Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset suhteet ex-miehesi lähisukuun eron jälkeen?

Vierailija
24.04.2013 |

Itselläni ero oikeastaan katkaisi kaikki suhteet ex-mieheni lähisukuun. Olimme ennemmin aika hyvissäkin väleissä. Jostain syystä eron jälkeen eivät ole halunneet olla minkäänlaisissa väleissä kanssani.

Miten muilla suhteet ex-miehen sukulaisiin eron jälkeen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika viileäthän nuo ovat, varmaan ihan yhteinen tahto. Ex-miehen äidin kanssa varmaan lämpimimmät välit, eikä mekään olla tekemisissä juuri muutoin kuin sovitaan jotain lapsen vierailuun liittyvää.

Vierailija
2/4 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietkö sinä sitten lapsia miehesi vanhempien luokse? Meillä ex-mieheni kuskaa lapsia omien vanhempiensa luokse, en minä. Ja minä taas omien vanhempieni luokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaiset kuin ennen eroa. Kivoja ihmisiä ja ennen kaikkea lapselle tärkeitä. Vietän melko paljon aikaa niiden kanssa, ihan kuin omaa perhettäni.

Vierailija
4/4 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli katastrofaalinen ero. Mies jäi kiinni pitkästä salasuhteesta, ja jo entuudestaan huonossa hapessa oleva liitto kariutui siihen lopullisesti. Takana oli jo aiemmin uskottomuutta miehen osalta, jonka annoin anteeksi, vannoen että jos vielä pettää niin se on ero.

Mies sekosi erosta, oli kai kuvitellut etten kuitenkaan jätä, kun annoin pahoinpitelyt ja kännikatoamiset auliisti anteeksi. No, tälläkertaa en antanut. Mies alkoi tehdä kiusaa oikein olantakaa kaikin keinoin. Alkuun miehen perhe, jonka kanssa olin todella läheinen, antoi tukeaan mulle. Ajan kanssa mies sai mustamaalattua mut perheelleen, niin että yhteydenpito heidän puoleltaan loppui. Kuulin, että olen vihattu henkilö heidän keskuudessaan. Mies jatkaa edelleen minun mustamaalaamista kaikille jotka vähänkin viitsivät kuunnella. Äitinsä mm. on ilmoittanut sylkevänsä päälleni jos näkee mut joskus. Surku, että uskovat miehen mielipuolisia juttuja sokeasti, edes varmistamatta asiaa minulta. Ja pettämisenkin sai käännettyä mun syyksi, olin niin kylmä ja iljettävä eukko että hänen oli pakko pettää. Masentunut raukka, eikä vaimolta herunut ymmärrystä.

Jotenkin tuntuu uskomattoman epäoikeudenmukaiselta että saan vielä tämänkin paskan kokea perheen hajoamisen lisäksi. Päivittäin mies jaksaa edelleen muistuttaa kuinka paljon halveksuu mua ja kuinka kaikki muutkin vihaa ja pitää minua epäonnistuneena ihmisenä.

Niin, että ei mulla ole välejä ex-miehen sukuun. Appiukko on ainoa koko porukasta joka ei siihen paskanheittoon lähtenyt, ja arvostan herran selkärankaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi