Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä,miehen "hellyyden"osoituksista?

Vierailija
24.04.2013 |

Meillä alkanut seksi elämä kuivahtaa eikä vähiten sen kuuluisan "henkisen yhteyden" puutteen vuoksi.

Esimerkki eiliseltä. Istuin lattialla ja mies tuli heiluttamaan elintään mun päähän. Kyllä,valitettavasti luit oikein. Nappasi siis kyrpänsä käteen ja lätki mua päähän.. Ihmetteli kun se ei mun mielestä ollut kovin hauskaa.

Toki muakin naurattaa kun luen tuon ylläolevan mutta kun nuo on ainoat hellyyden osoitukset joita saan niin hitto!

Tuntuu välillä että mies on jäänyt jonnekin yläaste tasolle tuon vonkauksen suhteen.

Läpsäsee perseelle ja heittää jonkun rivon vitsin :( siis oikeesti syttyykö joku tuosta. Mua viimesenä kiihottaa joku pimppi/pippelihuumori.

Muuten on kiltti mies ja kun tutustuttiin jaksoi kyllä kehua ja huomasin käytöksestä että hän haluaa mua ja arvostaa mua.

Mies haluaa suuseksiä ja on puhunut siitä kauan. Rohkaistuin asiassa ja tein sen. Nyt onkin olo että läpsäsy perseelle ja suihinotto on miehen koko näkemys erotiikasta,seksistä ja läheisyydestä ylipäätään.

Tulee väkisin alentava ja halpa olo :(

Mitä mieltä olette,varmaan tuollainen mies löytyy jonkun muunkin nurkista.

Onko mitään tehtävissä?

Keittiöseksuaaliterapeutille siis käyttöä :)

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan meikäläisen mieheltä. Meillä tosin miehen munan heiluttelu mun naaman edessä loppu ku mä nappasin aika lujaa kiinni ja vedin alaspäin ja kysyin: tuntuuko tää nyt sit vittu kivalta? Eipä ole sen jälkeen heilutellu munaansa tai mätkiny mua sillä johonkin takaraivoon. Otti sentään opikseen. Seksiä meillä tosin on, ja mies arvostaa mua noin muuten ihan kohtuullisesti. Mutta tuo juttu loppu ku seinään. Joten todellakin tiedän tunteen!

Vierailija
42/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös tuollainen mies. Juuri tuollainen! Ihan hauskaa, että niitä löytyy ihan aikuisistakin, me nimittäin oltiin ihan nuoria silloin.. ja ei sytyttänyt. Nykyään on ihana mies. Kunnes sitten mies ei enään ilmeisesti haluakaan minua. En saa juuri mitään kosketusta, esileikitkin on todella todella lyhyitä, seksiä aina vaan harvemmin. Mies muuten niin ihana, huomaavainen. Haluaisin vaan tuntea olevani haluttu, haluaisin tuntea mieheni kosketuksen. Vaikka sitten sillä kyrvän päällä naamalle läps, edes jotain!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko jossain aikuisten ihmisten suhteissa käyttäydytään tuolla lailla? Lätkitään toisia vehkeillä ja tisseillä? Mikä vika on pienissä hellissä eleissä, sanoissa ja katseissa?

Vierailija
44/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumaliste, ei käy kateeksi :D :D

Vierailija
45/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika kummallista, jos miehesi TODELLA luulee, että tuollaisella pelastaisi teidän lopahtaneen seksielämän, sehän vaan lopahtaa entisestään. Kyllä näin naisena ymmärrän toki tietynlaisen hulluttelun makuuhuoneasioissakin, mutta kaikelle on aikansa ja paikkansa. Ehkäpä ne aiemmatkin suhteet ovat päättyneet munalla päähän -menetelmällä..? nro6

Vierailija
46/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 14:07"]

ap kerro sille helikopterimiehelles, miten haluat itseäsi lähestyttävän!

simple as that

[/quote]

Mutta jos on tyhmä mies niinkuin mulla niin ei sille mene perille kuin korkeintaan johonkin vähintään viikon välein itsestään tyhjenevään välimuistiin.

Vierailija
47/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viikon valein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän