subilla juuri nyt.. palstamamma
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 21:10"]
Mulla ei ole telkkaria, voitteko siis kertoa, millainen on tyypillinen palstamamma! Kertokaa toki myös, mistä tiedätte, millainen tyypillinen palstamamma on.
[/quote]
Istuu netin ääressä päivät päästään. Kädessä voileipä, suklaalevy, limsapullo ja chipsipussi. Painaa reilusti yli sata kiloa. Vähät välittää miehensä "tunteista"
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 21:12"]
Mulla ei ole telkkaria, voitteko siis kertoa, millainen on tyypillinen palstamamma! Kertokaa toki myös, mistä tiedätte, millainen tyypillinen palstamamma on.
[/quote]
Istuu netin ääressä päivät päästään. Kädessä voileipä, suklaalevy, limsapullo ja chipsipussi. Painaa reilusti yli sata kiloa. Vähät välittää miehensä "tunteista"
[/quote]
Vastaa vielä, mistä tiedät tyypillisen palstamamman olevan tuollainen. Oletko itse kuvatun kaltainen?
Tämä mies itse aivan hirveä!! Nälvii ja haukkuu minkä kerkee, ihmekkään että tekee enempi mieli syödä, kun mies polkee itsetunnon lattialle kaiken aikaa.. Mistä enää siis iloa elämään kun mies nälvii ja haukkuu? Eli ainut ilo ruoasta.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 21:12"]
[/quote]
[/quote]
Täytyy olla tätillä hemmetin iso käsi!
Otan hieman takaisin. Telkussa oleva eroaa tyypillisestä palstamammasta sillä, että tää on ryhtynyt urheileen
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 21:38"]
Otan hieman takaisin. Telkussa oleva eroaa tyypillisestä palstamammasta sillä, että tää on ryhtynyt urheileen
[/quote]
ööö... Eikös tässä ohjelmassa se pääpointti ole?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 21:38"]
[/quote]
Osaisitko kertoa, mistä tiedät "tyypillisen palstamamman" olevan juuri kuvaamasi kaltainen? Edustatko itse tuollaista ihmistyyppiä?