Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastelu pitäisi olla aina oletusarvona,kun aviopari menee yhdessä nukkumaan!

Vierailija
24.04.2013 |

Minusta tämä on aivan itsestään selvä asia!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, niin pitaisi.

Vierailija
2/27 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä nukkumaan mennessä? kuka nyt väsyneenä haluaa rakastelle? mieluummin päivällä tai alkuillasta. vai oletko näitä pimeässä peiton alla tyyppejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan mennessa, paivalla seka alkuillasta. Tama on lahto-oletus.

Vierailija
4/27 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse elää kenenkään toisen" oletusarvon" mukaan.

Onneksi saamme pariskuntana itse päättää omasta seksielämästä.

Vierailija
5/27 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juuri.

Vierailija
6/27 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se meillä aina onkin :)

Vierailija
7/27 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Ei meistä kumpikaan halua joka ilta rakastella. Jestas, tämähän oli jo aika kaavamainen ajatuskin

Vierailija
8/27 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... Mitä ihmettä? Joka ilta? Aina iltaisin pakollisena, ei koskaan spontaanisti muuhun aikaan? Kyllä alkaisi maistua puulta...

Vierailija
9/27 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esileikkinä vois mies tiskata, laittaa lapset nukkumaan ja tehdä aamupalat ja eväsleivät valmiiksi, ai joo ja tyhjentää pesukoneen. Kuumentaa jo pelkkä ajatuskin :D

Vierailija
10/27 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voi rakastella silloin kun haluaa. Tykkäämme kumpikin aamurakastelusta tai päivällä virkeänä. Olisi tylsää, jos olisi pakko nylkyttää illalla väsyneenä.

No, jotkut tosiaan on niin kaavoihin kangistuneita.

Vierailija
11/27 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä oli just noin ennen kuin oli lapsia. Nykyään ei enää...

Vierailija
12/27 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 09:10"]

Ja esileikkinä vois mies tiskata, laittaa lapset nukkumaan ja tehdä aamupalat ja eväsleivät valmiiksi, ai joo ja tyhjentää pesukoneen. Kuumentaa jo pelkkä ajatuskin :D

[/quote]

Tiskikone on tiskejä varten. Lapset osaavat itsekkin mennä nukkumaan. Aamupalat tekee jokainen yli 7 vuotias itse. Samoin eväänsä. Tiskikoneen tyhjentämisessä menee minuutti.

Vierailija
13/27 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai teilläkin kone hoitaa pyykit ja tiskit :)

Mun suurinta hupia on katsella kun pyykkikoppa lajittelee itse itsensä ja sitten kone imaisee satsi kerrallaan kitusiinsa ja pörähtää käyntiin. Samoin se miten ne pyykit sieltä koneesta sitten ihan ittekseen siirtyvät rumpuun, paitti ne jotka vaatii kuivauksen narulla. Miten se rumpu tietääkään mitä ei rumpukuivata, skannaakohan se jotenkin niitä pesuohjelappuja...? Tietääks kukaan?

Ihan vinkeintä seurattavaa miten silitettävät pyykit yks kerrallaan lennähtävät siihen laudalle ja rauta vaan viuhuu ja tadaa! miehelle taas puhdas silitetty paita :) Sitä pitää vähän väistellä kun ne lentelee ittekseen komeroihin. Menevät aika vauhtia ja henkari voi kopsahtaa päähän...

Kaikista parasta on kun lapset pölähtävät kasvattamosta 7-vuotiaina itsenäisinä koululaisina. Ennen vanhaan niitä piti syöttää ja vahtia ja komentaa ja kaikkea. Mutta eipä enää kellään ole pieniä lapsia :) Voidaan vain harjoitella niiden tekemistä illat pitkät ;)

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 09:27"]

[/quote]

Tiskikone on tiskejä varten. Lapset osaavat itsekkin mennä nukkumaan. Aamupalat tekee jokainen yli 7 vuotias itse. Samoin eväänsä. Tiskikoneen tyhjentämisessä menee minuutti.

[/quote]

Vierailija
14/27 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Harmi vaan että todella harvoin päästään yhdessä nukkumaan.

Vierailija
15/27 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näissä automaattisissa pesukoneista ei koskaan tule pparittomia sukkia!

Vierailija
16/27 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ollaan vain avopari niin saa sekstailla ihan omien fiilisten mukaan vaikka keskellä päivää, eikä kenenkään oletusarvojen mukaan. Kaikkea sitä AV- palstalta oppiikaan ;)

Vierailija
17/27 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun mun miehen periaate.

Vierailija
18/27 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olemme avopari, saamme harrastaa seksiä päivälläkin.

Vierailija
19/27 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 09:27"]

[/quote]

[/quote]

Joo, lapset ne yksinään syövät iltapalaa, käyvät pesulla, lukevat iltasadun ja peittelevät itse itsensä sänkyyn sillä välin kun vanhemmat harrastavat seksiä makuuhuoneessa. Ja sama jatkuu tietenkin heti aamulla, osaavathan lapset itse herätä, pukea, tehdä aamupalaa jne. että vanhemmat saavat tuikitärkeän aamuseksinsä, nih! Asiat tärkeysjärjestykseen!

Vierailija
20/27 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua ihmisiä, joiden elämä pyörii seksin ympärillä. No, onhan se ihan mukavaa jos se avioseksi on jokailtainen rutiini heti hampaidenpesun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän