Minkä takia naiset ihailee bodareita?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä.
Itselleni ainakin bodarin vartalo on täysi turn off.
Minulle myös, ainakin jos puhutaan tuon tyyppisistä vartaloista kuin aloituksessa linkitetyssä videossa. Pidän lihaksikkaista miehistä mutta rajansa siinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta rahkapetterit. Älyköt ennemminkin.
Juuri tämmöisten dikotomioiden takia fiksuna bodarina on todella vaikea tutustua uusiin ihmisiin.
Fiksu bodari on jo terminä täysin absurdi...
Noh ap, mihinkäs lopputulokseen olet tullut?
Bodarit on pelottavia eikä kelpaa ees yhenyönjuttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu bodari on jo terminä täysin absurdi...
Miksi näin? Fiksu ihminen ei voi olla myös taiteellinen?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen mies ja ihailen sitä sinnikkyyttä ja mielenlujuutta mitä vaaditaan siihen et oot kovan luokan bodari. Emmä jaksais treenaa 5-6 kertaa viikossa ja vetää seittemän ateriaa päivässä. Siihen viel palkkatyöt päälle niin aika kovaa settiä
Kyllä sä jaksat kun laitetaan oikeat rojut sisään. Alkaa nimittäin treeni maistua ihan eri tavalla kun lihaksissa on aina kunnon paineet jopa salin ulkopuolella, nälkä koko ajan, euforia päällä koko ajan ja tunnet itsesi kuninkaaksi. Jos et pääse hyvään kuntoon roinalla niin olet onneton kaveri ja kannattaa ruveta vaikka mielummin pelaamaan pingistä.
Vierailija kirjoitti:
Eli pitävät. Naiset nyt vaan puhuu.
Tuokin on totta, että ovat pelottavia. Fiksut naiset karttavat bodareita jo siksi, että nuohan käyttävät testosteronia mikä lisää aggressiivisuutta.
Ei, vaan ne on toiset miehet jotka ihailee bodareita ;) Luulevat sillä perusteella että me naisetkin ihailtais.
Missä menee raja onko mies bodari vai ei? Lihaksissa joku koko vai pelkästään se, että kertoo harrastavansa bodausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen idiootti eli kuulee mitä haluaa.
P. S. Kannattais ihan suosiolla luopua niistä steroideista. Ei ihmekään, ettei sulla ole naista.
En tunne yhtään naista, joka ihailee bodareita. Tosin en tunne yhtään bodaavaa naista.
Huom, normi salitreeniä ei lasketa bodaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin on totta, että ovat pelottavia. Fiksut naiset karttavat bodareita jo siksi, että nuohan käyttävät testosteronia mikä lisää aggressiivisuutta.
Testosteronin ei ole todetta aiheuttavan aggressiivisuutta ihmisellä. Kohonneet estrogeenitasot miehillä hormoonien käytön vuoksi on todettu aiheuttavan aggressiivisuutta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Missä menee raja onko mies bodari vai ei? Lihaksissa joku koko vai pelkästään se, että kertoo harrastavansa bodausta?
Jos käy kuntosalilla lihastenkasvatusmielessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä kiva kun te palstamiehet tiedätte naisia paremmin mistä naiset tykkäävät. Yhtä hyvin voisi sanoa, että miehet yleisesti pitävät hyvännäköisenä näitä tapauksia joissa naiselle on tehty maailman isoimmat rinnat tai takapuoli.
Ei ihme, ettei teidän kanssanne haluta seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ne on toiset miehet jotka ihailee bodareita ;) Luulevat sillä perusteella että me naisetkin ihailtais.
Tämä on totta, ja esimerkiksi sarjakuvien täysin luonnottomat lihaskimput eivät ole naisten seksifantasia vaan miesten voimafantasia. Nehän ovat miesten miehille tekemää viihdettä.
Mä ihailin nuorempana tytön hupakkona. Pari krt deittailinkin kunnes niiden luonne kävi mulle selväksi. Siihen elämäntyyliin ei mahdu tyttöystävää ja yksi sanoikin että: ”muidut on vaan tiellä ku täytyy treenaa” ja ” ilman horppaa voi heittää hanskat tiskiin tai mennä vesijumppaan mummojen kaa.”
Sit erään kerran mies kutsui leffailtaan ja kohta sitten oli herran iltapalan aika ja käski painella mun kotiin ku täytyy keskittyä mittaileen puurot sun muut härpäkkeet. Samainen herra mittaili mun kroppaa, että kun on juotu liikaa siideriä ku masussa ylimääräistä, että muuten oisin täysi kymppi!
Sit taas yksi tapaus oli sellainen naisten naurattaja, että paineli kaikkea mikä liikkuu! Typeränä kuolasin sitä ulkomuotoa ja petin silloista poikaystävääkin, jota kadun koko lopun elämääni.
Nyt sanoisin sille nuorelle minälleni vaan, että moni kakku päältä kaunis, että mieti tarkkaan lyötkö lusikan tähän soppaan!
Sanon vaan kaikille, että nää ei oo seurustelu materiaalia juurikaan, kun heidän elämään ei mahdu kuin Me Myself and I!
Kyllä sen näkee ulkomuodosta, jos on vedetty överit anabolisia steroideja. Tutkimusten mukaan bodareita pidetään jopa epäviehättävänpänä kuin feminiinisiä miehiä silloin, jos he ovat käyttäneet keinotekoisia hormoneita ja tämä liittyy puolustuskyvyn romahtamiseen ja miehen oman hormonitoiminnan häiriintymiseen. Isot lihakset sinänsä ovat viehättävä piirre, jos ne ovat sopusuhdassa miehen kehoon. Vielä tärkeämpi piirre on kuitenkin suhteellisen alhainen rasvaprosentti, joka lisää lihaserottuvuutta.