Mitä teette tänään, varsinkin te joilla teini-ikäisiä perheessä?
Kommentit (7)
Teini ei ole kotona vaan lähti piknik-risteilylle. Itse suunnittelin metsäretkeä tai ikkunoiden pesua mutta näyttää siltä että alkaa sataa joten ei voi muuta kuin istuskella palstailemassa :D
Mies lähti toisen teinin kanssa auttamaan vanhempiaan remontissa, toinen teini pakkaa tavaroitaan, hänellä muutto ensi viikolla. Minä varmaan käyn lenkillä jos ei sada, jos sataa niin leivon jotain.
En tiedä. Just heräsin. Hereillä 17 v ja 14v myös. Yritin eilen ehdottaa vaateshoppailua tuolle 17 - vuotiaalle tälle päivälle, mutta ei kuulemma jaksa. Ruokaa pitää laittaa ainakin ja pienesti siivota. Sitten netflixiä ja nettisurffailua.
Eipä noita saa oikein innostuun mistään.
Tanaan vaan kotosalla kirjaa lukien ja netflixia katsellen. Eilen aamulla oltiin ukon kanssa 3 tunnin patikoinnilla paikallisessa kansallispuistossa. Teinit kotosalla: toinen lueskelee syksyn kirjoituksiin ja löysailee ja toinen rentoutuu myös viela, kun voi, silla maanantaina kutsuu puolustusvoimat.
Meillä yksi teini 13v ja nuorempi lapsi.
Itsekin olen tylsistynyt tässä, se on varmaan tämä sää. Eka kesälomapäivä. Aamulenkki tehty, pyykkiä pesty. Isovanhemmille mennään kyläilemään koko perhe. Teini oli sopinut kavereiden näkemisestä, mutta se peruuntui.
Aion lukea ja katsoa toissapäivän Dingo-ohjelmat Yle Areenasta.
Nurtsin leikkaus, siivoaminen, puutarhanhoito. Teini menee kesätyöhön iltavuoroon. Block ajantasalle mtvstä. Illalla saunotaan.
Sihautettiin juuri äsken ensimmäiset lonkerot auki. :)