Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen kavereilleni, jotka saavat ulkonäöllä kaiken

Vierailija
04.07.2020 |

Olen siis nainen. Ihan ok näköinen mutta ei sellainen, joka kiinnittäisi monenkaan miehen huomiota. Olen kateellinen monelle kaverilleni, jotka ovat saaneet paljon pelkällä ulkonäöllään. Saavat treffikutsuja joka puolella, baareissa, kadulla. Itselleni niin ei voisi koskaan tapahtua, en erotu. Instagramissakin ovat saaneet paljon sponsoreita, saavat jatkuvasti uusia tuotteita/vaatteita ja muita etuja vain koska ovat kauniita. Itse teen opintojen ohella hiukset rasvaisena mc donaldissa töitä ja ansaitsen sillä rahani. Kauniit kaverini vain ottavat kuvia ja saavat saman rahan moninkertaisena kuin minä. Epäreilua!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli.

Vierailija
2/13 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen naisen elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa olisitkin töissä etkä vain provoilisi täällä.

Vierailija
4/13 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa miehen kirjoittamalta naisvihaprovolta.

Vierailija
5/13 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No odotapa muutama vuosi. Voi sitä itkua kun vanhenee ja ulkonäkö rapistuu. Kun sitä ei ole koskaan ollutkaan niin aika helppoa vanheta!

Vierailija
6/13 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
7/13 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä katehdit. Ulkonäköön perustuva elämä ei ainakaan minulle antanut mitään , en halunnut olla miehen koriste vaan elää omaa elämääni. Mieti minkälaista on henkisesti tyhjä elämä.

Vierailija
8/13 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä ei ollut instoja sun muita, mutta niin se oli jo silloin että kauniit naiset sai kaikenlaista extraa ja ihan lähtökohtaisesti parempaa kohtelua kuin ei-niin kauniit/tavalliset naiset. Jotenkin luulisi, että ihminen osaisi kehittyä ajan kuluessa ja oppisi, ettei pelkällä ulkokuorella ole mitään merkitystä ja että sen palvominen on ainoastaan syrjivää ja epäasiallista.

Vierailija
9/13 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies. Ja ruma sellainen. Yksi työkaverini on superkomea. 

Tarvitseeko enempää avautua..... No, miten se nyt sanoisi lyhyesti, jos meitä kahta vertailee. Minua ei ole olemassakaan. 

Vierailija
10/13 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti mitä katehdit. Ulkonäköön perustuva elämä ei ainakaan minulle antanut mitään , en halunnut olla miehen koriste vaan elää omaa elämääni. Mieti minkälaista on henkisesti tyhjä elämä.

Miksi tämä olisi henkisesti tyhjää elämää? Osa malleistakin on kouluttautunut vaikka maisteriksi ja tehnyt myöhemmin uraa, mutta siinä ohessa tienannut jo opiskeluaikanaan itselleen asunnon ja lomamatkoja ja tukun kokemuksia ja elämyksiä, joista esim minä vain kadehdin. 

Vierailija
11/13 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
12/13 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereillani on paljon muutakin elämässä, ollaan kaikki amkissa opiskelijoina.

Vierailija
13/13 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän minunkin lopettaa työt kun oon kaunis🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän