Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suku on pahin....tai siis anoppi lähinnä

Vierailija
04.07.2020 |

Aika klassinen tilanne, että mummo ei tykkää lapselle annetusta nimestä. Ajattelin sen menevän ohi tai että hän tottuisi edes nimeen, mutta meidän Iris täyttää kohta jo neljä ja anoppi edelleen kutsuu tyttöä toisella tai välillä kolmannellakin nimellä, eikä suostu käyttämään sitä ensimmäistä joka on lapsen kutsumanimi. Esim. kun menemme kylään mummolaan saattaa muori huudahtaa "Sieltähän se mummun oma pikku Lyydia vihdoin tulee!" Mitä mun pitäisi tehdä tän asian kanssa?
Tyttö yleensä vaan katsoo kummastuneena minuun tai yrittää sanoa, että eihän se ole mun nimi,johon mummo joskus ei reagoi mitenkään tai alkaa selittelemään miksi toinen nimi on kauniinpi ja parempi.

Mulla alkaa tulee kohta raja vastaan tän asian kanssa. Auttakaa mua! Miten pitäis toimia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein ihmiselle on annettu useampi nimi kuin yksi nimi. Pitäisikö kuitenkin säilyttää logiikka vaikka heittää herjaa? Vaikuttaa kommentoija hieman Paavo Pahville jos argumentointi jää torsoksi.

Vierailija
22/22 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt olla sille ystävällinen.

Ja se käyttäytyy kuin ylempiarvoinen.

Haukkui lyttyyn taas.

Ehkä luovutan.

Annan olla omissa oloissaan.

Bestwisser.

Olkoon.

Mies ei itse pidä yhteyttä häneen.

En minäkään enää.

Enkä muistuttele enää miestäni, soita nyt sille, on se sentään äitisi ja on hänen syntymäpäivä / joulu / äitienpäivä.

Olkoon.

Anoppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi