IHASTUNUT TV TÄHTEEN AIKUISENA
En voi kun ajatella yhtä TV-tähteä. Tänäänkin haaveilin hänestä aamulla. Onko sellainen normaalia kun olen jo aikuinen? En saa tätä mielestäni. Ei ole Suomalainenkaan.
Kommentit (16)
Mä olen kans ihan korviani myöten ihastunut nyt aikuisena yhteen julkkikseen. Häiritsee jo normaalia elämää, kun oma mies ei enää sytytä, kun haaveilen vain tästä julkkiksesta. Jos olisi ulkomaalaisesta kyse, nin olisi varmaan helpompaa. Ei olisi edes mitätöntä mahdollisuutta siihen mieheen. Nythän sitä ei koskaan tiedä! ;D
Aivan hirveää, oikeasti!
Minäkin olin taannoin noin puolen vuoden ajan ihan silmittömän ihastunut erääseen julkkikseen. Kyseessä oli ulkomaalainen näyttelijä. Tein kaikenlaisia tulevaisuusskenaarioita siitä, kuinka kohtaisimme (loisin itsekin jonkinlaisen kansainvälisen uran). Vertailin omaa kuvaani ko. tyypin kuvaan ja totesin, että sovimme ulkoisestikin toisillemme.
Onneksi ihastukseni meni ohi. Pidin tätä meidän tulevaisuudessa tapahtuvaa kohtaamistamme ihan realistisena, sillä sain selville että mies oli eronnut jo aikaa sitten. Miten tyhmä voi aikuinen (keski-ikäinen) nainen olla? :)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 11:22"]
Miten tyhmä voi aikuinen (keski-ikäinen) nainen olla? :)
[/quote]
Älä muuta sano! Miten pääsit eroon siitä ihastumisesta? Kaikki vinkit otetaan vastaan. :)
kolmonen
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 11:22"]
Minäkin olin taannoin noin puolen vuoden ajan ihan silmittömän ihastunut erääseen julkkikseen. Kyseessä oli ulkomaalainen näyttelijä. Tein kaikenlaisia tulevaisuusskenaarioita siitä, kuinka kohtaisimme (loisin itsekin jonkinlaisen kansainvälisen uran). Vertailin omaa kuvaani ko. tyypin kuvaan ja totesin, että sovimme ulkoisestikin toisillemme.
Onneksi ihastukseni meni ohi. Pidin tätä meidän tulevaisuudessa tapahtuvaa kohtaamistamme ihan realistisena, sillä sain selville että mies oli eronnut jo aikaa sitten. Miten tyhmä voi aikuinen (keski-ikäinen) nainen olla? :)
[/quote]
Kuulostaa niin tutulta. Itse olen ollut joskus ihastunut pariinkin kotimaiseen julkkikseen. Satun asumaan perähikiällä, mutta aina Helsinkiin matkustaessani kuvittelin, että pakkohan mun on siihen jossakin kadulla törmätä. Tai vähintäänkin Helsinki-Vantaan lentokentällä. Tietysti. Sitten hän huomaa minut, ei saa silmiään irti, alamme jutella ja se on suuren rakkaustarinan alku.
Joskus kuulin, että eräs ihastuksenkohde oli kova Kreikan matkaaja, joten Rhodokselle lähtiessäni kuvittelin, että tietenkin satutaan juuri vierekkäisille paikoille lentokoneessa ja siitä se juttu sitten lähtee. Tämä tosin tapahtui teininä. :D
Viime kesänä pääsin vihdoinkin Red Hot Chili Peppersin keikalle. Ei jostakin kumman syystä Anthonyt Kiedis bongannut minua yleisön joukosta ja rakastunut ensisilmäyksellä, vaikka kuvitelmissani aina näin tapahtuikin. Kumma juttu.
Onko Anthony Kiedis laulaja?
Minulla ollut joskus sama, etta katsellut vaikka jonkun ulkomaalaisen filmitahden kuvia elokuvateatterin ulkopuolella olevista mainoksista (ei ollut varaa menna katsomaan, olisin muuten mennyt, sydan roihusi niin). Naita keski-ikaisia unelmia.
No mitäs tuosta. Nauttikaa! Saahan sitä haaveilla! Minäkin olen ollut ihastunut ulkomaiseen julkkikseen n. 25 v. ja päässyt hänen kanssaa jopa juttusille - halaamaankin. Hän oli suuri tuki murrosiän kuohuissa ja onneksi kyseessä sattui olemaan henkilö, jolla oli aika viisaitakin ajatuksia elämäsät. Mutta ymmärrän toki, mikä on ero todellisuudella ja saduilla. Aina hän vaan jaksaa sykähdyttää. On toki mies ja lapset kotona.En ymmärrä, mitä haittaa hupsusta haaveilusta voisi olla.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 12:33"]
Onko Anthony Kiedis laulaja?
[/quote]
Ohan se.
Wendell Pierce (Wiren Bunk Moreland ja Tremen Antoine Batiste)
Jon Hamm (Mad Menin Don Draper)
Bryan Cranston (Breaking Badin Walter White)
James Gandolfini (Sopranosin Tony Soprano)
... onhan noita! Puhumattakaan mun kiihkeästä suhteesta George Clooneyhin, joka alkoi jo kun hän oli Teharin Doug Ross.
Mad Menin Peggy Olsenista (Elisabeth Moss) tai Homelandin Carriestä (Claire Danes) en sano mitään ... ;-D
Nimim.
Perheenäiti
Minäkin olen ihastunut eräänlaiseen TV-tähteen: elikkä tv:ssä lukee Ruotinkielisiä uutisia sellainen nainen kuin: Veronica Bogomoloff, joka on mielestäni aivan uskomattoman suloinen ja miellyttävä! Hänen kauniit kasvonsa on minulle aivan kuin AURINKO PAISTAISI PILVETTÖMÄLTÄ TAIVAALTA! Myös hänen seksikäs ja upea vartalonsa on kyllä niin henkeäsalpaavan näköinen, että missukat jää kyllä toiseksi hänen rinnallaan!
Olen ihastunut kaunareiden Donna Loganiin koska hän on niin kaunis ja seksikäs etten kertakaikkiaan vaan saa silmiäni hänestä irti kun näen tuon söpöliinin kolmosella!
Tänään kun avasin televisoin, niin siellä hän oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihanana ja miehekkäänä ja komeana SF-Kanalenin elokuvassa. En tiennyt edes esiintyvän siinä, kunhan aamutuimaan selasin kanavia... Hän on ruotsalainen, mutta en tiedä onko suomessa käynyt muuta kuin minun haaveissa :D Kunpa joskus näkisi hänet "elävänä" ah ja oih...t. ap
Mä en ole ikinä nuorena teininäkään ihastunut keneenkään julkkikseen, laulajaan, näyttelijään tms, vaan aina vain johonkin tapaamaani ihmiseen.
Nyt, kolmikymppisenä, olen ihastunut siihen Midsomerin murhat -sarjan nuorempaan poliisiin. Se on niin söötti, vaikka tuskin sitten oikeasti on sellainen :D
Haaveita en ole kuitenkaan elätellyt enkä ajattele muulloin kun silloin kun tuota sarjaa katson. hymyilyttää aina, eikö se ole muiden mielestä ylivoimaisen ihana? Ei varmaan mikään miehekkyyden perikuva, mutta olen aina tykännyt noista suloiset piirteet omaavista brittimiehistä.
Edes tuon näyttelijän nimeä en tiedä.
Ihan hullua, kaikkea sitä joutuukin kokemaan, vaikka toisaalta ihastuminen on taatusti aivan luonnollista, vaikka omaa puolisoaan rakastaisikin.
No jos et pakkomielteiseksi ala, niin ei se mun mielestä ole vakavaa. Onhan se piristävää haaveilla vaikka saavuttamattomasta kohteesta, kunhan muistaa säilyttää järjen mukana.