Minkä takia naiset ihailee bodareita?
Kommentit (66)
En mä ainakaan ihaile. Ehkä oon tietämättäni mies. Voi niitä homppoja jotka on luullut toisin.
En tunne yhtään naista joka ihailisi bodareita, päinvastoin heidät mielletään vähä-älyisiksi ja pienimunaisiksi.
No ei ainakaan kukaan minun tuttavapiirissäni. Liika lihas on vaan epäesteettistä ja bodarit on rasittavia ihmisiä: ihan kuin kuka vaan jonka koko elämä pyörii yhden asian ympärillä. Ketään ei kiinnosta paljonko proteiineja on vedetty iltapäivällä ja montako milliä epäkäslihas on kasvanut.
Ei kiinnosta rahkapetterit. Älyköt ennemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ihaile, vaan he ovat naisista yököttäviä. Sen lisäksi naiset pitävät heitä erittäin tyhminä.
Kyllä ihailevat vaikka muuta sanovat. Sama juttu mustien kanssa..ovat toduistetusti tyhmiä, mutta silti
Tekstisi perusteella vaikutat heikkolahjaiselta.
Pahoitteluni.
Ihailevat varmaankin sen takia että näillä on jotain mitä naisella ei voi koskaan olla. Oma kaveri on kilpaileva bodari ja taatusti saa naisten huomion aina ensimmäisenä porukasta.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ihaile, vaan he ovat naisista yököttäviä. Sen lisäksi naiset pitävät heitä erittäin tyhminä.
Kuinka monta bodaria naiset keskimäärin tuntevat? Itse tunnen aika monta, enkä yhtään heistä pidä yököttävänä, enkä edes tyhmänä. Joukossa on niin perusduunaria kuin valkokaulustyöntekijää, yrittäjää ja toimitusjohtajaa. Henkilökohtaisesti en syty bodarin fysiikasta, mutta ihmisenä pidän monestakin.
Älä yleistä.
Itselleni ainakin bodarin vartalo on täysi turn off.
Suurin osa naisista ei pidä ylilihaksikkaita miehiä komeina vaan sitä ulkonäköä pidetään luonnottoman näköisenä. Useimmat naiset pitävät sopusuhtaisesta ulkonäöstä miehellä. Koko elämänsä lihasten paisuttamiselle omistanut mies ei ole myöskään henkisellä puolella kiinnostava. On tietty osa naisista jotka heitä ihailevat, usein he ovat itsekin niitä joiden elämä on yhtä fitnessiä, mutta suurin osa naisista ei ihaile bodareita.
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä.
Itselleni ainakin bodarin vartalo on täysi turn off.
Joopa joo
Heiltä saa hyviä vinkkejä omaan treeniin.
En tiedä varsinaiseti ihailevatko, mutta naista ainakin saavat. Tämä on nähty.
Mä olen mies ja ihailen sitä sinnikkyyttä ja mielenlujuutta mitä vaaditaan siihen et oot kovan luokan bodari. Emmä jaksais treenaa 5-6 kertaa viikossa ja vetää seittemän ateriaa päivässä. Siihen viel palkkatyöt päälle niin aika kovaa settiä
Kuulostaa siltä, että olet itse bodari etkä saa naista. Yrität nyt vaan kalastella kehuja, jotta saisit ees vähän nostettua pakkasen puolella olevaa itsetuntoasi.
Mut sori, ei onnaa. Ne vaan on niin vastenmielisen näköisiä.
Täälä taas joku elämänluuseri vinisee. No, hanki lihakset! Yhtäkkiä sitten naiset ihaileekin jotain muuta ja taas pitää alkaa vinistä. On se kovaa kun on jäänyt ameeban tasolle.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä varsinaiseti ihailevatko, mutta naista ainakin saavat. Tämä on nähty.
Ei varmasti samaa naista kahta kertaa Itsekeskeinen ja todennäköisesti impotentti mies ei paljon sängyssä iloa tuo.
Eikä niistä ole muuttoavuksikaan. Yletön lihasmäärä käy niin paljon hengitys- ja verenkiertoelimistölle, ettei ne pääse hengästymättä edes portaita ylös. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että olet itse bodari etkä saa naista. Yrität nyt vaan kalastella kehuja, jotta saisit ees vähän nostettua pakkasen puolella olevaa itsetuntoasi.
Mut sori, ei onnaa. Ne vaan on niin vastenmielisen näköisiä.
En ole ja saan naista. Suomessa tuo ei ole vaikeaa. Ehkä helpointa maailman mittakaavan mukaan.
On muuten kohtuulliset hartiat 4:03