Hesarin rakkaustesti
Mitä tuloksia olette saaneet?
Kadehdittava suhde
Loistotulos. Parisuhdettasi voi vain kadehtia. Olet onnellisessa ja iloisessa suhteessa. Jos suhteesi säilyy tällaisena, voitte huoleti varata yhteisen hautapaikan, sillä eroa tuskin tulee.
Kommentit (12)
Hah, meillä on eron harkinta-aika menossa, ja odotan malttamattomasti, että pääsen tästä kahleesta, ja tuloksen tekstissä kerrotaan, että elän normisuhteessa ja syvällä sisimmäsäsi rakastan kumppaniani.
Hah!
"Suhteessa on väkivaltaa, hae heti apua!" Ja lista puhelinnumeroita perään... kerran joskus vuosia sitten läpsäisin miestä käteen ja tähän vastasin rehellisesti niin tulos oli tämä. Mitään muuta analyysia ei tullut. :D
Sama tulos kuin vitosella...
Me molemmat tuupittiin toisiamme pari kertaa "yön pimeinä" tunteina. Silloin kun oli pienet lapset ja tajuton määrä univelkaa. :(
Jaa. Ilmeisesti olen kadehdittavassa suhteessa. Mulla on nyt vähän sellanen olo, että toi on puolueellinen testi :D Ei meillä huonosti mene, mutta siis... öh. Mielestäni olen perus toimivassa normaalissa parisuhteessa.
Minä olisin varmaan kadehdittava myös, mutta koska suhteessa oli alkuaikoina väkivaltaa, sain vain "SOITA HETI APUA NYT OMG PANIIKKI!!!!"-tuloksen. -.- 10 vuotta ollaan oltu yhdessä ja se olin muuten MINÄ, joka olin väkivaltainen (johtuen sairaudestani).
Kadehdittava.
Viime vuonna tulos olisi ollut vielä jotain täysin muuta. Mutta olemme "kasvaneet" paljon viime aikoina. Opetelleet huomioimaan ja rakastamaan toisiamme.
Seuraavaksi "laatulehti" HS ennustaa teelehdistä juhannusheiloja?
Hae apua!!!!
Vastasi siis että on ollut henkistä väkivaltaa. Ja henkiseksi väkivallaksi katson esim miehen murjotuksen kun en vaan kestä sitä. Että vähän äkkinäinen on tuo avunhakemiskäsky LOL
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 11:57"]
Hae apua!!!!
Vastasi siis että on ollut henkistä väkivaltaa. Ja henkiseksi väkivallaksi katson esim miehen murjotuksen kun en vaan kestä sitä. Että vähän äkkinäinen on tuo avunhakemiskäsky LOL
[/quote]
11 jatkaa vielä ...tein uudelleen ilman tuota henkinen väkivalta -vastausta, ja kas - nyt meillä on kadehdittava suhde. Että ei paljo välimaastoa näytä tää testi
kadehdittava suhde, kadehtikaa nyt sitte, vaikka taitaa kaikilla olla sama
Kadehdittava täälläkin. Me ollaankin oltu jo 17 vuotta yhdessä. =)