Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka olisitte parisuhteessa, niin ajatteletteko koskaan toisia ihmisiä seksuaalisessa mielessä?

Vierailija
04.07.2020 |

Haaveiletteko koskaan ajatuksen tasolla seksistä vaikkapa työkaverin kanssa, tai jopa esim jonkun hyvän kaverin puolison kanssa, joka nyt vain sattuu olemaan mielestänne varsin miellyttävä pakkaus?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ehkä helpoin tapa selittää on tämä uudissana demiseksuaali. Eli olen seksuaalisesti kiinnostunut jos minulla vahva henkinen yhteys.

Entä opettelisitko kirjoittamaan, jos sinulla siihen mahdollisuus?

Vierailija
22/47 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki ajattelen kainenlaista. Siihen se sitten jääkin.

No "hieman" ehkä moraalitonta, jos ei jäisi ajatteluntasolle... Onkohan ihmisiä, jotka olettaa että jos joku himottaa niin pitää päästä toteuttamaan sen kanssa vaakamamboa tai muita fantasioita?  Ikäänkuin ihmisellä ei olisi itsehillintää, ja ikään kuin se että joku kiinnostaa seksuaalisesti tarkoittaa, että pitää alkaa tekoihin tämän kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Oma kumppani riittää mulle. Kaikissa asioissa, myös seksissä.

Vierailija
24/47 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ikinä ole ollut niin. Pettänytkin olen ihan tarpeesta loukata, en halusta. Ihmiset on niin rumia suurin osa. Uskomatonta, että joku panee niitäkin.

Vierailija
25/47 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan ehdi miettiä.

Seksiä on tarpeeksi oman rakkaan kanssa, ei tarvitse unelmoida muista.

Parempaa en saa mistään.

Vierailija
26/47 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ehkä helpoin tapa selittää on tämä uudissana demiseksuaali. Eli olen seksuaalisesti kiinnostunut jos minulla vahva henkinen yhteys.

Eikö sinulla ole henkistä yhteyttä kehenkään muuhun kuin kumppaniisi? Minulla ainakin on, ja kyllä, se herättää myös seksuaalista puolta.

Vierailija
27/47 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos tuo ukkeli pihtaa. Minä olen se halukkaampi. En petä enkä flirttaile kellekään.

Vierailija
28/47 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi juuri takaapäin asento on hyvä, että voi ajatella panevansa jotain toista. 

Vierailija
29/47 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koko ajan, mutta pari sellaista pidempiaikaista ihastusta ollut, joiden kanssa on tehnyt mieli enemmän kuin koskaan omaa miestä.

Vierailija
30/47 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi juuri takaapäin asento on hyvä, että voi ajatella panevansa jotain toista. 

Kyllä ja itse voi naisena myös hyvin ajatella jonkun muun panemassa itseään takaa päin. ;)

Vierailija
31/47 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Luonnollisiahan tuollaiset ajatukset on.

Vierailija
32/47 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ajattelu on yleensä pitkän avioliiton salaisuus.

Vierailija
33/47 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ajattelu on yleensä pitkän avioliiton salaisuus.

En tiedä olitko sarkastinen, mutta kyllä, 22 vuotta takana avioliittoa

Vierailija
34/47 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä koskaan. Kiihottavampaa on ajatella miestäni jonkun toisen kanssa ;)

Vierailija
35/47 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin toki tulee fantasioitua muista. Ei sillä puolisolla nyt mikään monopoli ole ajatuksiini ja haluihini.

Vähän naivi ajatuksenakin. Onko ap kovin nuori kysymyksensä kanssa?

Vierailija
36/47 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus, mutta aika harvoin. Olen kyllä pettänyt miestäni ja tätä rakastajaani ajattelen aina silloin tällöin.

Sika!

Vierailija
37/47 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein miettiä, mutta enpä oikein nykyisen kanssa. Seksiä on paljon ja se on hyvää, niin pitkälti ehdollistunut seksuaalisuuden osalta kumppaniin. Kyllähän sitä silti seksikkäät piirteet toisissa huomaa, mutta ne vain noteeraa ja se siitä.

Muutenkin olen sillä tavalla hassu, etten antanut itselleni lupaa aikaisemminkaan ajatella tai fantasioida tutuista tai työkavereista, ettei se vaikuttaisi edes tiedostamatta käytökseeni heitä kohtaan.

Vierailija
38/47 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! En muista sellaista aikaa, jolloin seksuaalinen mielenkiintoni olisi kohdistunut vain yhteen ihmiseen. Ihan murrosikäisestä saakka olen olen aina pitänyt monia ihmisiä seksuaalisesti kiinnostavina ja ajatellut seksiä heidän kanssaan.

Vierailija
39/47 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, koko ikäni katsellut kauniita naisia ja työkavereita jne. Isoja häpykumpuja tulee bongattua muodokkailta naisilta. Vähät kesävaatteet nostaa himon korkeuksiin. Muutenkin tulee kuviteltua kauniita naisia alastomina ja miltä tuntuisi sekstata heidän kanssaan. Tämän himon purkanut sitten vaimoon. Sanottakoon, että vaimon korkea häpykumpu hienon reisivaon kanssa rakkain ja komein. Vaimokin tietää minun naismakuni, joskus nuorena oli vähän mustis joillekin naisartisteille mitä ihailin.

Vierailija
40/47 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse haaveile seksistä muiden kanssa. Katselen kyllä hyvännäköisiä miehiä, mutta en haaveile seksistä heidän kanssaan. Fantasioin kuitenkin usein miehestäni harrastamassa seksiä muiden kanssa. En kuitenkaan haluaisi että mieheni pettäisi, kiihotun vaan ajatuksesta jollain selittämättömällä tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme