Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkausmateriaalien poisto

Vierailija
04.07.2020 |

Multa leikattiin kyynärpää viime vuoden puolella ja sinne punkaistiin jotain piikkejä, jotka poistetaan nyt syksyllä. Ovat siis siellä ihon sisällä, ei näkyviä. Onko kellään tietoa tai kokemusta asiasta, millainen operaatio tai kuinka pitkä sairasloma on mahd. tulossa? Teen töitä päiväkodissa.
Hoitaja kyllä soittelee mutta vasta juuri ennen leikkausta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis yksilöllistä ja riippuu leikkauksesta yms mutta aattelin että jos joku tietää ennen kuin pirauttelen sairaalalle tai he ottavat yhteyttä!

Vierailija
2/5 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on poistettu vuosia sitten juuri tuollaisia piikkejä kyynärpäästä. Itse operaatiossa ei mennyt kauaa, ehkä tunti maksimissaan. En tiedä toipumisajasta, itse olen käteni kanssa työkyvytön (ei mennyt pirstaleiksi ainoastaan kyynärpää) mutta luulisin että niin kauan olet sairaslomalla kuin leikkaushaava paranee. Siis ettei tikit repeä. Ja toki voi särkyä olla siinä leikkauskohdassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei ole poistettu nilkasta ollenkaan, saavat kuulema olla siellä vaikka lopun elämääni, jolleivat ala "puskea pintaan". Ovat olleet kymmenen vuotta nyt. Sanottiinko sinulle, että ne jokatapauksessa poistetaan, vai voivatko ollakin siellä?

Vierailija
4/5 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei ole poistettu nilkasta ollenkaan, saavat kuulema olla siellä vaikka lopun elämääni, jolleivat ala "puskea pintaan". Ovat olleet kymmenen vuotta nyt. Sanottiinko sinulle, että ne jokatapauksessa poistetaan, vai voivatko ollakin siellä?

Mulla ne piikit tuli jo lähes ihon läpi kun koukistin kättä joten oli parempi poistaa. On jätetty kuitenkin levyjä paikalleen kun ne eivät häirinneet. Mulla kursittiin alunperin suunnilleen koko käsi uudelleen, meni niin pahasti. En oo siis ap vaan tuo 2

Vierailija
5/5 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ne piikit tuli jo lähes ihon läpi kun koukistin kättä joten oli parempi poistaa. On jätetty kuitenkin levyjä paikalleen kun ne eivät häirinneet. Mulla kursittiin alunperin suunnilleen koko käsi uudelleen, meni niin pahasti. En oo siis ap vaan tuo 2

Joo sama, piikit puskevat läpi ja hiukan kipuilevat. No ehkä se parisen vkoa siis tulee..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän