Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisko joku pohtia mun nivelongelmia?

Vierailija
24.04.2013 |

Mulla on ollut nivelkipuja käsissä (ranteet ja yksi sormi) sekä polvessa parin kuukauden ajan. Ne alkoivat sairastettuani poskiontelontulehduksen. Söin niihin heti alkuun kaden viikon tulehduskipuläkekuurin, sitten taas parin viikon tauon jälkeen aloin syödä uudestaan.

Pääsin vihdoin lääkäriin, mutta lääkäri ei vaivautunut tutkimaan niveliä kunnolla, katsoi vain kädet pintapuolisesti (polvea ei ollenkaan). Hän määräsi mulle lisää tulehduskipulääkettä, sellaista, joka on sisältämänsä mahalääkkeen takia vatsaystävällisempää. Hän diagnosoi kivut rasitusperäiseksi. Reuma- ja tulehdusarvot eivät näyttäneet mitään, tulokset olivat normaalit.

Viikon lääkekuuri ei ole auttanut. Hän sanoi, että saan aloittaa liikkumisen varovasti, mutta kyllä esim. kahvakuulan varovainen nostelu teki kipeää. Mä en oo kovin vakuuttunut lääkärin diagnoosista, olisko jollain jotain ehdotusta tilanteeseeni?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kokemusta asiasta, mutta sinuna mä soittaisin yksityiselle ja kysyisin vastaanotosta kenellä lääkärillä on kokemusta asiasta ja varaisin hänelle ajan.

Vierailija
2/2 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mä oon tullut siihen tulokseen, että näin on pakko tehdä! Suututtaa vain, kun joudun nyt maksamaan sekä tk-maksun että yksityisen lääkärin, ja mä en nyt varsinaisesti kieriskele rahassa tällä hetkellä :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi