Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex valehteli että haluaa samoja asioita

Vierailija
04.07.2020 |

Miten hyväksyä miehen valehtelu ja tyhjät lupaukset? Kanssani "halusi" mutta ei suostunut konkreettisesti tekemään mitään? Eron jälkeen yhtäkkiä tekeekin kaiken ilman minua? Tuhlasin parhaat ikävuoteni tähän ihmiseen tuntuu ihan helvetin pahalta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenellekään ole käynyt näin?

Vierailija
2/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et seuraisi sitä, niin tuskin hän tekisi. Tekee näyttääkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos erosta on vähän aikaa ja kovasti esittelee, niin se tekee sitä vaan kiusaksesi.  Kyllä se kyllästyy kun huomaa, ettet ole kiinnostunut.

Vierailija
4/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti. Miksi haluaa näyttää? Otti ihan yhteyttä itse minuun kertoakseen suunnitelmistaan. Pyysin, että ei pidettäisi yhteyttä ja ei tiedä että nyt katsoin. Tekee silti. Varmasti on näyttämisen halua. Tuntuu tosi pahalta, kun LUPASI minulle kaikkea ja tekeekin kaiken yksin. Pitäisikö lähteä peliin mukaan ja näyttää takaisin?

Vierailija
5/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko parempi olla välinpitämätön? En tajua miten voi luvata kaikkea ja olla tarkoittamatta mitään. Tässä kyllä luottamus miehiin ottanut kolhua ja erityisesti jos tuo tekee tahallaan kiusaa.

Vierailija
6/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen on niin todella helppoa. Ja joillain ei ole mitään vaikeuksia valehdella, jos sillä saa ajettua omaa etua.

Tällainen on niin vierasta ihmiselle, jolla on omatunto. Sitä on siksi vaikea nähdä muissakaan.

Vierailija
7/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämättömyys on parempi.

Vierailija
8/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh. Eipä siis ole valehdellut mitään sinulle. Jos kerta halusi samoja asioita ja tekee niitä eron jälkeen! En tiedä mistä oikein on kyse mitä ei tehnyt sinun aikana mutta voihan olla että varallisuus ei riittänyt tai projektit eivät antaneet myötä tehdä niitä silloin!

9/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ex valehteli haluavansa niitä minun kanssani. Ja ei suostunut konkreettisesti edistämään niitä, sanoi aina myöhemmin tms. Kuukausi ennen eroa puhui mulle vielä lapsista. Meni mielenterveys kun lupasi ja suunnitteli kaikkea ihan kirkkain silmin mutta tekikin muuta.

Vierailija
10/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi roikut suhteessa parhaat vuotesi, jos et kerran saanut siitä mitään?

Vierailija
11/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seukaksit vähän niin kuin Antti Rinteen kanssa. "Vappusatasen"... halvalla sai!!

Vierailija
12/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh. Eipä siis ole valehdellut mitään sinulle. Jos kerta halusi samoja asioita ja tekee niitä eron jälkeen! En tiedä mistä oikein on kyse mitä ei tehnyt sinun aikana mutta voihan olla että varallisuus ei riittänyt tai projektit eivät antaneet myötä tehdä niitä silloin!

Ap, seisoi piiska kourassa miehen selän takana vaatimassa paljon tekemättä itse kuitenkaan mitään noiden unelmien eteen?

Vierailija
13/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa naiset siis vaatia, ettei mies saa vuosia lykättyä lupauksia. Jos kaikki muu on miehelle tärkeämpää, miten hän kykenisi jatkossakaan avio-/perhe-elämään samalla, kun on muutakin projektia? Vai lopettaako mies sitten yhtäkkiä kaiken muun elämänsä, ettei olisi mitään esteitä parisuhdeonnelle?

14/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoajan tein unelmien eteen töitä. Ja toteutan ne yksin. Olen vain järkyttynyt siitä että ei edistänyt konkreettisesti mitään mutta nyt mikään entinen este/ongelma/hidaste johon vetosi ei olekaan enää ongelma...

15/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että tein virheen kun luotin toiseen ja toisen sanaan...

Vierailija
16/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu

'Zinc

Vierailija
17/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh. Ota itseäsi niskasta kiinni äläkä roiku toisessa ihmisessä.

18/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole roikkunutkaan. Ex itse ottaa minuum itse yhteyttä ja mainostaa suunnitelmiaan.

Vierailija
19/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa sen yhteydenottoihin.

Meillä oli sama juttu. Oli yhteisiä tavotteita jne. mutta mitään ei saatu aikaan kun ei päästy yhteisymmärrykseen niiden toteuttamisessa.

Vierailija
20/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuxa vaivihkaa jättänyt kommentoimatta selvästi ilmaisemiani asioita ja ajaa vain suhdetta eteenpäin. Olen ihan selvästi sanonut etten halua lapsia mutta hän lähettelee kuvia kavereiden lapsista, joskus on niissä itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi