Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos urheilussa olisi rotusyrjintää, ei F1 olisi rodullistetun annettu voittaa

Vierailija
04.07.2020 |

Mutta nyt Hamilton on hallinnut kyseistä kuninkuuslajia jo vuosia. Missä siis on se paljon mainostettu rakenteellinen syrjintä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt tule tuollaisia ikäviä faktoja kertomaan, menee hyvät rasismiöyhötykset aivan piloille.

Vierailija
2/7 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä rasismia täytyy olla, kun on saatu hyvät vouhotukset taas käyntiin. Kukaan ei uskalla edes väittää vastaan, koska rasistin leima on samantien otsassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä rasismia täytyy olla, kun on saatu hyvät vouhotukset taas käyntiin. Kukaan ei uskalla edes väittää vastaan, koska rasistin leima on samantien otsassa.

Pääasia että saa ajettua omaa ideologiaansa. Rasismikortilla saa tällä hetkellä kaikki mahdolliset ideat läpi.

Vierailija
4/7 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä en tiedä, mutta sen tiedän, että Bernie Eccelstone vuosia julisti: "niin kauan kuin minä olen F1:ssa, niin naisia ei tulla näkemään formuloiden ratissa".

Bernie on siirtynyt syrjään jo, missä naiskuskit?

Vierailija
5/7 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä en tiedä, mutta sen tiedän, että Bernie Eccelstone vuosia julisti: "niin kauan kuin minä olen F1:ssa, niin naisia ei tulla näkemään formuloiden ratissa".

Bernie on siirtynyt syrjään jo, missä naiskuskit?

Kuolleet ja kuopattu.

Vierailija
6/7 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää hömpötystä koko kyseinen öyhöttäminen.

Vierailija
7/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli viime tingassa lähtöruuturangaistus Hamiltonille! Vieläkö väitätte ettei F1:ykkösissä ole r*sismia?