Jos olisit vaimoni niin haittaisiko tällainen sinua?
Olen harvinaisen varakas mies, enkä pidä välttämättömänä että molemmilla pitäisi olla omat rahat, joten tykkään kustantaa elämisemme täysimittaisesti, sekä antaa sinulle shoppailurahaa jos sellaista haluat. Kokisitko tällaisen järjestelyn jotenkin alistavana, tai ajattelisitko että haluaisin jotenkin ostaa sinut? Minulle on ihan fine jos haluat tehdä uraa ja tienata omat rahasi, tarkoitan vain että kanssani se ei olisi välttämätöntä. Mitä mieltä asiasta?
Kommentit (63)
Ei haittaisi, koska meillä asiat on juuri noin. Käyn kyllä töissä, mutta palkka on kokonaan omaa käyttörahaa. Mies maksaa kaikki kulut, myös laskuni ja matkani. En ole tästä huudellut edes ystäville tai sukulaisille, koska voin arvata millaisen vastaanoton se saisi. Meille sopii kuitenkin :)
Se riippuisi aika monesta asiasta. Ensisijaisesti siitä alistatko henkisesti silloin kun "maksat kaiken" ? Moni mies nimittäin alkaa alistamaan välittömästi kaikin tavoin ja pitää sitä oikeutenaan, koska on maksanut "enemmän". Eli vapauteni ei ole ostettavissa miljoonilla, mutta mikäli minua ei alisteta niin samahan se on kuka mitäkin maksaa. Yleensä se, jolla on enemmän rahaa. Eli en änkyröisi jostain yhteisestä ostoksesta koska en haluaisi laittaa siihen puolta omista rahoistani tms. En matkusta ulkomaille, mutta jos matkustaisin niin lähtisin toisen maksmana jotta voi viettää yhteistä aikaa enkä silloin änkyröisi vastaan siksi, etten halua maksaa itse matkastani.
(En matkusta ilmastosyistä).
Ja voi ostaa kalliimpaa pöytään ja voin syödä siitä jos siitä tykkään jne. Ei ole este, mutta en ihannoi millään lailla. En seurustelisi rikkaan kanssa edes niin, että molemmilla on omat rahat mikäli hän silti uskoo, että maksamalla hänellä on määräysvalta. Sellaista ideologiaa en hyväksy. Jossain hienossa talossa asuminen ei merkitse mitään.
Lähetä rahat suoraan tänne vaan, vaimous ei kiinnosta.
Oudon tyylinen aloitus. Epävarmuus huokuu ja rahalla ostetaan sitä itseluottamusta ja asemaa suhteessa naiseen. Eikö sitä siis muuten ole?