Mitä kuuluu lauantaiaamusii? Onko krapula vai heräsitkö pirteänä?
Kommentit (23)
Ei krapulaa, mutta väsynyt. Huonosti nukuttu yö takana. Kärpänen, ei tarvinne enempää selitellä...
Minä olen juonut viimeksi helmikuussa, jos ei yhtä juomaa lasketa pari viikkoa sitten
Väsyneenä. Aikainen lähtö mökille teinin kanssa. En käytä alkoholia.
Ei krapulaa mutta en hirveän pirteänä noussut. Vauva oli levoton yöllä. Sain kuitenkin kuutisen tuntia unta mutta huonolaatuista. Ehkä tästä piristyy kunhan heräilen päivään.
Pirteänä heräsin, nyt lenkille ennen sadetta, kun aurinko vielä paistaa!
En juo alkoholia, mutta ajattelin kohta jatkaa vielä unia.
Ei ole krapulaa, en ole juonut moneen kuukauteen kuin yhden kerran, olin kerran terassilla nyt kun ne avattiin. Silloinkin join yhden lasin valkkaria. Lähdössä kävelylle ja kauppaan.
Olo on kuin olisi krapula, ainoa vaan etten ole juonut alkoholia.
Ei krapulaa mutta pirteys kyllä kaukana tästä aamusta
Ei krapulaa, mut huonosti nukuin. Unohdin ottaa illalla allergialääkkeen ja heräsin neljän aikaan ihan tukossa ja aivastellen. En oikein saanut unta sen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Olo on kuin olisi krapula, ainoa vaan etten ole juonut alkoholia.
Oletko muistanut juoda tarpeeksi vettä?
Kokovartalojumi. Väsyttää. Ei rapulaa. Fysioterapeutti kovin väittää, että liikkuvuus erinomainen. Mutta miksi sitten joka juuttaan aamu ruoto on kuin pystyyn hitsattua kettinkiä?
Join eilen illalla yhden Smirnoff Icen, mutta yhdestä ei tullut krapulaa. Heräsin kohtalaisen pirteänä, kohta aamiaiselle ja sen jälkeen ulkoilemaan.
Hyvää. Ensimmäinen lomapäivä, eilen terassilla ksupungilla ja join kaksi olutta. Heräsin pirteänä klo 7.
Tänä aamuna päätin, että koronakilot saa kyytiä lomalla. Ei sokerisia herkkuja, ja 45 min kuntoilua joka päivä.
Ihan ok nukuin, ehkä pieni stressi päällä koska tänään on muuttopäivä. Voi voi😬
Ei krapulaa. Suht virkeänä heräsin, unta tuli noin viisi ja puoli tuntia. Just söin aamupalan, sitten aattelin tiskata ja lähteä kaupungille.
Pieni krapula, mutta nukuin hyvin kahdeksan tuntia. Ihan hyvä ja levännyt olo.
Meinasin lähteä Kauppatorille aamukahville, mulla on nyt lomaa kolme viikkoa. Ihanaa!
hups, kirjoitusvirheet
Aamupöhnä