Uskovaisen teiniäidin blogi hukassa!
Tietääkö kukaan sellaista blogia, jota kirjotti nuori uskovainen pienen tytön äiti? Hän oli naimisissa muistaakseni itseään vanhemman tumma hiuksisen miehen kanssa ja kertoi mm. rakkaustarinastaa blogissaan, kuinka tämä hänen miehensä oli ilmeisesti alunperin hänen isoveljensä kaveri tjsp. Ovat molemmat uskossa. Kertoi ihan arkipäiväisestä elämästään ja muistan ainakin yhen postauksen, jonka otsikko oli jotain "meidän tapamme tehdä asioita" ja kertoi siinä, kuinka ei halunnu lapsensa katsovan televisioon päin, koska ei tiedä mitä vaikutuksia sillä on lapsen kehitykseen :D tais olla muitakin tällaisia vähän erikoisempia tapoja.
Oon yrittäny metsästää tätä blogia, mutta tuloksetta. En ees keksi mitään hakusanaa googleen... :(
Kommentit (95)
Opettele Josefina edes ne yhdyssanat, niin et jää kiinni näistä itsekehukommenteista :D
Voihan hitto! Olen lukenut blogia alusta asti ja luen edelleen. He ovat siirtyneet asiassa eteenpäin, miksi siis ei tämä keskustelupalstakin lopettaisi asian jauhamista. HUOH. Toivottavasti bloggari laittaa bloginsa jonkun salasanojen taakse, ettei jokainen älykääpiö pääse blogia lukemaan. KIITOS JA KUITTAUS.
Kiitti vaan, suljettiinkohan blogi tekstisi takia ^^?
Vihdoin hyvin argumentoiti aborttiteksti
Omia mielipiteitä?
Väitän, että joka ikinen, joka on elänyt vapaiden suuntien kristillisyyden vaikutuspiirissä, voisi muotoilla mm. ajatukset abortista ja avioliitosta kuten tuon blogin kirjoittaja. Tuo on noiden piirien vakiintunut oppi uskontulkinnasta, joita tuo nuori tyttö sokeasti toistelee. Vähääkään omaa, itse elettyä ja pureskeltua pohdintaa en löytänyt. Ja kun vastalauseita herää, tyttö vetäytyy ja antaa "perheenpään" vastata puolestaan.
Uskon, että elämä koulii vielä tätäkin tyttöä ja toivon, ettei se tie ole kovin raskas.
Hehheeh. Sinulla taas ei tunnu oleva mitään oikeita argumentteja ollenkaan abortin puolesta. Sen sijaan haukut vaan kirjoittajaa ja väität hänen toistelevan jotain oppeja. onko sinulla oikeasti mitään päteviä väittämiä kirjoitusta vastaan.. tyttöhän ei vetäytynyt, vaan he kirjoittiivat yhdessä,, oma miehesi ei varmaan auttaisi, joten päätit sitten tehdä siitäkin negatiivisen jutun, että mies auttaa vaimoaan.. ;)
Josefina kirjoitti aivan mielettömän hyvin, jonka jälkeen aviomies tiiminpelaajana jatkoi samalla mallilla! Ihailtavaa! vaikka itseasiassa saatankin olla erimieltä, niin täytyy sanoa että noin se avioparilla kuuluisikin toimia! Jeij!
Olipa helluntaioppia tai ei, niin jos kyse saattaa olla lastenmurhaamisesta on tilanteesen suhtauduttava vakavasti. Jos tämä nuori neito onkin oikeassa, niin se on sittenn se ja sama onko hän oppinsa ensin helluntaihessuista ammentanut. itse olen paljon noissa piireissä ja muissakin piireissä ollut, enkä ikinä kuullut aborttisaarnaa. saati sitten noin hyvin perusteltua.. Itse kun olet noissa piireissä ollut, niin saarnattiinko sinulle useasti abortista, tuskin. Porukka sen suhteen on tajuttoman penseetä, ei saa loukata. Vaikka samaan aikaan saattaa tuhansia ihmishenkiä menehtyä..
Hah.. Toi on mun tutun blogi aamuihminen.blogspot.fi
Eikös ne oo helluntalaisia?? Jolle ja Josefina ??
tuon blogin kirjoittaja on ainakin erittäin aborttivastainen ihminen!
Voi voi. Nuoruuden varmuudella sitä huutelee mielipiteitään koko maailmalle ymmärtämättä että asiat eivät koskaan ole niin mustavalkoisia kuin luulee. Ja ne harmaan sävyt näkee vasta siinä vaiheessa kuin itse on siinä tilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 13:00"]
Voi voi. Nuoruuden varmuudella sitä huutelee mielipiteitään koko maailmalle ymmärtämättä että asiat eivät koskaan ole niin mustavalkoisia kuin luulee. Ja ne harmaan sävyt näkee vasta siinä vaiheessa kuin itse on siinä tilanteessa.
[/quote]
On niitä mustavalkoisia ehdottomia vanhemmissakin ihmisissä.
Fiksun oloista tekstiä nuorelta naiselta :)
Hassua, että jo otsikon luettuani Josefiina tuli mieleen :)
Viimeinen kirjoitus oli hyvä. Tuomitsemisesta itse kullekin
Luitteko muuten siitä ensimmäisestä kirjoituksesta yhden Niinan kommentin? Oli aika todella koskettava.
Pointsit Blogin kirjoittajalle ja hänen miehelleen, että ovat kaikesta negatiivisesta palautteesta huolimatta jaksaneet seistä sanojensa takana ja puolustaa pieniä.
Minäkin komppaan! Olen seurannut keskusteluja ja miettinyt, miten tyttö jaksaa ottaa paskaa niskaan ja silti olla kohtelias muille. (???) Itse en todellakaan jaksaisi. Tämän tytön käytös yhden toisen nuoren bloggariin verrattuna on huimaa. Lueskelin joskus yhden blogistin kommentteja, miten hän kirjoitti anonyymeille ja miten rumasti hän sanoi, jos kaikki eivät olleet samaa mieltä. Aamuihminen-blogisti vastaa fiksusti, vaikka pysyykin kannassaan. Kyllä olisi meillä muilla tarvetta ottaa mallia tästä.