Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia naiset ihailee bodareita?

Vierailija
04.07.2020 |

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ihaile, vaan he ovat naisista yököttäviä. Sen lisäksi naiset pitävät heitä erittäin tyhminä.

Vierailija
2/66 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ihaile. Ehkä oon tietämättäni mies. Voi niitä homppoja jotka on luullut toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään naista joka ihailisi bodareita, päinvastoin heidät mielletään vähä-älyisiksi ja pienimunaisiksi.

Vierailija
4/66 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan kukaan minun tuttavapiirissäni. Liika lihas on vaan epäesteettistä ja bodarit on rasittavia ihmisiä: ihan kuin kuka vaan jonka koko elämä pyörii yhden asian ympärillä. Ketään ei kiinnosta paljonko proteiineja on vedetty iltapäivällä ja montako milliä epäkäslihas on kasvanut.

Vierailija
5/66 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta rahkapetterit. Älyköt ennemminkin.

Vierailija
6/66 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ihaile, vaan he ovat naisista yököttäviä. Sen lisäksi naiset pitävät heitä erittäin tyhminä.

Kyllä ihailevat vaikka muuta sanovat. Sama juttu mustien kanssa..ovat toduistetusti tyhmiä, mutta silti

Tekstisi perusteella vaikutat heikkolahjaiselta.

Pahoitteluni.

Vierailija
7/66 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vahva mies on a l f a

Vierailija
8/66 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailevat varmaankin sen takia että näillä on jotain mitä naisella ei voi koskaan olla. Oma kaveri on kilpaileva bodari ja taatusti saa naisten huomion aina ensimmäisenä porukasta.

Vierailija
9/66 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta bodaria naiset keskimäärin tuntevat? Itse tunnen aika monta, enkä yhtään heistä pidä yököttävänä, enkä edes tyhmänä. Joukossa on niin perusduunaria kuin valkokaulustyöntekijää, yrittäjää ja toimitusjohtajaa. Henkilökohtaisesti en syty bodarin fysiikasta, mutta ihmisenä pidän monestakin.

Vierailija
10/66 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä.

Itselleni ainakin bodarin vartalo on täysi turn off.

Vierailija
11/66 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista ei pidä ylilihaksikkaita miehiä komeina vaan sitä ulkonäköä pidetään luonnottoman näköisenä. Useimmat naiset pitävät sopusuhtaisesta ulkonäöstä miehellä. Koko elämänsä lihasten paisuttamiselle omistanut mies ei ole myöskään henkisellä puolella kiinnostava. On tietty osa naisista jotka heitä ihailevat, usein he ovat itsekin niitä joiden elämä on yhtä fitnessiä, mutta suurin osa naisista ei ihaile bodareita.

Vierailija
12/66 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä.

Itselleni ainakin bodarin vartalo on täysi turn off.

Joopa joo

Vierailija
13/66 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiltä saa hyviä vinkkejä omaan treeniin. 

Vierailija
14/66 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä varsinaiseti ihailevatko, mutta naista ainakin saavat. Tämä on nähty.

Vierailija
15/66 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mies ja ihailen sitä sinnikkyyttä ja mielenlujuutta mitä vaaditaan siihen et oot kovan luokan bodari. Emmä jaksais treenaa 5-6 kertaa viikossa ja vetää seittemän ateriaa päivässä. Siihen viel palkkatyöt päälle niin aika kovaa settiä

Vierailija
16/66 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet itse bodari etkä saa naista. Yrität nyt vaan kalastella kehuja, jotta saisit ees vähän nostettua pakkasen puolella olevaa itsetuntoasi.

Mut sori, ei onnaa. Ne vaan on niin vastenmielisen näköisiä.

Vierailija
17/66 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä taas joku elämänluuseri vinisee. No, hanki lihakset! Yhtäkkiä sitten naiset ihaileekin jotain muuta ja taas pitää alkaa vinistä. On se kovaa kun on jäänyt ameeban tasolle.

Vierailija
18/66 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä varsinaiseti ihailevatko, mutta naista ainakin saavat. Tämä on nähty.

Ei varmasti samaa naista kahta kertaa Itsekeskeinen ja todennäköisesti impotentti mies ei paljon sängyssä iloa tuo.

Eikä niistä ole muuttoavuksikaan. Yletön lihasmäärä käy niin paljon hengitys- ja verenkiertoelimistölle, ettei ne pääse hengästymättä edes portaita ylös. Säälittävää.

Vierailija
19/66 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että olet itse bodari etkä saa naista. Yrität nyt vaan kalastella kehuja, jotta saisit ees vähän nostettua pakkasen puolella olevaa itsetuntoasi.

Mut sori, ei onnaa. Ne vaan on niin vastenmielisen näköisiä.

En ole ja saan naista. Suomessa tuo ei ole vaikeaa. Ehkä helpointa maailman mittakaavan mukaan.

Vierailija
20/66 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten kohtuulliset hartiat 4:03

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi