Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskoisitteko miestä?!

Vierailija
23.04.2013 |

Mies sanoi minulle olleensa töissä mutta jäi kiinni valehtelusta ja olikin kahvilla baarissa tapaamansa naisen kanssa. Minulle mies koittaa nyt väittää että se oli aivan viatonta ja halusi vaan keskustella tämän naisen kanssa yhteisestä harrastuksesta. Minä olen kuulema kapeakatseinen kun en ymmärrä miehen halua tutustua uusiin ihmisiin ja sen takia ei minulle muka kertonut. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi. Parisuhteen peruselementtejä on rehellisyys ja jos ei voi kumppanilleen olla rehellinen, niin silloin on jossain jotain mätää. Toki voi olla että tapaaminen oli viaton, mutta silti kannattaa käydä keskustelu rehellisyydestä.

Vierailija
2/19 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskoisin  miestä, joka valehtelee minulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 15:21"]

Miksi uskoisin  miestä, joka valehtelee minulle?

[/quote]

Nimenomaan. Valehteli jo asian yhden puolen, miksei loppujakin?

Eli en uskoisi.

Vierailija
4/19 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarissa tavattu nainen, jonka kanssa täytyy mennä salaa kahville juttelemaan harrastuksista..en uskoisi. jotain on tekeillä, muuten ei salailisi. ikävä juttu sulle, ap.

oletteko olleet kauan yhdessä? onko lapsia? miestä houkuttaa nyt toinen nainen. jos on uusi suhde, niin unohda koko mies, ei ole luotettava. ja et ole kapeakatseinen, kun et miehen käytöstä ymmärrä. aika heikko esitys mieheltä kääntää omat puuhansa sinun kapeakatseisuutesi syyksi. 

Vierailija
5/19 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan uskoisi!

Vierailija
6/19 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta oltu yhdessä ja vauva 4 kk. Ap. 

Vierailija
7/19 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikähän se yhteinen harastus on? Vaakamambo?

Ystävyyttä ei koskaan tarvitse salata. Siis en usko!

Vierailija
8/19 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää kääntää sun syyksi hänen valehtelunsa. Uskoisin että ei oo sänkyyn asti mennyt, mutta miksi salata, jos salattavaa ei ole?! Tuolla tyylillä toimien ei voi päästä siihen tilanteeseen, että voi olla naisia kavereina ja hyvä parisuhde. Jos ei pysty neuvottelemaan ja puhumaan etukäteen avoimesti, niin ei oo rehellinen, suoraselkäinen, parisuhdetta arvostava mies. Tämän tekisin selväksi ja toista kertaa en anteeksi antaisi.

Vierailija
9/19 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap rakas usko. Ihan mitä tahansa muuta. Ennemmin vaikka hyväksy tosiasia ja jatka suhdetta miehesi kanssa, mutta älä ummista silmiäsi totuudelta.

Mieti kuitenkin tarkkaan suhteen jatkoa. Elämänne ei voi olla tasapainoista ennen kuin miehesi tunnustaa totuuden sekä sinulle että itselleen. Jos suhteessa ei ole vielä pelissä "koko elämä" kannattaa vakavasti harkita suhteenne päättämistä. Ikä, lapset, koti ja muu yhteinen elämä tietenkin saattaa vaikuttaa siihen perspektiiviin, mitä suhteestanne kannattaa ajatella ja miten paljon sen eteen kannattaa taistella.

Tiedosta kuitenkin tosiasiat. Baarissa tavatun naisen kanssa tapailu salaa ei ole missään tapauksessa viatonta harrastuksista keskustelua.

Vierailija
10/19 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi. Olen itse jo vuosia tapaillut varattua miesta kahvin merkeissa. Han on halunnut jutella harrastuksestaan, joka siis minulla ammatti, kysynyt vinkkeja, pyytanyt neuvoja. Matkustanut jopa ulkomaille luokseni oppiin. Aina puhunut, etta haluaa vain opastusta. Silti: aina toisinaan liian pitka katse, hipaisu ohimennen jne. ymmarratteko? Eipa huvittaisi olla tuollaisen petollisen miehen vaimo. En tosin tata vaimoa tunne, mutta mies aina silloin talloin on hanesta puhunut. Jotenkin saalittaa.

Vierailija
11/19 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan olisi ollut täysin viaton tapaaminen, oli varmaankin voinut kertoa siitä sinulle, eikös? Jotain jännityksen hakua tuo mieheltä vähintään on, ikävä kyllä saattaa olla myös ihan seksi mielessä. Et tietenkään usko miestä!

Vierailija
12/19 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ansaitset parempaa!

Vierailija
13/19 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä miesten päässä liikkuu? 4 kk vauva kotona!!!!!

Vierailija
14/19 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei tosiaan avarakatseisuuttasi kaipaa, eikä ansaitse.

Vierailija
15/19 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen historia teillä on? Onko miehellä naisia kavereina ja miten suhtaudut heihin?

Vierailija
16/19 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 15:16"]

Mies sanoi minulle olleensa töissä mutta jäi kiinni valehtelusta ja olikin kahvilla baarissa tapaamansa naisen kanssa. Minulle mies koittaa nyt väittää että se oli aivan viatonta ja halusi vaan keskustella tämän naisen kanssa yhteisestä harrastuksesta. Minä olen kuulema kapeakatseinen kun en ymmärrä miehen halua tutustua uusiin ihmisiin ja sen takia ei minulle muka kertonut. 

[/quote]Hui ja hyi et tietysti usko ja johan se valehteli. 

Vierailija
17/19 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyl oo naisia kavereina... Ap. 

Vierailija
18/19 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 15:47"]

No ei kyl oo naisia kavereina... Ap. 

[/quote]

Onko mies sen luonteinen, ettei osaa olla naisen kanssa vain kaveri? Onko sillä ollut kaverinaisia ennen sinua? Oletko pakottanut miehen luopumaan heistä?

Vierailija
19/19 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pakottanut luopumaan ja tuosta että osaako olla naisen kanssa vain kaveri niin vaikea sanoa. Eikös ne miesten ajatukset tosi herkästi seksiin käänny. Mies tulee minun ystävieni kanssa hyvin toimeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi