Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monelta puuttuu sateenpitävät ulkovaatteet?

Vierailija
04.07.2020 |

Kun helteiden päätyttyä on ollut monta ketjua joissa harmitellaan että ei voi mennä ulos kun sataa. Tokikaan rannalle makaamaan ei voi mennä mutta näistä saa sen kuvan että pitää nyhjöttää kokonaan neljän seinän sisällä. Ei siis voi mennä kävelylle, pyöräilemään eikä ulkoilla puistossa kun kastuu. Eikö vesisade olekaan pukeutumiskysymys?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäsade on ihana, tuoksuu hyvältä ja ilma on raikas. Luonto kirkkaan vihreä. Ei tule kylmä, vaikka vähän kastuisikin. Syksyiset sateet on ärsyttävämpiä ja silloin on jo pakko olla kunnon varusteet, jos haluaa pysyä lämpimänä.

Vierailija
42/43 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös kaikkien lapsiperheiden äideillä ole kunnon sadevaatteet? En minä ainakaan pärjäisi ilman, sen verran paljon ulkoillaan lasten kanssa.

Mun lapset on 8 ja 10 - en hirveästi ulkoile heidän kanssaan. Tai fillaroidaan joo, kåydään Nuuksiossa. Kävellään kauppaan tai kaupungilla. Puistoajat jäi kun vanhempi alkoi olla ykkösellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös kaikkien lapsiperheiden äideillä ole kunnon sadevaatteet? En minä ainakaan pärjäisi ilman, sen verran paljon ulkoillaan lasten kanssa.

Mun lapset on 8 ja 10 - en hirveästi ulkoile heidän kanssaan. Tai fillaroidaan joo, kåydään Nuuksiossa. Kävellään kauppaan tai kaupungilla. Puistoajat jäi kun vanhempi alkoi olla ykkösellä.

Et kai vaan ole pulskistunut, jos parin vuoden takaiset vaatteet ei mahdu! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän