olla itsetuhoinen niin laittaisin cannonballin/enkeleitten tatskat naamaan ja liivit päälle. 

Vierailija
13/33 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunia, harrastuksia ja reissua. Vapaus joka heillä on aivan käsittämätön, kämpät yms maksettuja, rahaa ei kulu mihinkään ja duuniviikko voi olla lyhyempikin. Eikä todellakaan mitään aikamiespoikia tms vaan energisiä, hyvissä duuneissa olevia miehiä.

Kateeksi käy, ei muuta voi sanoa.

Ehkä valintani on oikea. Minusta ei vain ole maksamaan muiden menoja. Tai sitten akankin pitäisi olla yhtä hyvätuloinen, köyhä nainen olisi täysi tuho omalle taloudelle. 

Vierailija
14/33 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppyyn meneviä ovat kaikki tuntemani yli 40v lapsettomat miehet. Milloinkaan ei ole myöskään tarvinnut elämässä huomioida toista joten itsekkäitä myöskin. Kaavoihinsa kangistuneita. Joustamattomia.

Tässähän tämä menee. Ryyppy on ainoa lohtu, kun ei kelpaa naiselle. Silti talous ja kunto yms ihan kunnossa, päänuppi pelaa ja noin päin pois.

Vierailija
15/33 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän tämä menee. Ryyppy on ainoa lohtu, kun ei kelpaa naiselle. Silti talous ja kunto yms ihan kunnossa, päänuppi pelaa ja noin päin pois.

Itse en juo alkoa pisaraakaan. Sukulaisissa vanhemmassa polvessa on jo katkokävelyä harrastavia alkoholisteja. Ei kiitos tuollaista elämää. 

ap

Vierailija
16/33 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy töissä, harrastaa paljon liikuntaa ja on absolutisti.

Vierailija
17/33 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi ei kiinnosta lainkaan. Hyvät harrastukset ja terveellinen hyvä elämä on minun juttuni.

Vierailija
18/33 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en juo alkoa pisaraakaan. Sukulaisissa vanhemmassa polvessa on jo katkokävelyä harrastavia alkoholisteja. Ei kiitos tuollaista elämää. 

ap

No se on, jos käyttö on päivittäistä useamman vuoden ajan. Alkoholidementia kyllä iskee ensimmäisenä, mutta jos on syrjäytynyt, niin oireet sekoittaa helposti mökkihöperyyteen.

Vierailija
19/33 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaajat taas tuputtamassa stereotypisiä mieskuviaan totuutena.

Itse olen 43v mies ja tänään laitoin ruokaa, siivosin koko kämpän keittiönkaappien ovia myöten, pesin pyykkiä ja ulkoilin. Ja ilmiannoin palstan miesvihasössötyksiä. 

Vierailija
20/33 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen MGHOW! 💪🏼

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan