SPR:n myymälästä löytyi käsikranaatti Oulussa
Mistä lähtien Suomessakin "löytyy" käsikranaatteja sieltä täältä?
https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000006561772.html?utm_campaign=is_tf…
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ano Turtiainen (Perussuomalaiset) on käskenyt kannattajiaan hyökkäämään SPR:ää vastaan. Joku persut teki kuten Turtiainen käski.
On vai? Haluaisin nähdä lähteen missä hän niin sanoo. En pidä miehestä vaan päinvastoin, mutta en ihan kaikkea hänestäkään usko.
Oikeuden pöytäkirjoista ainakin löytyy, hänhän sai lainvoimaisen tuomion rikokseen kehottamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Haastan keskustelijat tekemään SPR:lle jonkin pienen lahjoituksen jokaisesta järjestöä mollaavasta viestistä. Kaikki ovat tervetulleita mukaan valitsemallaan tavalla oman taloudellisen tilanteen mukaan. Olen niin väsynyt hyväntekeväisyyden häpäisemiseen.
Nyt lähden pakkaamaan lahjoituksia Konttiin. Mitä enemmän haukutte, sitä enemmän lahjoitan.
T. Se evakon jälkeläinen.
Älkää lahjoittako mitään ostakaa ennemin näitä laatutuotteita
Eritysesti suosittelen longevity acktivator niin teistä ei tule vanhoja ja kalkkeutuneita
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että perikunta on kantanut tavaraa papan rintamamiestalon vintiltä Konttiin laatikko kerrallaan tutkimatta sen tarkemmin sisältöä.
Kontti ei ole kaatopaikka.
Ei sinne saa viedä kaikenmaailman laatikoita vaarin ullakolta jos ei edes tiedä mitä laatikot sisältävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ano Turtiainen (Perussuomalaiset) on käskenyt kannattajiaan hyökkäämään SPR:ää vastaan. Joku persut teki kuten Turtiainen käski.
On vai? Haluaisin nähdä lähteen missä hän niin sanoo. En pidä miehestä vaan päinvastoin, mutta en ihan kaikkea hänestäkään usko.
Ihan yleistä tietoa Turtiaisen rikokseen kehottamiset ovat. Olet sokea ja sinisilmäinen persu, jos et niitä ole nähnyt. Turtiainen on käskenyt hyökätä SPR:ää vastaan. Turtiainen on myös pahoinpidellyt henkilön tämän poliitisen kannan vuoksi.
"Turtiainen oli kirjoittanut tuomioon tuoneessa kirjoituksessa, että Suomen Punainen Risti on ”pahin vihollisemme”. Käräjäoikeuden tuomion mukaan 27. joulukuuta 2015 julkaistu kirjoitus oli kaikkien luettavissa ja tarkalleen tällainen:
– Hyvät kansalaiset, te jotka olette ottaneet isojakin riskejä toimiessanne eliminointitehtävissä olemassa olevien ja suunnitteilla olevien vastaanottokeskuksien tuhoamisessa. Työnne on ja on ollut monella tavalla tärkeää itsenäisyytemme ja turvallisuutemme puolustamisessa. Poliisin kädet ovat poliittisesti sidotut, joten kansan täytyy toimia itse. Tehdyt toimet ovat median kautta tavoittaneet hyvin kansalaiset ja jokainen tietää mistä tässä on ollut kyse. Onko nyt aika laajentaa toimia vihollisen pääpaikkoihin, joista sen toimia johdetaan. Tästä jakamastani artikkelista selviää pahin vihollisemme (SPR) joka hurraa yksittäisen kansalaisen pelolle.
Syyttäjän mukaan Turtiaisen kirjoitus sisälsi kehotuksen kohdistaa tuhoamis- ja eliminointitoimia eli ainakin omaisuusrikoksia Suomen Punaisen Ristin erilaisiin toimipisteisiin. SPR joutui nostamaan vartioimis- ja turvallisuustasoa yksiköissään. Syyttäjän mukaan Turtiaisen kirjoitus oli herättänyt levottomuutta ja pelkoa myös SPR:n ulkopuolisissa henkilöissä."
Ok. Nyt uskon. Mitä eroa tuossa on iziksen tai vääräyskoisiin kohdistuvilla rikosilla? Pakko olla jotain eroa. En usko, että suomalaiset ovat samassa sarjassa, vaikka eri linjoilla.
Se on joku vanha sotamuisto.
On viety konttiin joitakin perikunnan eli kuolleiden ihmisten jäämistöä, ja joukkoon heitetty tuollainen.
Ei naiset edes tiedä, minkä näköinen käsikranaatti on, ja naiset ne yleensä lajittelee tavarat kirppareille.
Ollut jonkun laatikon pohjalle vuosikausia.
Mutta täällä taas tietenkin lilluu täysillä salaliittoteoriat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että perikunta on kantanut tavaraa papan rintamamiestalon vintiltä Konttiin laatikko kerrallaan tutkimatta sen tarkemmin sisältöä.
Ei sinne saa viedä kaikenmaailman laatikoita vaarin ullakolta jos ei edes tiedä mitä laatikot sisältävät.
Olen ollut lastenvaatteita välittävässä järjestössä lajittelemassa. Pusseista on löytynyt eläinten pesiä, märkiä eläinten pissaamia vaatteita. Pikkutuholaisia täynnä olevia ja pesemättä iä kamalalke haisevia vaatteita. Jotkut tuovat suoraan ulkovarastossa vuosia seisovia pusseja ja sit niitä hiiriä tai jopa rottia metsästetään pitkin paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastan keskustelijat tekemään SPR:lle jonkin pienen lahjoituksen jokaisesta järjestöä mollaavasta viestistä. Kaikki ovat tervetulleita mukaan valitsemallaan tavalla oman taloudellisen tilanteen mukaan. Olen niin väsynyt hyväntekeväisyyden häpäisemiseen.
Nyt lähden pakkaamaan lahjoituksia Konttiin. Mitä enemmän haukutte, sitä enemmän lahjoitan.
Tulen mukaan, mutta teen rahalahjoitiksen jokaisesta täällä näkemäni toisen henkilön mollaavasta viestistä. Kritisointia en laske, mutta selkeästi mustamaalavat ja mollaavat viestit lasken. Rahaa minulla riittää.
Tervetuloa mukaan. Mukavaa, että sinulla riittää rahaa SPR:lle. Toivotaan kuitenkin että keskustelu verkossa noin ylipäätään siistiytyisi.
T. Evakon jälkeläinen.
Vierailija kirjoitti:
Hyväntekeväisyydessä on nykyisin tärkeää, että toiminnanjohtaja tmv. nauttii riittäviä tuloja.
Tulojen hankinnassa kannattaa käyttää apuna hyväuskoisia lahkoittajia, hölmöjä vapaaehtoisia sekä orjia, anteeksi, tukityöllistettyjä.
Toki verovarat ja veikkaustulot ovat aina tärkeitä.
SPR:n johdossa tienaa kivasti, 150 000 euroa ei riitä johtohenkilön liksaksi.
Kanna äkkiä lisää rahaa SPR:lle, että johdon ei tarvitse tinkiä elintasostaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen mukaan, mutta teen rahalahjoitiksen jokaisesta täällä näkemäni toisen henkilön mollaavasta viestistä. Kritisointia en laske, mutta selkeästi mustamaalavat ja mollaavat viestit lasken. Rahaa minulla riittää.
Tervetuloa mukaan. Mukavaa, että sinulla riittää rahaa SPR:lle. Toivotaan kuitenkin että keskustelu verkossa noin ylipäätään siistiytyisi.
T. Evakon jälkeläinen.
Syyttely ainakin vähenee justiinsa kun menet sinne lajittelupuuhiisi ja lopetat muiden ihmisten arvostelun.
Aloita siis ketjun siistiminen ihan itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Evakon jälkeläinen.
Älä suotta puhu itsestäsi monikossa. Tietenkin sinäkin saat ajatella ja toivoa mitä haluat, mutta älä turhassa ylemmyydessäsi kuvittele että muut on kanssasi samaa mieltä.
FYI, evakko-(iso)vanhemmat ei tee sinusta muita parempaa ihmistä vaikka sitä jaksatkin spämmätä jokaiseen viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Räjähtääkö se muka itsestään, jos ei revi sokkaa irti?
Ei, mutta mietipä mitä olisi voinut tapahtua jos kranaatti olisi toimiva ja joutunut jonkun asiaa tuntemattoman käsiin. Tai lapset olisivat leikkineet sillä ja vetäneet sokan irti.
Seurauksena olisi voinut olla kuolleita tai loukkaantuneita, ja persujen riemuntwiittauksia oman totuutensa toitottamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne saa viedä kaikenmaailman laatikoita vaarin ullakolta jos ei edes tiedä mitä laatikot sisältävät.Olen ollut lastenvaatteita välittävässä järjestössä lajittelemassa. Pusseista on löytynyt eläinten pesiä, märkiä eläinten pissaamia vaatteita. Pikkutuholaisia täynnä olevia ja pesemättä iä kamalalke haisevia vaatteita. Jotkut tuovat suoraan ulkovarastossa vuosia seisovia pusseja ja sit niitä hiiriä tai jopa rottia metsästetään pitkin paikkaa.
Ja minä kun olen ollut huolestunut siitä, että lahjoittamani puhtaat ja ehjät lastenvaatteet eivät ole tarpeeksi laadukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Evakon jälkeläinen.
Syyttely ainakin vähenee justiinsa kun menet sinne lajittelupuuhiisi ja lopetat muiden ihmisten arvostelun.
Aloita siis ketjun siistiminen ihan itsestäsi.
Täältä lajittelupuuhien keskeltä totean, että minulla on oikeus mielipiteeseeni siinä missä muillakin keskustelijoilla. Ketään en ole solvannut enkä sitä aio tehdä.
Jatkakaahan, niin SPR saa lisää rahaa.
T. Evakon jälkeläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Evakon jälkeläinen.
Älä suotta puhu itsestäsi monikossa. Tietenkin sinäkin saat ajatella ja toivoa mitä haluat, mutta älä turhassa ylemmyydessäsi kuvittele että muut on kanssasi samaa mieltä.
FYI, evakko-(iso)vanhemmat ei tee sinusta muita parempaa ihmistä vaikka sitä jaksatkin spämmätä jokaiseen viestiin.
Jos olisit perehtynyt suomen kieleen, huomaisit, etten puhu itsestäni monikossa.
Mitä taas tulee syntytaustaani, en usko syntyperän tekevän kenestäkään sen parempaa kuin muista. Toivottavasti olet samaa mieltä kanssani tästä asiasta.
T. Evakon jälkeläinen.
Vlcjnc kirjoitti:
Näitä "yksittäisiä" tapauksia tulee vielä tapahtumaan, nythän on paljon sotarikollisia tänne Suomeen raijattu,, mut kukaan ei usko, islam ei ole rauhanuskonto vaikka niin valehdellaan
Mutta nehän ovat olleet suomalaisia, jotka ovat yllyttäneet toisia suomalaisia käyttämään väkivaltaa SPR:ää kohtaan. Kansanedustaja sai tuomionkin.
Samassa rakennuksessa olevat muut myymälät voivat jatkaa toimintaansa. Paikalla on poliisipartio, joka varmistaa, ettei kukaan pääse Konttiin sisälle.
Näin sanoo Kaleva