Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä,miehen "hellyyden"osoituksista?

Vierailija
24.04.2013 |

Meillä alkanut seksi elämä kuivahtaa eikä vähiten sen kuuluisan "henkisen yhteyden" puutteen vuoksi.

Esimerkki eiliseltä. Istuin lattialla ja mies tuli heiluttamaan elintään mun päähän. Kyllä,valitettavasti luit oikein. Nappasi siis kyrpänsä käteen ja lätki mua päähän.. Ihmetteli kun se ei mun mielestä ollut kovin hauskaa.

Toki muakin naurattaa kun luen tuon ylläolevan mutta kun nuo on ainoat hellyyden osoitukset joita saan niin hitto!

Tuntuu välillä että mies on jäänyt jonnekin yläaste tasolle tuon vonkauksen suhteen.

Läpsäsee perseelle ja heittää jonkun rivon vitsin :( siis oikeesti syttyykö joku tuosta. Mua viimesenä kiihottaa joku pimppi/pippelihuumori.

Muuten on kiltti mies ja kun tutustuttiin jaksoi kyllä kehua ja huomasin käytöksestä että hän haluaa mua ja arvostaa mua.

Mies haluaa suuseksiä ja on puhunut siitä kauan. Rohkaistuin asiassa ja tein sen. Nyt onkin olo että läpsäsy perseelle ja suihinotto on miehen koko näkemys erotiikasta,seksistä ja läheisyydestä ylipäätään.

Tulee väkisin alentava ja halpa olo :(

Mitä mieltä olette,varmaan tuollainen mies löytyy jonkun muunkin nurkista.

Onko mitään tehtävissä?

Keittiöseksuaaliterapeutille siis käyttöä :)

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nro 17 :) Just tota tarkoitin että eikö se urpo ymmärrä että seksi mun kanssa maksaa,koska olen prinsessa!

No joo,asiaan.

Tiedän tosissaan miehen kykenevän myös huomioimaan muita. Alkuhuuma on toki alkuhuumaa eikä sen ole tarkoituskaan kestää loppuelämää mutta c`mon ei kai pari kaunista sanaa vaadi sen enempää voimia kuin se kikkelin vilauttelu.

Oikeasti nuo vitsit jne. voisi olla hauska lisä muuten suht.eheään suhteeseen jossa on myös muunlaista kontaktia.

Aiemminkin jo mainitsin että jos mies olisi heilutellut kyrpäänsä kun vasta tapailtiin niin ei olisi tarvinnut siinä kauaa ollakaan.

Nyt meillä on jo lapsiakin joten ei tästä ihan mauttomien vitsien takia vielä eroa tehdä kuitenkaan. Lähinnä sitä pohdin että voiko mies muuttua/oppia pois tuosta lähestymistavasta?

Varmaan tosiaan joku epävarmuus tuossa piilee kun lähestytään naista kuin pahainen teinipoika...

ap

Vierailija
22/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ap, mulla on myös samanmoinen mies! :) Ja siis mä otan myös ihan huumorilla tämän, saatan itsekin yhtäkkiä puristaa miestä kasseista että oisko jo tyhjennyksen aika... saatetaan sitten kipittää pikaisille jos lapsi päiväunilla. 

MUTTA. Minustakin olisi kiva joskus saada sitä huomioo, esileikki tuntuu olevan tosi vieras sana mun miehelle, aina saa maanitella ja perustella miksi olisi kiva itsekin olla ihan räjähtämispisteessä ennen varsinaista aktia. Joskus kun nähdään (tai siis mieskin näkee) vaivaa niin ollaan molemmat tosi tyytyväisiä. Mun miehelle vaan pitää tarkkaan kertoa mitä hlauan ja mitä haluan ja saan kyllä silloin ottaa ohjat omiin käsiini jos itsekin haluaan kunnon nautintoa.

Tuli vielä mieleen tuosta kyrvällä päähän hakkamisesta, munkin mies saattaa kaivaa seisovan munan esille ja sanoa; Ime. Nauran vaan ja sanon että unen näit.

Huumoria naiset! ;) 

Mä vaivaantuisin muuten kuoliaaksi jos mies tiputtelis terälehtiä sängylle ja antais muulle suuseksiä nice and slow. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kerro sille helikopterimiehelles, miten haluat itseäsi lähestyttävän!

simple as that

Vierailija
24/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan vaimoni edessä heiluttele Jos haluan seksiä niin teen sen kyllä ihan toisella tavalla (pussailen halin yms) No nekään ei aina toimi ja viimeaikoina on petipuuhat ollut jäissä (Teen kyllä kotitöitä) Suhteemme on vaan hiipunut olemme vaan kavereita hoidetaan koti, lapset...  Perkele että tekee mieli

Vierailija
25/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaivautuisit?

Vierailija
26/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 14:06"]

Heh, ap, mulla on myös samanmoinen mies! :) Ja siis mä otan myös ihan huumorilla tämän, saatan itsekin yhtäkkiä puristaa miestä kasseista että oisko jo tyhjennyksen aika... saatetaan sitten kipittää pikaisille jos lapsi päiväunilla. 

MUTTA. Minustakin olisi kiva joskus saada sitä huomioo, esileikki tuntuu olevan tosi vieras sana mun miehelle, aina saa maanitella ja perustella miksi olisi kiva itsekin olla ihan räjähtämispisteessä ennen varsinaista aktia. Joskus kun nähdään (tai siis mieskin näkee) vaivaa niin ollaan molemmat tosi tyytyväisiä. Mun miehelle vaan pitää tarkkaan kertoa mitä hlauan ja mitä haluan ja saan kyllä silloin ottaa ohjat omiin käsiini jos itsekin haluaan kunnon nautintoa.

Tuli vielä mieleen tuosta kyrvällä päähän hakkamisesta, munkin mies saattaa kaivaa seisovan munan esille ja sanoa; Ime. Nauran vaan ja sanon että unen näit.

Huumoria naiset! ;) 

Mä vaivaantuisin muuten kuoliaaksi jos mies tiputtelis terälehtiä sängylle ja antais muulle suuseksiä nice and slow. ;)

[/quote]Ymmärrettiinköhän mut nyt vähän väärin kuitenkin..

Terälehdet yms.kynttilän polttamiset ei ole ihan mun juttu myöskään.

Aikani minäkin otin kaiken tuon vitsinä ja se oli hauskaakin mutta ajan myötä kaikki muu hellyys ja huomioiminen jäi...Silloin loppui hauskuus tuostakin kuin seinään.

Ei tässä siis ole kysymys mistään joka iltaisista tuntien hieronta sessioista ruusun terälehtien päällä. Vaan ihan perus huomioimisesta kun kyse rakkaasta ihmisestä.

Tai noin minä sen näen.

ap

Vierailija
27/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta tulis meillä miehelle välittömästi ulkoruokintaa (jos oltais lapseton pari) kunnes lupaa, ettei tee tuollaista ikinä enää. Ja todella ymmärtää, miten ällöttävää tuo on. Kysy vaikka, miten olis miehen antama suuseksi kuukautisten aikaan? Olisko hänelle yhtä iso turn-off?

Jos on lapsia, antaisin sen verran armoa, että karkottaisin vain vierashuoneeseen tai olkkarin sohvalle.

Vierailija
28/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pliis, puhuuko joku mieskin "petipuuhailusta"

total turn off, mieluumin vaikka sillä kyrvällä ympäri korvia

Vierailija
29/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on tarpeeksi monta kertaa saanut pakit romanttisempiin aloitteisiinsa?

Mä seurustelin pihtaavan miehen kanssa ja kaiken maailman hiplailualoitteiden jälkeen siirryin suoraan puheeseen. Pakkeja tuli silti. Sitten aloin epätoivoiseksi ja saatoin esim. mennä miehen syliin istumaan ja painaa tissit sen naamaan. Mikään ei ole niin hirveää kuin se, että joutuu kerjäämään huomiota omalta kumppanilta.

Vierailija
30/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta tulis meillä miehelle välittömästi ulkoruokintaa (jos oltais lapseton pari) kunnes lupaa, ettei tee tuollaista ikinä enää. Ja todella ymmärtää, miten ällöttävää tuo on. Kysy vaikka, miten olis miehen antama suuseksi kuukautisten aikaan? Olisko hänelle yhtä iso turn-off?

Jos on lapsia, antaisin sen verran armoa, että karkottaisin vain vierashuoneeseen tai olkkarin sohvalle.

Vierailija
31/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alan ymmärtää, miks mun kaikki miespuoliset ystävät aina valittaa että kaikki naiset on huumorintajuttomia tiukkapipoja, jotka ei osaa hullutella tai pitää hauskaa. Kaikki pitää ottaa niin helvetin vakavasti.

T: Yks jonka sydäntä edelleen lämmittää muisto siitä näkymästä, kun mies ryntäsi kesken mun salkkarituijotuksen munasilleen telkkarin eteen esittään rokkistaraa ja näyttään uusia taikatemppuja palleillaan. Ja mähän tietysti heittäydyin hommaan mukaan ja lopulta siinä pantiinkin sohvalla. Ei tullut mieleenkään vetää jotain hernettä nenään kun mies hulluttelee, mutta näköjään av-mammat osaa senkin :D

Vierailija
32/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 14:19"]

Nyt alan ymmärtää, miks mun kaikki miespuoliset ystävät aina valittaa että kaikki naiset on huumorintajuttomia tiukkapipoja, jotka ei osaa hullutella tai pitää hauskaa. Kaikki pitää ottaa niin helvetin vakavasti.

T: Yks jonka sydäntä edelleen lämmittää muisto siitä näkymästä, kun mies ryntäsi kesken mun salkkarituijotuksen munasilleen telkkarin eteen esittään rokkistaraa ja näyttään uusia taikatemppuja palleillaan. Ja mähän tietysti heittäydyin hommaan mukaan ja lopulta siinä pantiinkin sohvalla. Ei tullut mieleenkään vetää jotain hernettä nenään kun mies hulluttelee, mutta näköjään av-mammat osaa senkin :D

[/quote]

Ja sun mieltä lämmittäisi edelleen muisto, jos salkkarien sijaan olisit eka ruokkinut lapset, sitten tiskannut ja olisit just silittämässä. 

Ehkä moni nainen haluaa mielummin miehen kuin pojan. Tommoset jutut on ihan ok nuorina, mutta semmonen miehekkäämpi lähestymistapa uppoaisi kyllä meikäläiseen. 

Vierailija
33/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottapuhuen en ole ihan varma edes miten paljon mies tuota seksiä haluaa. Meillä on sitä nyt n.parin viikon välein ja omasta mielestä saisi olla paljon useamminkin.

Mies saattaa heittää tuota läppää pitkin päivää jolloin tavallaan odotan hänen haluavan sitten kun tulisi tilaisuus ja olen itse yrittänyt päivän mittaan päästä "tiloihin" niin ei kuitenkaan tapahdu mtn.

Mies toisinaan syyttänyt minua pihtaamisesta ja kun olen sanonut että miksi et eilen esim.tehnyt aloitetta jos halusit niin hän itse vetoaa väsymykseen...

Koen olevani hyvinkin seksuaalinen olento ja tavallaan olen vähän katkeroitunut että tuo "helikopteri-mies" on vienyt halukkuuden minusta. Toki tiedän ettei se yksinomaan ole hänen vikansa mutta hitto kun kaipaisin edes jotain yritystä.

Haluan haluta!!

Taisin jo sanoa mutta sanotaan nyt uudelleen että miehelle olen tehnyt selväksi mitä haluan ja mikä ei toimi.

Loppupeleissä tässä kyse suhteesta jossa seksi on vain yksi osa-alue.

Esileikkiä voi olla kiva tekstiviestikin kesken päivää. Ei kaiken tarvitse olla vaativaa tai vaikeaa.

ap

Vierailija
34/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi kurjaa kun joutuu hakemaan huomiota omalta puolisoltaan. Meillä se meni niin, että ehdoteltiin seksiä vuoronviikoin (silloin hyvinä aikoina) nyt taas se olen minä joka ehdottelen. Tein semmoisen tempun, että odotan niin kauan kunnes vaimo ehdottaa.

Vierailija
35/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerolle 20. Siinä ei ole tippaakaan epävarmuutta. Mieheltäsi on epävarmuus karissut pois ja hän uskaltaa lähestyä sinua juuri sillä omimmalla tavallaan.

Vierailija
36/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavan on stereotyyppinen kuva mammoilla, että mies aattelee vain seksiä. On alkanut ärsyttämään, että naisystäväni aattelee samalla tavalla. Hän on kovasti rakastunut minuun ja ilmeisesti luulee, että kun mua lähestyy miehenä ”seksikärjellä”, ts. lähettelee koko ajan eroottisia viestejä ja sitä rataa, niin saa mut omakseen.

Mä taas aattelen, että seksi on vain yksi asia monien muiden joukossa. Näin  keski-ikäisenä ei ole enää niin paha hormoooni-häiriökään, joka juoksuttais seksin perässä. Niinpä yh-isänä mulle menee lapset kirkkaasti etusijalle, samoin työt ja reenaamiset. Vasta sitten nainen sekseineen. Enkä naisestakaan halua vain seksiä, vaan sielunkumppania, henkistä yhteyttä. Tuntuu, että naisystäväni ei nyt muuta ajattelekaan, kuin seksiä, mua kiinnostaa taas muutkin asiat. Tämä ei tarkoita, että en voisi harrastaa seksiä vaikka joka päivä. Kyllä kiitos! Mutta jos moinen ei järjesty kohtuullisella vaivannäöllä, niin osaan olla ilmankin, en hirveesti vaivautuis seksin takia. Moni muu asia on mulle seksiä paljon tärkeämpi, esim. tulevana perjantaina en tapaa naisystävääni, vaikka mulla ois lapsivapaata. Sen sijaan priorisoin treenit perjantaille naisen edelle.

Ei kaikki miehet aaattele alapäällään…

Vierailija
37/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nro 30. Ole hyvä ja lue ketjuista edes se mitä ap on kirjoittanut niin vastauksessa olisi jotain järkeäkin.

Siellä taas yksi "miesten kaveri" naureskelee muille naisille jotka ovat tietysti aina niitä huumorintajuttomia haahkoja,eikös :)

Kuten jo aiemmin sanoinkin tuo oli hauskaa ja olisi hauskaa jos siinä olisi joskus jotain muutakin. Äläkä väitä että oikeasti kostut kun mies tulee heiluttelemaan kikkeliään naamasi eteen,oikeasti joka kerta tuosta lämpenet... Jos näin niin epäilen ettei kaikki ihan kohdillaan.

ap

Vierailija
38/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kun saa tarpeeksi usein pakit ja varsinkin, kun on mielestään aikansa kiehnännyt, itse samalla kiihottunut ja sitten kuulee: ollaan vain lähekkäin, ei seksiä tänään!

Jostain kumman syystä miehelle tulee ennen pitkää skeptisyyttä koko asiaa kohtaan, mutta kun kuitenkin mieli tekee, ajautuu homma siihen ettei yritäkkään vietellä ja tunnustella millä tuulella nainen on vaan käy suoraan asiaan eikä näin ollen turhaan kiihotu jos pakit tulee, jos taas seksiä saakin, on mies kyllä valmis sekunneissa!

Vierailija
39/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, taitaa ap nyt häipyä takavasemmalle sen verran lähti ketju poukkoilemaan.

Mies siis tähän asti saanut seksiä aina kun on huvittanut,kuten kerroin taidan olla meistä se seksuaalisempi.

Nyt vaan alkanut viime aikoina tökkimään kirjaimellisesti tuo lähestymistapa ja suppeus huomioimisessa yleisestikin.

Ei kukaan jaksa samalle vitsillekään montaa vuotta nauraa tai jos jaksaa on hullu,eikös se vähän näin mene.

ap

Vierailija
40/47 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 14:19"]

[/quote]

Täällä yks tiukkapipo, joka ei nauti kyrvällä päähän lätkimisestä. En myöskään osaa hullutella sen vertaa, että katselisin salkkareita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme